IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal,

Pfff.... weer veel bij moeten lezen. We zijn een paar dagen
    lekker naar de zee geweest en het was heerlijk. We hebben mooi
    weer gehad en zijn helemaal uitgerust.
    Morgen heb ik alweer de 2e FM, hopelijk heeft de GONAL-F zijn werk al een beetje gedaan.

@Hannah, enne, hoe voel je je? De eerste week is alweer voorbij, nu nog een weekje op het wachtbankje, spannend zeg! Heel veel succes !

Ik las dat er weer meiden begonnen zijn met spuiten, ook veel succes, hopelijk geen bijwerkingen etc. Ik voel me nog steeds goed en het spuiten stelt niet zoveel voor. Ik heb m'n alarm op de telefoon gezet, bang om een keertje te vergeten!

Succes allemaal!

Groetjes Roca

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik voel helemaal niks.........Heb alleen puistjesexplosie.....En dat vind ik helemaal niet leuk, krijg die ook altijd voordat ik ongi word...........
    Heb vandaag een rotdag, mijn gevoel zegt dat het mislukt is........... :(
    Zie het even niet meer zitten........
    Pff die spanning.........

@ Roca: succes meid! Hoop dat er een paar mooie follikels groeien. Merk je al iets?

Liefs Hannah

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hannah, positief blijven! puistjes kun je ook van de zwangerschapshormonen krijgen!

XX

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Hannah....blijf moed houden meis! ;) Valt niet mee, weet er (helaas) alles van!

Liefs Marjo

5. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    daffie,ik kan ook bijna niet wachten om te beginnen met ivf/icsi.bij welk ziekenhuis gaan jullie?

sandra,succes met spuiten weer ,ben je er al aan gewend?ik ben echt superbang voor spuiten,maar zal er straks ook aan moeten.

schaapie,balen dat de verzekering niet alles dekt,verder natuurlijk veel succes!

hannah ,nog maar een paar daagjes afwachten,wie weet is het wel raak?ik hoop het zo erg voor je meid!

de rest natuurlijk ook allemaal succes!
    :D

mijn man heeft afgelopen dinsdag sperma ingeleverd en volgende week de uitslag.

vandaag heeft hij weer bloed laten prikken voor chromosomenonderzoek,beetje vreemd aangezien hij vorige week in ons eigen ziekenhuis ook al bloed heeft afgegeven voor een chromosomenonderzoek hier.

nu was het voor het erasmus in rotterdam,hij heeft 4 jaar geleden teelbalkanker gehad en is bestraald,misschien heeft het daarmee te maken?

wel vreemd dat de gyn daar vorige week niks over gezegd heeft.

6. fay26

fay26 Lid

21 mrt 2007
    26
    0
    0
    brabant
    hallo allemaal,

Heb hier niet meer geschreven maar nog wel meegelezen hoor!

hannah het word nu echt spannend voor jou ik hoop echt dat het raak is.

verder wil ik iedereen succes wensen met de behandeling.

marina mijn vriend heeft ook teelbalkanker gehad maar heeft maar 1 keer bloed afgestaan voor chromosomenonderzoek in rotterdam, dus waarom 2 keer?

kan nog steeds moeilijk geloven dat ik zwanger ben alleen helpt de constante misselijkheid me er aan herinneren maandag hebben we de eerste echo en weet ik hoe ver ik ben vind het echt spannend.

7. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    fay,geen idee waarom we 2 onderzoeken krijgen.wel fijn om te horen er bij jullie ook in rotterdam naar gekeken is.
    snap ook niet waarom er dan in onze woonplaats ook onderzoek word gedaan.

misschien is die in onze woonplaats nu afgebroken en gaat rotterdam het onderzoek doen?

spannend zeg,de 1e echo!

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Marina,

Wij gaan naar het UMC inUtrecht. Hebben gisteren bloed laten prikken en een aantal gesprekken gehad.
    In Oktober krijgen we de definitieve uitslag en horen we in welke maand we mogen beginnen.

Liefs Daffie

9. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Goeiemorgen allemaal

Wij hebben gister ook de brief binnen gekregen van het AZM..helemaal blij :) 18 Oktober moeten we op gesprek met het IVF team en als het goed is ben ik de week erna ongesteld dus dan kunnen we starten :D
    Verheug me er tot nu toe wel op lol..

