IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor de 2e FM. Rechts zaten een stuk of 9 follikels, en links 2 follikels. Een was er 13mm, de rest was allemaal nog klein, dus die moeten komende dagen lekker gaan groeien.
    Zaterdag weer terug voor 3e FM.

In totaal dus 11 follikeltjes, hoe is deze score? In het ziekenhuis zeiden ze alleen dat het goed was, want het zijn er meer dan 3 en minder dan 30!

Groetjes Roca

2. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    hallo meiden!
    eindelijk mag ik gaan ivf-en!
    maandagavond gaan we naar de info avond en 16 oktober hebben we onze intake!
    duss als het goed is ,is de punctie half november!
    ik vind het zo spannend, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren...
    heb me al flink ingelezen,maar nu gaat het toch echt gebeuren!yippie!
    xxx

3. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Welkom angelina!

Fijn dat jullie eindelijk kunnen beginnen! Heel veel succes

Groetjes Roca

4. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    thanxx, jullie horen wel hoe het gaat!
    xxx

5. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    ohhhhh...... het gaat helemaal goed komen met iedereen hier!

Super embryo's , super follikels , en meer duidelijkheid, wat willen we nog meer? Oke oke een goeie test!

Eerst Hannah, en dan volgen wij met zijn allen!

Meiden van de walvisclub, weet dat jullie toch meelezen, maken jullie vast ruimte?

Liefs Schaapje

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben al opgeschoven!

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wow alle follikeltjes gaan als een speer hier!
    Super meiden, hoop dat ze gauw doorgroeien!

Fijn dat er voor iedereen nu ook duidelijkheid is!

Angelina, welkom hier!

Liefs Hannah

8. Niet meer actief

Roca, mooie score, nu nog even door broeden. suc6!

Volgens mij gaan wij een beetje gelijk op, ik moet ook zaterdag voor de volgende follikelmeting. Bij mij was de grooste 20mm en een paar van 14 á 15mm en een paar kleintjes van 11 à 12mm. Ik hoop dat ze zaterdag groot genoeg zijn om de punctie af te spreken, ik hoop dat die maandag is. Bij mijn eerste 2 behandelingen was de punctie steeds op dag 14, dat zal maandag zijn.

Groetjes Naatje

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je wilt niet weten hoeveel ruimte voor nieuw walvisjes gebroed wij over hebben voor jullie! PLENTY! Er is zelfs al een speciaal bad geopend voor walvisjonkies en het is dus nodig dat er een goede doorstroom plaats vind....dus wil jullie er allemaal graag zien (en het liefst zo snel mogelijk).
    Veel succes meiden en dikke knuffel!

Groetjes, Eva.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Er zijn weer allemaal meiden druk aan het broeden, las ik! Heel veel succes met het spuiten, de komende fm's, punctie, enz. Zet 'em op allemaal! Ik blijf voor jullie duimen!

Hannah Succes met de laatste wachtdagen! Ik hoop op een positieve test volgende week!

Kus voor jullie allemaal!

Groetjes,
    Jippie

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dank je Jippie!

Hoe gaat het met jou? Voel je je al beter?

Liefs Hannah

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi Hannah,

Lief dat je naar me vraagt! Ik ben de laatste dagen niet meer zo beroerd en het eten gaat ook wat beter. Verder nog wel ontzettend moe, vooral 's avonds totaal geen puf meer als ik het overdag wat drukker heb gehad. Alleen heb ik al last van mijn bekken... Ik had al weken last van mijn onderrug wat uitstraalt naar mijn linkerbil en bovenbeen. En sinds een paar dagen zit het ook bij mijn schaambeen en aan de binnenkant van mijn benen. Dit schijnen dus al tekenen van bekken-instabiliteit te zijn. Je kunt er helemaal niks aan doen, omdat het door de zwangerschapshormonen komt. Dus ik doe het maar rustig aan, geen zware dingen tillen, op mijn houding letten, en op tijd rust nemen. Ik hoop zo erger te kunnen voorkomen. Maar goed, we mogen nog steeds niet klagen! ;)

Verder hebben we dinsdag weer een echo, de tweede. Dan zijn we 10w4d. Als alles goed zit, dan moet het kindje zo'n 3,5 cm lang zijn en al bewegen. En je ziet duidelijk de armpjes en beentjes. Vind het weer erg spannend en ben best wel zenuwachtig. Blijft toch eng, hopelijk is alles nog goed! En dinsdag is het onze trouwdag, dan zijn we vier jaar getrouwd.

