@ Patricia: En ben je idd begonnen met het spuiten? Hier alles nog goed......Alweer bijna dinsdag..... Liefs Hannah
Hey! Yeps,sinds gisteren met de decapeptyl en sinds vandaag de fostimon....pffff wel ff wennen hoor,die Gonal-F was een ideale prikpen,nu moet ik 1 caps. vloeistof mengen met 4 caps. poeder....lijk wel een heuse laborante Hoe is het daar?
Hier na een dip gisteren weer een beetje alles op de rails......... Ben de hele tijd best positief geweest maar gister greep het me ineens allemaal aan...... Bang en onzeker...... Vandaag gaat het wel weer....... Lekker aan het water gelegen en met mn hubbie gezellig gebbqd....... Op naar dinsdag!
Hannah het is ook niet niks natuurlijk,ik denk dat iedereen af en toe wel een dipje heeft Dinsdag wordt jouw dag meis! Knufff
Hallo allemaal, Heb net mijn eerste spuit decapeptyl samen met mij vriend gezet. Was toch wel een beetje spannend, maar gelukkig geen pijn. Ziet er nu uit als een muggenbult. Voor ons gevoel beginnen we nu écht met het hele traject. Hannah, het is al bijna dinsdag, ben zo benieuwd ! Groetjes Roca
Heej meid, Toevallig, ik heb je net een pbtje gestuurd Ik had ook na de eerste spuit een jeukende/rode bult. Daarna niet meer gehad.... Maar super goed van je! Idd nu is het pas echt begonnen! Wat wil helpen is de spuit wat langer in de huid te houden. Of een natte doek op de plek.... Liefs!
Thanks Elmo............Je bent lief! Morgen is het al weer zover........de 2de follikelmeting........ Wel weer spannend hoor. Hoop zo dat die fliekels hun best gedaan hebben! Liefs Hannah
Hey Hannah, Alvast veel succes voor morgen en hopelijk hebben de fliekels inderdaad goed hun best gedaan en zijn ze flink gegroeid! Liefs Roca
Hoi meiden, Daar ben ik dan eindelijk ook weer eens. Ik kwam er maar niet aan toe om te posten, dus dan nu maar! Hannah Heel veel succes met je tweede fm morgen! Ik hoop dat er een mooi aantal follikels is doorgegroeid en dat de punctie al gepland kan worden. Ik zal aan je denken & voor je duimen! Lenneke Jouw zwangerschap schiet ook al aardig op! Heb je alles al een beetje gereed, babykamertje, enz? Roca Gaat alles goed met het spuiten? Dus over een week of twee pas voor de eerste fm? Ik had inderdaad ook een soort muggenbult toen ik de eerste spuit had gezet, het jeukte ook ontzettend. Maar de dagen erna had ik er geen last meer van na het spuiten. Ik hoop dat alles voor de rest voorspoedig mag verlopen! Heel veel succes met alles! Patricia Wanneer krijg je dan de uitgebreide uitslagen, pas over een paar weken? Er is "iets" fout gegaan, klinkt wel een beetje vaag... Maar wat mogen jullie dan alweer snel beginnen! Bij ons in het ziekenhuis mag dat niet eens, dan moet je lichaam in elk geval 2-3 maanden herstellen voordat je weer mag. Ik heb nog nooit van Fostimon gehoord, dus ik kan je helaas niet helpen. Ik hoop dat het in elk geval goed aanslaat en dat alles deze keer veel beter mag gaan! Alvast succes voor woensdag! Luisa Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt! Tot gauw & geniet ervan! Elvira Hoe gaat het nu met je? Zie je alles weer een klein beetje zitten? Hoop dat je je weer wat beter voelt! Davalee Nog even een extra knuf voor jou! Hoe gaat het met alle anderen? Ik duim nog steeds op volle snelheid voor iedereen, hoor! Hier alles goed, morgen alweer 6w4d zwanger. Over een week hebben we de eerste echo, wat gaat de tijd langzaam... Ik vind het echt doodeng en hoop maar dat alles goed gaat! Nog even wachten en dan zullen we het weten, erg spannend! Liefs, Jippie
Hoi Hoi, Lieve Jippie, bedankt voor je berichtje. Alles gaat weer helemaal goed. Woensdag mogen we voor een echo en bloedonderzoek, dit in aanloop naar de volgende poging in September. We hebben er allebei zin in. Hannah, Duimen draaien volop en ik denk aan je. Laat je het weer even weten. Aan de andere meiden. Succes en jullie zijn kanjers. Liefs, Elvira
Hoi hoi, Gisteren de 2e spuit gezet, ging al een stuk makkelijker. Ik voel er niets van en deze keer ook niets te zien. Als dit zo door gaat, heb ik niets te klagen Ik moet 23 augustus voor een 1e FM en dan kan ik ook beginnen met Gonal-F. Dus dat duurt nog wel ruim 2 weken. Groetjes Roca
goedemorgen allemaal, hier weer een berichtje van mij, hannah succes met je meting vandaag. alle andere namen kan ik nog niet zo goed onthouden, maar ik lees alles wel hoor en leef met iedereen mee. ik heb gister mijn bestelling af gegeven en word gebeld als het binnen is. over 2 weken als het goed is komt mijn menstruatie en dan begin ik met de eerste pil. dan ook baarmoederlengte meting en op dag 18 van de strip zet ik mijn eertse spuit. spannend allemaal, het komt nu steeds dichterbij. ben benieuwd hoe ik het ga ervaren, hoop net als de meestte van jullie weinig last te hebben van de hormonen die ik moet spuiten. succes iedereen.........
Hallo meiden, Ben weer thuis...........Helaas de fliekels zijn wel wat gegroeid maar nog steeds niet groot genoeg........Weer bloed geprikt en word straks door het ziekenhuis gebeld over hoe we nu verder gaan........ Had gehoopt dat ze meer gegroeid waren maar ja.....We gaan weer vrolijk door met spuiten. Spannend Pekske! Liefs Hannah
jeetje hannah das ook zenuwslopend zo. maar er is nog niks aan de hand toch? als je meer zou spuiten dan groeien ze misschien meer en dan kunnen ze ze als nog eruit halen toch? weet niet goed hoe dat allemaal werkt.