Bij ons mochten we kiezen of we naar de informatie-avond gingen...... Wilde er graag heen maar op 1 datum was ik op huwelijksreis en de andere op vakantie. Dus uiteindelijk niet gehad......... Weet niet hoe het is maar tot op heden ervaar ik het niet als gemis...... Liefs Hannah
Lieve Horrie, (hannah) Wat een ontzettend goed nieuws. Ben zo blij voor jullie. Enne zie je nou, hardlopers zijn doodlopers. Altijd luisteren naar moon (elvira). LOL. IK spreek je vanaaf wel even, zit nu even ali illegali op werk. Ester: Gaat alles goed met je en de voorbereiding op jullie huwelijk? Elmo: Koekoek. Vind jou zo liefffffffffff. Wou ik even kwijt. Vandaag heb ik de medicatie opgehaald voor onze nieuwe poging. Duurt gewoon nog maar 2 weken ongeveer. Jemig zo ben je er zolang uit en ineens gaan we straks weer op volle kracht. Vind het eng, maar heb er ook weer zo'n zin in. Voor de rest een hele fijne dag, en tot vanavond. Heb ik meer tijd voor iedereen. X Vier
@ Hannah, goed nieuws! Sterkte alvast voor vrijdag (dan vergaat het lachen je vanzelf....grapje hoor!) @ Nina, wij hebben zelf voor november gekozen omdat we in oktober gaan trouwen en stel dat het mislukt het toch een schaduw zal werpen over de dag. En ik ben zo blij dat we het uitgesteld hebben omdat we het nu zo druk hebben met alle voorbereidingen + een huis dat we gekocht hebben. @ Elvira, stresssssssssssssssss! Wat komt er toch veel kijken bij zo'n huwelijk. Maar nog 2 weken dus? Spannend hoor. Ik realiseer me opeens dat als wij voor aug. hebben gekozen ik vandaag de 1e spuit had moeten zetten.....Volgende week de laatste spuit zoladex (voor 3 maanden!) Ik snap je gevoelens. Ik kijk ook erg naar de volgende poging uit, maar vind het ook zoooo eng! Je houd ons op de hoogte he? Liefs, Ester
Hee elvira, die naam van de gyn klopte helemaal niet! We hadden gesprek met een leuke jonge arts Grootfaam! Zij vertelde dus dat we 2e week sept info avond hebben en 2 weken erna intake individueel! Heb jij die avond wel gehad? Wij konden niet kiezen maar was gewoon verplicht! Trouwens wel erg leuke reden ester om in nov verder te willen..kan me goed voorstellen hoor! Trouwdag moet onvergetelijke dag zijn! Ik kan er nog vaak met heel veel plezier aan terug denken! Liefs nina
Hannah, dit is super nieuws, vrijdag eindelijk de punctie! En wat veel grote eitjes zeg ! Nina, ik ben nu sinds 1,5 week decapeptyl aan het spuiten. Ik merk er eigenlijk (gelukkig) helemaal niets van. Hopelijk merk ik volgende week ook niets van Gonal-F. Ik heb een maand de pil moeten slikken en ik krijg vandaag een beetje menstruatie. Wij hebben wel een voorlichtingsavond gehad (was verplicht) en het was een fijne avond. Veel wisten we natuurlijk al, maar het was fijn om alles nog een keertje duidelijk uitgelegd te krijgen. Meiden, allemaal heel veel succes ! Groetjes Roca
Hoi allemaal, Ik had gisteren nog een berichtje getypt mbt onze eerste echo, maar het viel me op dat daar amper op gereageerd is (met uitzondering van Patricia & Hannah). Hannah Wat goed, zeg! Een hele mooie score! Hopelijk ook evenveel eicellen en een paar goede bevruchtingen! Alvast heel veel succes met de punctie! Groetjes, Jippie
excuus Jippie...je hebt gelijk ik had het niet goed gezien misschien ook doordat ik net pas kan meedoen in dit toppic en de berichten elkaar zo snel opvolgen! Maar fantastisch een kloppend hartje! Ik hoop dat ik het ook ooit mag gaan meemaken! liefs Nina
Jippe, ik heb helaas over je reactie heen gelezen... sorry Wat fijn dat alles goed was op de echo. Een beebje van ruim een centimeter, wat klein nog he, en dan toch al een hartje kunnen horen. Dit lijkt me echt een ontzettend bijzonder moment, zeker omdat jullie er ook al zo lang naar toe hebben geleefd. Kan me inderdaad ook voorstellen dat je het nog niet allemaal kunt bevatten, zoiets moois.. Mij lijkt het ook een vertrouwd gevoel om bij dezelfde artsen onder behandeling te blijven. Het lijkt me ook geen nadeel om in het ziekenhuis te moeten bevallen, zeker omdat het ziekenhuis voor iedereen in de MMM toch een plek is waar je veel komt en waar je veel mensen/artsen leert kennen. Ik moet ver reizen om naar het ziekenhuis te gaan, enkele reis 70 km, dus voor mij zou het misschien geen optie zijn om in dit ziekenhuis onder behandeling te blijven. Maar dat zien wel dan wel... eerst maar eens afwachten hoe alles gaat lopen. Tuurlijk moet je hier mee blijven lezen en schrijven, ik ben er benieuwd naar de ontwikkeling van je beebje! Liefs Roca
Sorry Jippie, ik heb er ook overheen gelezen Super hoor meid dat het hartje klopte...raar idee lijkt me om na zoveel jaar dan ineens echt zwanger te zijn Ik zou idd ook in het ZH blijven, is nu toch al vertrouwd enzo! Geniet er maar lekker van meid! Hannah: Succes met de punctie vrijdag! En alle andere meiden natuurlijk ook heel veel succes met waar je op dit moment mee bezig bent!
