IVF/ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ElviraR, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Wow super Nollie dat alles zo goed gaat! Heb even in je album gespiekt en wat een mooi buikkie heb je zeg!

Liselotje: helaas welkom hier.......Heel veel succes!

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    1,961
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Vier, super joh, een 'echt' schema! Gaat het weer echt beginnen... Vind het helemaal spannend voor jullie!

Hannah, morgen meting, ben erg benieuwd, jij vast nog meer!

Nieuwe meiden, welkom. Helaas, maar je kan hier echt je verhaal kwijt en veel informatie van ervaringsdeskundigen horen...

Voor de meiden die voor ICSI gaan ivm slecht zaad van de mannetjes, het is mogelijk..... ben nu 34 weken zwanger!

Voor de 'afvallers' heel veel succes, het is voor een superspeciaal doel, het gaat gewoon lukken!

Je mag me altijd vragen stellen of pb-en als je iets wilt weten over mijn ervaringen.

Liefs Lenneke

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Bedankt Lenneke!
    Jij bent samen met Elmo en Jippie hét voorbeeld dat ICSI succesvol kan zijn! In jouw album heb ik ook even gespiekt, wat een gaaf kamertje en een mooi buikkie!

Nou ik ben reuzebenieuwd.......Voel sinds gisteren continu zo'n zeurend gevoel in mijn buik.......Dus hoop dat ik nu echt goed gebroed heb ;)

Liefs Hannah

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk heb je goed gebroed!
    Veel drinken he!
    Ben super benieuwd!
    Elmo

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    1,961
    0
    0
    Dat worden superfliekels!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    :) :) :)

Ik geef de boodschap ff door aan mn eierboom ;)

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Weet iemand hoe het met Dushi is?

@ Hoop dat ik haar, Elmo, Lenneke en Jippie mag volgen! ;)

Wens jullie allemaal heel veel suc6!

Liefs Marjo

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moet je even bij haar laatste berichten kijken Muuske!
    Bij geboren staat nog niks...

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze heeft vandaag nog gepost dus ik denk dat alles goed is daar ;)

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik wil Elmo, Lenneke en Jippie ook wel heel graag volgen! Hopelijk lukt het!

11. fay26

fay26 Lid

Mar 21, 2007
    26
    0
    0
    brabant
    hoi daffie en liselotje gezellig dat jullie ook mee komen kletsen er zijn zo wel ineens veel nieuwe meiden zeg en vooral met icsi.

Hannah heel veel succes morgen ik hoop voor je dat ze helemaal perfect zijn!

Ben nog steeds niet ongesteld zeg nou daar word ik dus moe van hoor nu duurt het nog langer voor we kunnen beginnen :rolleyes:

liefs fay

12. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,
    Sorry dat ik ff niet meer gereageerd heb maar ik ben de laatste dagen zó ontzettend moe!Echt niet meer normaal,kan de hele dag wel slapen...zal wel van de hormonen komen vrees ik.
    Gisteren de uitgangsecho gehad,alles was goed,er zitten geen cystes die de boel kunnen verstoren.Aanstaande dinsdag heb ik de eerste FM alweer,spannend!

Hannah,veel succes morgen bij je FM!
    Voor de nieuwkomers....(helaas)welkom hier!

13. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Hannah Succes morgen met je 3e fm! Ik hoop dat alles mooi gegroeid is en dat de punctie eindelijk gepland kan worden!

Patricia Doe rustig aan, meid! Fijn dat de uitgangsecho goed was!
    Alvast succes met spuiten en de 1e fm dinsdag!

Een hoop nieuwe meiden erbij, helaas... Welkom hier & alvast heel veel succes & sterkte met alles! Hopelijk mogen jullie snel verhuizen naar een ander forumdeel!

Voor de rest is er een hele hoop gekletst, zie ik wel. Ik kan het allemaal zo snel niet bijhouden, hoor! ;) Heb niet zoveel energie de laatste tijd, maar ik lees zeker mee! En ik blijf jullie steunen, hoor! Lief dat jullie oa mij als voorbeeld stellen! Hopelijk mag ik dat nog lang blijven en is de eerste echo dinsdag goed... Wel spannend!

Zet 'em op allemaal!

Groetjes,
    Jippie

14. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    hoi hoi,

Poeh hey, wat is er afgelopen dagen veer geschreven zeg. Heb veel moeten werken afgelopen dagen en niet zoveel tijd gehad om achter oc te zitten.

(helaas) Welkom nieuwe meiden hier.

Dit weekend nog werken en dan krijg ik vakantie. We hebben niets geboekt, we zijn in juni al op vakantie geweest, maar we willen we nog een paar dagen wel. Maar dan mag de zon zich wel eens laten zien zeg, bah bah, wat een weer. Vanmorgen al gezocht voor leuke aanbiedingen in het land, maar nog niet echt iets kunnen vinden.

Hannah, ben heel benieuwd naar je 3e FM, spannend zeg. Hopelijk hebben jullie een datum voor punctie af kunnen spreken.

Patricia, Je bent 4 augustus begonnen met 2e IVF en ik zie dat je dinsdag alweer voor 1e FM gaat. Dat gaat snel zeg. Gelukkig was de uitgangsecho goed. Heb jij een verkort schema? Ik ben 5 augustus begonnen met decapeptyl en heb mijn 1e FM pas 23 augustus.
    Jammer dat je zo'n last hebt van de hormonen. Ik ben ook aan het spuiten, en heb gelukkig nergens last van.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Roca[/b]

15. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Horrie Hannah,

Waar is je update? Enne je weet Life is like a Dance. LOL....

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Nou hier is horrie Hannah ;) dan.......

Maar helaas.........De follikels weer minimaal gegroeid..........
    Grr..........baal dr wel ff van. Maar de gyn heeft er alle vertrouwen in dat het goedkomt........Baarmoederslijmvlies was wel mooi dik.
    Heb wederom bloedgeprikt en hoor straks weer hoe het verder gaat....

En mn update is een beetje laat maar dat komt omdat Moon, alias Viertje me ophield......... :) ;) :) ;)

Liefs Hannah

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Kan me voorstellen dat je baalt, maar dat je gyn er alle vertrouwen in heeft is toch wel positief. Houd moed meid!

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Ben net door ziekenhuis gebeld, de gonal-f wordt weer opgehoogd en maandag wederom een echo........

@ Patricia: fijn dat alles er goed uitzag......Doe het rustig aan. Ik was ook erg moe in het begin van de hormonen spuiten maar nu niet meer....

@ Roca81, wij hebben lang schema met pil en patricia heeft schema zonder pil.........

Liefs Hannah

19. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Tjee Hannah,je wordt een behoorlijke prof. met al die FM ;)
    Gelukkig heeft de arts er nog steeds een goed vertrouwen in,komt allemaal goed meis!

Roca,bij de eerste IVF heb ik ook helemaal geen bijwerkingen gehad,sinds ik Fostimon gebruik wel helaas......maar we hebben het er voor over ;)
    Bij de 2e IVF ben ik op mijn 1e CD begonnen met Decapeptyl en de 2e dag meteen de Fostimon erbij.
    Onze eerste IVF was een iets langer schema,toen begon ik een week voor de menstruatie al met de Deca.Heb verder geen pil gebruikt zoals Hannah al aangaf :)

Nou meiden,alvast een fijn weekend met hopelijk mooi weer!

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He meiden,

Als ik dit zo lees, staat me nog heel wat te wachten ;)
    Mag ik vragen hoe lang jullie op de wachtlijst hebben gestaan voor de IVF/ICSI en is er iemand die in het UMCU komt?

Liefs Daffie

Share This Page