Nee hoor, er is niks aan de hand nu hoor..... Ze groeien wel , alleen heel langzaam.....Veel geduld hebben... Met de dosering ophogen hopen ze dat ze nu wat sneller gaan groeien.. De fliekels kunnen er zeker nog uitgehaald worden, als ze maar groot genoeg zijn.........
ik heb het zelfde schema als jij zie ik nu. dezelfde medicijnen ook. dus kan ik mooi bij je afkijken hahahahah. doe ik het wel over een paar weken.
Hey Hannah, Jammer dat de fliekeltjes nu even niet zo hard groeien. Het is een kwestie van geduld..... (dat heel Holland limburgs lult, haha) Ben benieuwd wanneer de 3e FM zal zijn. Liefs Roca
Hee Hannah, Hoe groot waren ze dan nu ongeveer? Waren er nog geen follikels bij die eruit sprongen en groter waren dan de rest? Op welke cyclusdag zit je nu? Er is verder nog niks aan de hand, hoor! Misschien dat het met een hogere dosis ietsjes sneller gaat! Bij mij ging alles met de ICSI ook veel langzamer dan met de IVF (doordat de dosis ook te laag was) en alles is goed gekomen! Wanneer moet je weer voor een fm? Succes maar weer! Liefs, Jippie
Ben net gebeld door ziekenhuis... Vrijdag weer een echo. De hormoonwaarde is ook gestegen dus ze verwachten dat het met deze dosering wel zal gaan lukken.. Ze waren meen ik ongeveer 12/13 mm nu. Ik ben morgen precies 2 weken met de Gonal-F aan het spuiten... @ Roca super meid dat het zo goed ging! Liefs Hannah
Klinkt goed Hannah, vrijdag heb je er vast wel weer een paar mm bij! Voel je je nog steeds goed ook al zijn de hormonen verhoogd?
Viertje, Spannend morgen echo.... hoop dat alles er goed uitziet daar van binnen! Veel succes, kus Lenneke
Lenneke: Ik voel me nog steeds supergoed........Heb werkelijk nauwelijks klachten.......Ben 's avonds wel wat vermoeider en ik ben wat emotioneler maar verder mag ik echt niet klagen........Door de verhoging van de dosering heb ik hier en daar wat puistjes gekregen.... Gelukkig maar...
Ook al schrijf ik niet zoveel......ik steun jullie nog steeds allemaal! Elvira veel succes morgen met de echo en bloedprikken....goed dat jullie er weer 'zin' in hebben....hou die gedachte vast meis!! Andere meiden...succes met prikken, meten, puncties, afwachten....dikke knuffel, Eva.
hallo allemaal, Nadat wij in maart te horen kregen dat wij de behandeling icsi krijgen is het nu dan (eindelijk) bijna zover. Vandaag of morgen moet ik ongesteld worden en dan met de pil gaan beginnen en dan 2 weken later met de hormonen. Omdat wij zo'n lange wachttijd hadden kom ik nu pas op dit forum meekletsen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen. groetjes
Hoi Fay, Helaas welkom hier! Heel veel succes! Ik ben zelf op 30 juni begonnen met de pil. En nu met de gonal-f aan het spuiten........ Liefs Hannah
Jeetje onze behandeling komt ook steeds dichterbij als ik nu ongi wordt moet ik weer contact opnemen met het ziekenhuis. De spanning stijgt weer. Meiden allemaal heel veel succes. Liefs Beeb
hoi Hannah, Las net dat jij al voor je 3e fm moet was jij ook altijd onrechelmatig ongesteld of altijd op tijd of heeft dat er niets mee te maken? Ik ben namelijk niet zo regelmatig maar weet meestal wel ongeveer wanneer ik het weer word. liefs fay
Was altijd vrij regelmatig tussen 26-28 dagen......Maar dat heeft er niks mee te maken...... Mijn follikels groeien gewoon een beetje langzaam. Maar ze komen er wel...Hebben gewoon een beetje aanmoediging nodig Liefs Hannah
Hey meiden, Vanaf hier allemaal een hele goede morgen. Zonet in het ziekenhuis geweest en alles ziet er tiptop uit van binnen. We hebben gelijk het nieuwe schema gekregen en deze ziet er als volgt uit: 4 september beginnen met Gonalf F, en op 9 september komt de decapeptyl erbij. Dit keer is het iets anders omdat de lucrin nog werkzaam is tot 11 september. We hebben meteen even die brief met duur zwangerschap besproken, en er wordt aangewerkt of dit aangepast kan worden, voor de verzekering. De ivf arts was het gelukkig wel met ons eens. Dat je zolang hcg bij je hebt, je nog zwanger bent, ongeacht de afloop Dus meiden duimen maar. Te zijner tijd maak ik wel weer een eigen topic aan, maar voorlopig vindt ik dit ook wel fijn. Nog even dus en mag ik weer meestuiteren! Ik heb er zin in. @Hannah Voor jou draaien mijn duimpjes volop. @Fay Helaas welkom hier en heel veel succes @Beeb Spannend weer. We gaan weer hard duimen draaien voor je. @Aldonza, Lenneke en natuurlijk Elmo Tnx meiden. Vindt jullie lief! Dikke kus voor de rest. Liefs, Elvira
He Vier, wat een super nieuws meid! Nou die brief nog even helemaal naar je zin en gaan met die banaan in september! Je bent goed bezig meid, komt helemaal goed moet jullie! Hannah, Stevig doorbroeden meid! Je zal zien dat je fliekeltjes je niet in de steek laten! Fay, helaas welkom hier! Ik hoop dat je het gezellig gaat vinden en veel steun en begrip ervaart! Ook jij: zet hem op! Alle andere dames....(heb even vlug bijgelezen): Toi Toi Toi Elmo
Goeiemorgen, Ik wil me als jullie het goed vinden ook graag bij jullie aansluiten. Wij gaan ook starten met IVF/ICSI, maar eerst moet ik nog 13,3 kg afvallen alvorens we mogen beginnen. Lijkt me fijn als ik af en toe met jullie mag mee kletsen. Bedankt gr. Sabrina
Hey Sabrina, Ontzettend veel succes met je gevecht tegen de kilo's! Je bent niet de enige hoor, die daar eerst meer moet gaan stoeien! Er zijn hier echt meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Veel lees en schrijfplezier hier! Elmo
Dank je wel. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben, vindt het toch wel allemaal erg moeilijk en ben blij dat ik hier kan meekletsen met jullie. Ja zal zeker een gevecht worden maar begin 13 september via het ziekenhuis met een dieet speciaal voor vrouwen die allemaal hetzelfde meemaken dus dat is wel fijn. Jij proficiat met je zwangerschap echt super voor je!