@Hannah goed joh koos roodloos! hahahaha Ik duim voor je dat het zo heeeeeeeeel lang (ca. 9 maanden) blijft! Ik ben vandaag ongi geworden (piepklein beetje, maar ik vind het genoeg hihihi) dus begin morgen met de Gonal-F erbij te spuiten en dan rond 10, 11, 12 september de eerste fm. Weer een stapje verder dus.....
spannend sandra b, heb je last van de hormonen die je nu spuit? ik ga volgens mij hetzelfde schema volgen als jij. zit ook in tilburg dus denk dat het daarom niet veel zal verschillen. succes verder in ieder geval, je bent een beetje mijn voorbeeld hahaahha
Naatje, Beeb & Roca Alvast heel veel succes met de punctie! Ik hoop op een mooie score en een paar super-emmies! Hannah Spannend! Ik hoop dat je nog heel erg lang Koos Roodloos gaat blijven! Succes met de laatste wachtdagen! Alle anderen heel veel succes met de komende behandeling! Groetjes, Jippie
Ik merk toch duidelijk dat ik dit keer meer last heb van de meds, ben veel vermoeider en heb nu toch flink last van mijn buik. Roca jij ook veel succes woensdag. Greets Beeb
Hey meiden, Hier weer ff een berichtje van mij! Ik zit te wachten op m'n ongi, die zou morgen moeten komen. Heb wel vanmorgen al wat ongikrampjes gehad, dus misschien zet het vandaag wel door, dan kan ik eindelijk beginnen met spuiten voor onze 1e ICSI. Wel spannend hoor....liever vandaag als morgen hihi Hannah: Nog 2 daagjes meid....ik ga duimen voor je! Naatje, Beeb en Roca: Alvast veel succes gewenst voor de punctie! En alle andere meiden natuurlijk ook heel veel succes gewenst!
@pekske wat grappig dat ik je voorbeeld ben, voel me vereerd hihihihi @Hannah hoop dat je nog steeds Koos Roodloos bent! @Beeb, Roca en Naatje: heel veel succes voor de punctie! Nou hier dus nog geen ongi! Was er vrijdag al van overtuigd dat het kwam, maar nu is er nog niks Ik wil echt verder, maar dat gaat nu niet... Hoop dat die rotduivels vandaag komen dan kan ik morgen bellen voor de eerste fm.
@Hannah, enne hoe gaat het met je? Nu gaat het wel heel spannend worden he. Hopelijkben je inderdaad nog steeds Koos Roodloos! @Beeb en Naatje: heel veel succes morgen voor de punctie. Ben heel benieuwd, hopelijk valt het mee! Liefs Roca
Meiden, Heb een handige vent dus kan gewoon nog inloggen...................... Nog alles goed hier, al heb ik wel krampen dus vertrouw het voor geen meter........Zolang er geen rood is......... @ Beeb en Naatje: succes morgen!
Naatje en Beeb, Heel veel succes vandaag. Op naar een mooie score en goede bevruchting. Hannah Ben je nou, ikke is nieuwsgierig!
Hannah, ik ben zo benieuwd...ik hoop zo voor je dat het gelukt is! En ik maar wachten op mijn ongi...
Viertje aagje.......Nog even geduld morgenochtend doe ik een test........... Roca succes bij je fm, hoop dat er definitieve punctiedatum zal komen vandaag! Liefs een langzaam aan gek wordende Hannah..........
Naatje en Beeb heel veel succes met de punctie....lekker rustig aan doen vandaag en we duimen voor een goede score en bevruchting! Roca jij had vandaag toch eerst nog een fm? En ws dan ook al snel afspraak voor punctie? Ook veel succes vandaag! Hannah het wordt mega spannend nu.....duimen draaien volop meis...het wordt hier weer tijd voor een babyboom en ik hoop dat jij het mag inzetten!! Groetjes, Eva.
Iedereen succes vandaag met de FM, de puncties en het afwachten. Hannah, mijn duimen draaien nog steeds overuren voor jullie! [-o< [-o< Mijn zijn bijna weer verdwenen en ronde 20 is een feit!. Gelukkig gaan we zaterdag lekker op vakantie, dus dan gaat de tijd ook wat sneller, totdat we op 2 oktober de uitslag krijgen over wat het uiteindelijke beleid nu gaat worden. Liefs Daffie
oh wat spannend allemaal..er gaat behoorlijk wat actie hier komen en hoop over 9 maaanden een hoop beebs! Hannah kan me je spanning echt heel goed voorstellen..moet je in ziekenhuis bloedtest doen of een thuistest? Mijn duimpje draaien! Roca joehoee woensdag op naar een boel mooie bruikbare eitjes! Elvira wanneer is nu ook alweer de precieze startdatum voor jou? Naatje voor jou al een geschatte punctie datum bekend? Beeb balen dat je meer last van de meds hebt laat je maar beetje extra verwennen door hubbie! Heb je nu ook andere meds als de eerste keer? Ginny ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt.....op naar mooie eitjes! Volgens mij had essie er naar gevraagd maar ik zit inderdaad bij erasmus! Vanavond hebben we voorlichtingsavond..heb ik ook echt zin in! weet iemand hoe zo'n avond er een beetje uitziet? liefs Nina Sandra en stienke zul je net zien komen die verrotte duivels altijd als je niet wiltdat ze komen en nu mogen ze komen en dan zijn ze er niet om gek van te worden!
Thanx Nina, 12 dagen naar Kreta Heb er zo'n zin in na al die onderzoeken en behandelingen! En mijn ei valt ook nog eens op Kreta, dus wie weet gebeurt er nog een wonder hahaah liefs Daffie
Hey Nina, Mijn startdatum is morgen, 4 september dus. Spannend! Weet je al wanneer jij begint, ik meen ook september toch? Liefs, Elvira