En hopelijk test jij dinsdag positief en kunnen we drie dubbel feest vieren, als alles goed gaat!

Heel veel succes & ik duim voor je!

Liefs,
    Jippie

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hee dames,

Wat een goed nieuws allemaal...
    Roca en naatje nog even goed doorbroeden jullie! Hoe gaat het met de eventuele bijverschijnselen?

Hannah ow wat spannend meis we duimen allemaal met je mee! Ga je veel afleiding zoeken dit weekend?

Hoe gaat het met jou Schaapje?

Welkom Angelina! Ik denk dat jij ook in het erasmus zit in R'dam......ik heb namelijk ook voorlichtingsavond as maandag en ook begin oktober intake! Dat is grappig! Gaan jullie voor IVF of ICSI?

x Nina

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jep, ik ben ook al minder ruim gaan zitten hoor!
    Kom der maar bie!

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    hallo meiden,

Jippie: gelukkig dat het met eten beter gaat maar balen zeg van die klachten, doe het idd maar rustig aan!
    Spannend tweede echo, hoop dat het een topdag wordt!

Meiden, komende 2 weken zal ik er niet veel zijn.......Dit weekend verhuizen, dus afleiding genoeg en we hebben pas 17 september weer internet in nieuwe huis :cry:
    Ik hou jullie uiteraard wel op de hoogte...
    Zal af en toe naar mijn ouders rijden...hihi

Liefs Hannah

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hannah veel succes met overhuizen dan.....let wel beetje op jezelf, he!? En we wachten met spanning af op verder (hopelijk goed) nieuws over jou! Veel sterkte nog met die laatste spannende dagen van afwachten en veel onzekerheid en de duimen draaien hier volop!

Groetjes, Eva.

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lees veel goede berichten hier, over groeiende fliekels, succesvol spuiten en aanstaande voorlichtingsavonden. Super meiden!

Hannah, wel even het 4 september nieuws met ons delen he? Desnoods breek je maar even ergens in waar ze internet hebben! Eigenlijk weet ik het nieuws al wel, is natuurlijk hardstikke positieve test, maar even toch officieel meedelen aan ons he?
    Ik duim nog steeds keihard hier voor je en fakkels branden ook hier!

Voor de meiden die naar Rotterdam voorlichtingsavond gaan. Ik vond het zeer nuttig. Veel weet je al wel als je je een beetje hebt ingelezen, maar is toch zinvol. Ze stellen het hele team aan je voor, vertellen over speciale onderzoeken waar je aan mee kan doen en je krijgt weer een pakket info mee. Verder kun je alles vragen wat je wilt. Doordat er veel mensen tegelijk komen stelt een ander soms weer vragen die je zelf nog niet had bedacht en hoor je weer wat nieuws! Veel succes!

Schaapie, ik sluit me aan bij andere walvissen, plek zat hoor, dus kom maar snel!

Liefs allemaal, Lenneke

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    haha Lenneke............
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte....
    Kan jullie eigenlijk niet missen...
    Stiekem hoop ik dat ik ali illegali op een onbeveiligd draadloos netwerkje kan inloggen ;) ;)
    En zie bij jou 37 weken staan, wowie wat ga je hard zeg, je mag al thuis bevallen............

Liefs Hannah

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hannah Slim! Even een hackje plegen anders, als het wel beveiligd is... ;)

Ja, mijlpaal van 37 idd behaald, word erg spannend nu...

Denk aan je, succes he!

20. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hannah doe rustig aam met verhuizen hoor...ennuh ook ik zit achter de pc as dinsdag...succes met de laatste dagen!

Liefs Nollie

Deel Deze Pagina