IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Nou de tweede spuit ging wat minder vandaag...
    Ik had de spuit niet nog een paar tellen vastgehouden en trok m dus meteen eruit met als gevolg dat er nog een flinke hoeveelheid vloeistof uit liep. Heb dus nog maar een x gespoten, leek mij beter om iets teveel te doen dan veel te weinig...

@pekske, ik heb de IVF banner gevonden op 9maand.com, vond m ook wel geinig eigenlijk...

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat is wel klote san dat het niet helemaal goed ging met de spuit.
    morgen gaat het vast weer beter.

waar staat die banner dan onder?

3. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik heb woensdag mijn eerste fm
    Spannend weer.

meiden succes allemaal

De banner staat op 9 maand .com

Greets Beeb

4. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Gaat vast beter morgen...
    Ik wilde het gewoon te vlug doen denk ik...
    Morgen weer meer de tijd nemen dus!

Op 9maand.com onder banners, als je banners zo niet ziet staan kun je via de zoeken knop zoeken en dan zie je ze vanzelf, er staat een IVF/ICSI banner tussen...

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sandra vervelend dat vandaag het spuiten minder ging. Volgende keer idd iets meer de tijd voor nemen. Vaak kan het toch niet zoveel kwaad als er nog wat uitloopt, omdat je de naald te snel verwijderd zou hebben. Vaak zit er toch voldoende in je lijf hoor. Zal deze keer ook niet zo'n ramp hoeven zijn dat je nog een keer gespoten hebt, maar moet je niet te vaak doen...denk dat je dan juist teveel gaat spuiten. Hopelijk gaat het morgen beter!
    Heey Beeb woensdag dus weer de fm....is dit de zgn uitgangsecho? Spannend hoor...2e poging weer van start! Volg je ook op andere forum hoor ;) .
    Hannah stom, he?! Als een echte 'junkie' raak je er zo aan gewend. Hoe vaak ik in de wachtweek niet schrok...ojee, ben vergeten te spuiten....onee, hoeft niet meer :) .

Eva.

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Sandra balen dat het wat minder ging vandaag.....Morgen maar de rust en tijd nemen!

Beeb spannend weer hoor! Heel veel succes en hoop dat er deze keer meer follikels zullen groeien....

Aldonza dat herken ik dat je ineens om 23 uur schrikt omdat je bent vergeten te spuiten....... :( :(: Bij deze hoop ik dat ik een hele poos ex-junkie ;) mag blijven!

Elmo: was je weekend leuk?

Viertje: just a hug, je bent lief!

Liefs Hannah

7. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik heb van te voren niet eens een echo gehad, ik moest woensdag maar komen,
    ik vond het een beetje vreemd maar ik dacht ik hoor het wel.

Greets Beeb

8. Niet meer actief

petske, idd de banner heb ik ook van 9maand.com. Ik zit daar ook een forum voor ivf/icsi.

Beeb, succes woensdag met je 1ste fm

Sandra, ik zal voor je duimen dat het spuiten vandaag wat beter zal gaan, komt vast wel goed.

Ik begin me mijn buik al weer te voelen, volgens mij groeien er en paar mooir follikels. Maar ik moet nog even wachten op een antwoord, donderdag weet ik pas meer.

Groetjes Naatje

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hee, maar is er wel eens iemand van jullie een spuit vergeten? En zo ja wat doe je dan?

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    voel je dat goed dan als de eicellen aan hetgroeien zijn?
    en hoe voelt dat dan tegen de punctie? heb je dan echt buikpijn of een opgeblezen buik?

ik ga zo voor de baarmoederlengte meting.
    spannend allemaal hoor

11. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lieve allemaal, ik ga even een paar dagen naar mijn nicht in Duitsland en wil iedereen even heel veel succes en geluk wensen met alles waar je op het moment mee bezig bent.
    Tot over een paar dagen...
    Liefs Davalee

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Stienke: 1 keer bijna vergeten, heb toen 4 uur later als normaal gespoten. Wel nagevraagd of het geen kwaad kon

@ Pekske: ja je voelt het wel, als een opgeblazen buik en steken onderin mn buik had ik.

@ Davalee: veel plezier meid!

13. Niet meer actief

Pekske, ja ik heb ook een opgeblazen gevoel en steken in mijn onderbuik.

Davalee, fijne dagen gewenst!

Stienke, nee het is mij gelukkig nog niet gebeurt dat ik ben vergeten te spuiten.

Groetjes Naatje

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Kan me ook niet voorstellen dat ik het zou vergeten, je bent immers zo bezig met het krijgen van een kindje, dat is geen dag uit mijn gedachten...ik hoop echt dat we hier met z'n allen gauw zwanger zijn, ik brand echt heel veel kaarsjes voor ons allemaal!

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Spuit nog nooit vergeten!

@ Davalee...leuke vakantie gewenst!

Liefs Marjo

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Pekske, zeg zeggen weleens dat je eierstokken rammelen als een vrouw last heeft van hormonen, als uitdrukking. Dat vond ik altijd een beetje raar, maar toen ik aan het spuiten was voelde ik precies waar m'n eierstokken zaten. En denk dat ze zelfs zouden rammelen als ik was gaan jumpen ofzo....
    Succes met bm-meting.

Hannah, morgen nog een weekje... aftellen... Voel je je nog steeds goed?
    Las wel dat je buik al stuk minder gevoelig is.
    Lekker aan het klussen in je nieuwe huis?

Beeb, ben benieuwd of ze goed groeien bij je!

Alle anderen ook weer succes!

17. Helemaal niemand die er nog wat naast doet, naast ivf (accupunctuur, iets homeopatisch etc. etc.?)

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Es,

Volgens mij doet inderdaad niemand hier accupunctuur of homeopatische behandelingen. Ikzelf ben wel op zoek naar een accupuncturist. Er zit er hier 1 in het dorp, die accupunctuur voor vruchtbaarheid doet, maar die is op vakantie.

Hoe is het verder met je?

Groetjes,
    Vier

19. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden.

de baarmoederlengte meting stelde niks voor.
    had wel een cyste maar dat was niet erg hebben ze gezegt, die houden ze gewoon in de gaten.
    nu op naar 5 sept dan hebben we spuit instructies en waarschijnlik mag ikiets eerder beginnen......

laat die rammelende eierstokken maar komen hahahahha

20. Hoi Elvira,

Ik heb je een pb'tje gestuurd!

Ik had juist het idee dat iedereen alles aangrijpt om maar zwanger te raken. Positieve ervaringen met acupunctuur? Dan doen we toch acupunctuur! Ook voor mannen met slecht zaad kunnen voedingsupplementen heel goed werken. De beweeglijkheid was bij mijn vriend van 6% naar 25% gegaan! Nou weet ik ook wel dat het per dag kan verschillen, maar ik vond het toch wel opmerkelijk.

groetjes Ester

Deel Deze Pagina