@Hannah mijn duimpjes draaien ook echt overuren voor je meis..ik hoop het zo voor je...

@iedereen heel veel succes..

liefs liselotje ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hannah:
    Ik brand geen kaarsjes meer voor je meis....

Ik ben overgegaan op joekels van fakkels :-D
    Hoe je je ook voelt, het zegt helemaal niks!
    Onthou dat goed hoor! Tot de duiveltjes of positieve test kan het nog alle kanten op!

Heel veel succes meid enne...probeer je een beetje op je nieuwe tempel te richten ;)

Elmo

11. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Nou gisteren had ik de eerste fm
    Er zitten 7 mooie follikels, en ik hoop dat er ook 7 mooie bruikbare eitjes uit mogen komen.
    Vrijdag de 2e fm en ik verwacht snel daarna de punctie.
    want de grootste was al 20 mm en de kleinste 11 mm dus het is weer vlot gegaan.

Hannah ik duim me rot voot je.

Greets Beeb

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo Beeb! Jij gaat als een speer zeg!
    Lekker doorbroeden en dan begin volgende week de punctie w.s.
    Go go go!

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Haha dan hier nog een fakkel voor Hannah en voor iedereen succes!

14. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    @Hannah, ook ik heb een grote fakkel in mijn handen en duim hard voor je mee! Heel veel succes !

@beeb, ook voor jou wordt het spannend he! Ben benieuwd wanneer de puctie zal zijn. We gaan een beetje gelijk op, heb vanmiddag mijn 2e fm ( dag 8 ) en ben benieuwd hoeveel follikeltjes er te zien zijn. Ik voel wel iets in mijn buik, maar kan misschien ook beetje spanning zijn.

@liselotje, wat fijn dat je bericht hebt gekregen van AZM. Fijn dat je zo snel kan starten!

@daffie, hopelijk mogen jullie ook snel beginnen

@elmo, fijn dat ik je nog zovaak zie op het forum. Hoe gaat het met je? Nog lekker aan het genieten van je zwangerschap! Hopen dat we je allemaal snel mogen volgen!

@iedereen, heel veel succes

Groetjes Roca

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden jullie zijn lief!
    Dank jullie wel, vandaag zie ik het weer wat zonniger in.....!

Beeb wat een goede score!

Roca: succes vandaag!

Liselotje: fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en waar je naar toe kunt leven!

Elmootje: bedankt toch weer voor al je steun! Een hele dikke :thumup:
    (bij gebrek aan een zoenteken)

Liefs Hannah

16. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo allemaal,

Even gee tijd om op iedereen te reageren, komt later. Het was heel gezellig met mijn nichtje, super tijd gehad.
    De duivels zijn bijna losgebarsten dus ik ga vandaag of morgen met de kliniek bellen dat we kunnen starten met de 4e poging.

Tot later.

Liefs Davalee

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hannah lieffie,

Nog een paar nachtjes. Ik doe ook mee aan de fakkels.

@de rest
    Solly heb niet echt bij kunnen lezen. Zwaar tijdgebrek hier. Dat komt morgen wel.

Fijne dag iedereen.

Liefs,
    Elvira

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik moet het ff kwijt...........

Viertje: je bent lief! Ben blij dat je mn vriendinnetje bent!

Zo goed ;)

Liefs Hannah

19. Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Vanmorgen eerste follikelmeting gehad, er zitten een stuk of 8 á 10 follikels die goed aan het groeien zijn. Ook meteen aangegeven dat ik zo'n buikpijn heb, ze hebben bloedgeprikt en daar heb ik net de uitslag van. Hormoonspiegel is niet te hoog, anders had ik een paar dagen geen puregon mogen spuiten. Maar ik moet het wel rustig aan doen en veel drinken. Zaterdag moet ik terugkomen voor de 2de follikelmeting, als er eerder iets is kan ik altijd bellen.

Groetjes Naatje

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    spannend naatje, afwachten tot zaterdag dan maar weer.

hopen dat je wat minder buikpijn krijgt.

Deel Deze Pagina