Oh Jippie, Wat goed dat je het nog even aankaart! Ik heb het helemaal niet gezien...net zoals velen zie ik. Mijn oprechte excuses meid! Ik weet hoe super belangrijk en bijzonder dat eerste teken van leven is! Ik hoop dat je van je zwangerschap kan genieten en uit kan kijken naar een prachtig kindje! Nu gauw ook buikfoto's gaan maken he! Heb je ook een foto'tje van de kleine spruit gekregen? Geniet van dit goede nieuws! Elmo
Jippie, Sorry had er helemaal over heen gelezen. Maar super dat alles goed is, jullie beebje! Geniet van je zwangerschap! Ik zit inmiddels op dag 8 van mijn decapeptyl gebruik, a.s. dinsdag moet ik al weer voor de uitgangsecho en dan mag ik als alles goed is weer starten met de puregon. Ik hoop zo dat 3x scheepsrecht is... Groetjes Naatje
Ik zie het al....ik dacht dat het alleen reacties waren naar anderen toe..... Moet zeggen dat ik die niet allemaal lees Ik had even alles moeten lezen..nogmaals sorry! Vind dat echt niet leuk....
Hoi meiden, Ik kom me bij jullie voegen. Ik had al een keer een berichtje geplaatst, maar we staan nu officieel op de wachtlijst voor IVF. Gisteren hebben we een intake gehad in het ziekenhuis en vandaag de laatste IUI naar nu schijnt. Er waren slechts 740.000 bruikbare zaadjes dus een derde en volgende poging is nu definitief afgeblazen. Ben er flink verdrietig onder... en ben blij dat de IVF een wachtlijst kent. Dan heb ik in ieder geval de tijd om aan dat idee te gaan wennen. We hebben niet te horen gekregen hoelang de wachtlijst gaat duren. Vorige keer aan de telefoon hadden ze het over anderhalve tot twee maanden. Maar goed... ik denk persoonlijk dat het 2008 gaat worden. Nu maar hopen dat de zorgverzekeringen dan weer niet alles op de kop hebben staan en bijv. weer één behandeling niet gaan vergoeden... Ik ga nu maar de bank opzoeken en goed uitrusten. Mijn IUI was niet geheel volgens plan verlopen en heeft wat bloedverlies tot gevolg gehad. Daarom moest ik het nu rustig aan doen en dat mag ook wel, want ik barst van de buikpijn. Meiden, ik hoop dat het hier allemaal goed met jullie gaat en duim samen met jullie! Groetjes, een verdrietige Josien
hannah goed nieuws joh,heel veel succes vrijdag! josien,ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt,wie weet is het deze iui toch raak?dikke knuffel hoor!
