Hannah meis van harte wat goed dat ze 2 emmy's terug plaatsen, dus toch dubbel kans, 6 Bevruchte eitjes onwijs goed wellicht nog wat eitjes over voor indien nodig. Nou hier zijn de voorgedoetjes begonnen dus geen wondertje voor ons deze ronde, maar dus wel naar alle waarschijnlijkheid deze week starten met de volgende poging. Greets Beeb
Hannah wat super joh....2 emmy's Succes morgen met de TP en lekker warm houden en dan over 2 weken een mooie positieve test! Hier gaat het goed, over 2 weekjes weer beginnen met spuiten voor onze 1e ICSI, dus dat komt nu ook dichtbij Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?
Met mij gaat alles wel oke. Ik heb donderdag mijn eerste fm en tevens moet ik beginnen met Gonal-F. Hopelijk groeien de follikels snel en broed ik veel mooie eitjes, haha
Hannah gefeliciteerd met zo'n mooi resultaat. Heerlijk gevoel is dat he?! Hier met mij alles goed, ben alleen snip verkouden en heb energie van een dood paard. Bleeehhhh. Maar goed dit gaat gelukkig vanzelf weer over. Ik was deze week weer van plan om te gaan hardlopen is goed voor de endorfine want ik voel me de laatste tijd wat down, dit zal wel de gevolgen zijn van al die hormonen. Normaal gesproken heb ik daar niet zoveel last van het is ook niet dat het heel erg is maar down betekent bij mij niet fit zijn en niet de energie hebben die ik normaal heb. Aanstaande donderdag een nacontrole gesprek met de kliniek, ben benieuwd of ze nog goeie hoop hebben en wat ze verder willen gaan doen. Ik heb sowieso een cryo die op me ligt te wachten en hopelijk blijft dat kleintje wel zitten maar goed dan moet het eerst nog goed ontdooien. Blijft spannend. Iedereen heel veel succes en sterkte. Later reageer ik nog wel op jullie. Liefs Davalee
Hannah spanned hoor dadelijk 2 emmy's aan boord! Ik hoop dat ze allebei 9 maanden vast blijven zitten bij je! Roca ook spannend weer een stap dichterbij. als ze gaan kijken voor het eerst is dat ook wel spannend. Hoe gaat het met de bijwerkingen tot nu? Nog steeds zo goed als eerst? Ginny ik ben jaloers op je! Nog 2 weekjes....als je eenmaal weet dat dit de enige manier zal zijn wil je er liever gisteren dan vandaag mee beginnen maar ja voor jou is het nu echt bijna zover! Beeb voor jou de 2e keer al bijna een ouwe rot...je hebt het allemaal al een keer meegemaakt. Lijkt me ook wel prettig geen gekke onbekende dingen voor jou en hoop dat het nu raak zal zijn! kus
Hannah wat goed zeg allemaal bevrucht! Heel veel succes morgen, ik hoop dat het mooie kindjes zullen zijn over 9 maanden Wij moeten morgen weer naar het ziekenhuis. Eerst naar de uroloog voor de uitslag van mijn man z'n bloed en daarna voor de spuitinstructies, vind het kei spannend allemaal! Ik was gewoon sjaggie vanmorgen van de stress... Ach ja, mensen weten wat er aan de hand is, dus als ik ooit wat humeurig ben dan weten ze waar het aan ligt...
He Hannah, Ben 3 dagen niet op de site geweest en lees net het geweldig nieuws over je 6 bevruchtigingen.... Ik ga ook heel hard voor je duimen komende weken....laat ze zich maar lekker vastzetten in die baarmoederwand van je! Liefs Daffie
Hai hai Omdat ik nog niet veel te melden heb hou ik me nog een beetje op de achtergond en lees ik mee,maar ik wou Hannah even heel veel succes wensen voor vandaag..ik zal voor je duimen komende weken [-o< ook de rest heel veel suces met alles.. groetjes liselotje
Nou hier lijkt de dag aangebroken, Ik begin nu echt stolsels te verliezen dus het is zeker doorgezet vandaag. Ik ga straks maar het ziekehuis bellen, over of ik vandaag al moet komen voor de echo. Ik had het eigelijk liever een paar daagjes later gehad dan had het eigelijk beter uitgekomen maar ja, zoals we allemaal weten laat een vrouwenlichaam zich niet dwingen en doet gewoon lekker waar ze zin in heeft. Dus de kans is groot dat we vandaag gaan starten met poging 2. ach nog werken tot 7 sept dan heb ik vakantie. Meiden dikke knuffel allemaal Liefs Beeb
Hannah; Heb je de terugplaatsing al gehad. Ik ben zo benieuwd naar je hoe je je nu voelt. Tot zo hoop ik! Daffie; Heel veel succes met je intake gesprek, hopelijk heb je een goed gevoel als je er weg komt, met een goed plan en dat je snel mag gaan starten met wat voor jou goed is. Good Luck! Liselotje; Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn van het zaad en het bloedonderzoek. Komen ze dan ook direct met een plan hoe nu verder te gaan? Beeb; Spannende tijden breken voor jou nu aan met de 2e ivf/icsi. Voel je er goed bij? Je weet nu een beetje wat komen gaat maar de spanning blijft hetzelfde. Heel veel succes alvast. Roca; Bijna je FM. Ik blijf dat leuk vinden om naar die eitjes te kijken, laat staan hoe het voelt om naar je baby te mogen kijken. Succes! Sandra; Heb je de uitslag van het bloed al gekregen? Het spuiten zal in eerste instantie eng zijn maar daar wen je heel snel aan, ik deed het uiteindelijk zelf maar met uitzondering want mijn mannetje vond dat het zijn taak was/is. Ginny; Ben je langzaam weer klaar voor een nieuwe poging? Ik hoop voor je dat het nu allemaal goed gaat komen. Succes! Naatje; Hoe is het gegaan met de uitgangsecho? Of is het later deze week? Ik weet het niet meer precies maar toch wel deze week? Pekske; Ben je al ongi geworden en kun je gaan starten? Viertje; Ben je alweer zo dapper dat je skates weer hebt opgepakt? Ik ga vanavond beginnen met hardlopen ondanks dat ik nog snot verkouden ben maar dat mag me niet tegenhouden, neem gewoon een kilo snotdoeken mee om onderweg te kunnen snuiten, ben benieuwd hoe het gaat. Misschien ben ik wel na 10 minuten thuis maar dan heb ik het wel geprobeerd. Alle zwangeren onder ons geniet ervan en hopelijk volgen we jullie snel. Bedankt dat jullie ons mentaal blijven steunen. Iedereen die ik vergeten ben: SORRY Liefs Davalee
hallo allemaal, hannah hoe was je tp? hier nog geen menstruatie te bekennen, snap er niks van. hoop niet dat zich hetzelfde voordoet als vorige maand, als het goed zit zou datmooi zijn naturlijk, maar de kans is zo klein...........
Lieve meiden, Daar ben ik weer! De terugplaatsing voel je echt helemaal niks van.........En het is voorbij voor je er erg in hebt, al met al zijn we 10 minuten in het ziekenhuis geweest. Maar.......... Er zijn 2 hele mooi emmy's teruggeplaatst! Allebei waren ze 10 cellig en zonder fragmentaties............ Ollie en Fredje zitten nu warm binnen........ 4 spetember is de testdatum als ik nog niet ongi ben........... Liefs Hannah