Bedankt meiden voor jullie onthaal, Essie; Wij konden deze maand niet starten omdat er niet meer dan 5 stellen per dag mogen/kunnen starten. En wij waren nummer 6...... Hierdoor weten wij wel zeker dat we volgende maand mogen starten. Je krijgt nu voorrang. Dus vandaar....... Hannah; wat een leuke dingen allemaal! Super!!!! Nieuw huis, moet je nog heel heel veel doen? En natuurlijk heel belangrijk dat je eicellen super goed groeien en dat je daardoor vrijdag je punctie hebt. Hier word er voor je geduimd! Nina VI; September wordt inderdaad hopelijk onze maand, ga daar zeker voor duimen. Herken het gevoel zoals je beschrijft. Toch wel een beetje angst (stel je voor dat......) maar ben er ook helemaal klaar voor om te starten. Wij hadden al een extra rust maand genomen voor ons zelf maar helaas dus nog een extra rustmaand gehad. Dusse...als we nu nog niet uitgerust zijn weet ik het niet meer! Over de info-dag, die was bij ons verplicht en wij hebben dat als zeer prettig ervaren! Elvira; We gaan denk ik gelijk op!!!!! Gezellig saampjes! Roca81; Je schiet al weer op 1,5 week decapetyl, op naar de gonal-F!!! Jippie; GEFELICITEERD!!!! Geeft mij weer hoop als ik lees dat jullie na 4 jaar en 12 behandelingen eindelijk resultaat hebben. Echt we gaan jullie achterna....... Geniet er van! Naatje 30; spannend allemaal, op naar dinsdag. Josien; Helaas welkom! Begrijp dat je verdrietig bent, het is niet niks wat je allemaal te horen krijgt. Voor nu rust lekker uit en denk aan jezelf! En voor de rest..... heel veel succes en een fijne avond, Liefs Schaapje
Hey Schaapie, Gezellig jij ook weer hier. Luisa doet in september gezellig met ons mee. Maken we lekker kopjes thee en heerlijke koekjes voor op het wachtbankje. Vind jij rood met witte stippen voor de wachtbank een goede kleur. LOL. @Hannah Op naar een goede punctie, met een mooie score en een superbevruchting. En dat je maar mooi 9 maanden lekker dik mag zijn. @Ester Jah kan me goed voorstellen dat je veel stress heb van de voorbereidingen. Ik weet zeker dat je er prachtig zal uitzien. @Jippie Meis geweldig dat het hartje klopt. Ben helemaal blij voor je. Ik heb helaas je berichtje niet gezien, sorryyyyyyy. @Nina De arts die je noemt heb ik zelf niet gehad. Maar ze zijn allemaal erg kundig. Heb je al een beetje zin in de behandeling? (klinkt altijd raar) Maar je leeft er vaak onwijs naartoe. Wees niet bang, het komt allemaal goed. @Josien Welkom hier. Geeft het allemaal maar een plekje. Je kan altijd terecht bij ons met je vragen. @Muuske Balen dat je negatief hebt getest. Maar het kan nog steeds. Duimen maar weer. @ De rest Hoi, hebben jullie allemaal een fijne dag gehad? Toedels, Vier
Hallo meiden, Allemaal super bedankt voor de reacties! @ Schaapie volgens mij had ik helemaal nog niet gereageerd maar fijn dat je er weer bent.........September wordt vast een supermaand! @ Viertje: je bent liefff............En super dat die koelkast weer vol ligt.Nog twee weekjes en dan mag je ook weer........Spannen meid! Viertje kicks some ass in september! @ Elmootje: jij bent ook lief! @ Roca: super dat het allemaal zo lekker gaat, houden zo.... @ Josien, helaas welkom hier. Doe het rustig aan en laat het allemaal op je afkomen. Snap dat je verdrietig bent....Neem de tijd en daarna hoop ik met volle kracht vooruit! Liefs Hannah
JAAAAA lieve VIER! Je hebt je groentela weer lekker gevuld meid! Weet je nog hoe je moet spuiten Het wordt de laatste keer meid....echt! Hele dikke super hug! Elmo'tje
Hey meiden, Even korte reactie: Jippy gefeliciteerd meid. Je weet ons te vinden bij de walvissen! Hannah, Heeeeeeel erg superveeeeeel succes vrijdag met de punctie! Goed gebroed hoor, geduld word beloond! Josien welkom, helaas... Nina, bij ons ook info-avond verplicht. (EMC) Voor allemaal veel liefs en succes, XX Lenneke
Even snel.... Hannah goed zeg...eindelijk een date....de eitjes hebben mooi kunnen rijpen dus op naar een goede punctie morgen...veel succes! Jippe proficiat met de goede en mooie echo....blijft een tranentrekker dat moment. Weer een aantal nieuwe meiden...helaas, maar welkom. En weer een aantal die volgende maand zo ergens van start gaan.....er moet straks weer een hele babyboom hier volgen meiden......het kan nooit vol genoeg in de zee met walvisjes....allemaal heel veel succes! Groetjes, Eva.