IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Naatje en Beeb heel veel succes met de punctie. Lekker rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen door jullie mannetje...

Hannah, nog even heel veel sterkte met wachten. Hoop op een positieve test voor je!

Elvira, spannend morgen beginnen, ik ben mijn duimen al aan het warm draaien voor je.

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb een vraagje,

jullie klinken allemaal zo positief, hebben jullie voor dat jullie aan de behandeling begonnen nooit angst voor de behandeling gehad?
    ik begin zondag als het goed is met spuiten, maar ik zie het eigenlijk op dit moment gewoon even niet meer zitten.

ben bang voor wat me staat te gebeuren enz......

hoe waren jullie ervaringen ermee?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Spanningen, angst, onzekerheid...nee...geen last van gehad 8)

Ik stond echt helemaal strak van ellende joh!
    Ik had het echt niet meer en liep zelfs in de gang (voor) de punctie al te huilen van ellende!
    Toch geeft de drang naar het verwezelijken van je droom je zo ontzettend veel kracht en doorzettingsvermogen.
    Ook merk je dat het helpt om positief te zijn en te blijven...dus de positieve gedachten vasthouden en hier neerzetten ;)

Komt goed meid! Maar het is dus echt niet gek dat je je voelt zoals je je voelt hoor!

Elmo

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    gelukkig, ik dacht al dat ik een zwakkeling was.

ik droom gewoon van die punctie, terwijl ik niet eens weet hoe dat in zijn werk gaat.
    ook de angst voor die hormonen he pfffffffffffff.
    de eerste spuit komt in zicht en ik denk ook dat ik daarom zo klote in mijn vel zit.
    ik probeer me zo groot te houden, maar eigenlijk ren ik liever jankent kei hard weg.....

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dat herken ik ook wel, maar ik ben soms ook ineens bang dat alle pogingen mislukken jullie niet? Over het algemeen ben ik positief maar soms vind ik het echt moeilijk, komt ook omdat ik de dochter van mijn vriend vaak zo tegen hem aan zie kruipen...dan ben ik jaloers word ik boos en verdrietig tegelijk, ik voel me dan heel slecht...maar goed eerst maar ns een maandje aan de pil en dan het echte zenuwwerk...

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat is het bij mij denk ik ook, zoiets dan, ik ben ook bang dat het niet lukt.
    mijn vriend heeft geen kinderen vanzichzelf, maar is blij met de drie kinderen die ik al heb uit een eerdere relatie.
    toen lukte het allemaal gewoon en heb met die ex alleen maar ellende en hij is zijn kids liever kwijt dan rijk.
    en dan nu, nu heb ik een lieve vriend wiens wens het van kleins af aan al ie om kinderen te krijgen en dan heb je ineens de kans dat dat niet meer kan.

ik ga proberen positief te blijven, maar nu heb ik effe een dip moment, omdat het ineens zo op de waarheid aankomt, we gaan van de week echt starten, dan is er geen weg meer terug.
    dat wil ik ookniet, maar dan is het echtte werk aan de beurt zeg maar.......

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ik wens je heel veel succes, wat afschuwelijk ook dat de vader van je kinderen hen liever kwijt dan rijk is...Ik ga vanavond een kaarsje branden voor je en ik hoop echt dat het lukt. Iemand op dit forum schreef mij eens; bij een normale zwangerschap is de kans dat het lukt ongeveer 20% bij icsi is het 30% dus ietsje meer...zo had ik het nog nooit bekeken!

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat klopt inderdaad, dat heeft de arts ook tegen mij gezegt.
    mijn lichaam kent het zwanger zijn, dus ze verwachten geen problemen, maar ik word er ook niet jonger op hahahah.
    dank je wel in ieder geval en we gaan er gewoon met zijn alle voor.

we zijn straks gewoon de volgende lichting van de babyboom uit het ivf/icsi toppic!

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    En zo is het!

10. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    @Naatje en Beeb, enne hoe is de punctie gegaan vandaag? Hopelijk viel het mee, laat jullie maar lekker verwennen nu. En nu maar heel hard duimen voor een mooie bevruchting!

@Hannah, hoe gaat met je! Ik ga er van uit dat alles nog steeds roodloos is en blijft! Je zou toch al bijna mogen gaan denken dat.... hihi
    Wanneer wil je gaan testen? Succes!

Vandaag alweer voor de 4e FM geweest, had gehoopt vandaag punctiedag af te mogen spreken. Maar helaas, moet morgen terug komen voor 5e FM en dan punctie donderdag of vrijdag.
    Hannah, volgens mij ga ik je toch volgen. Ook mijn follikels doen lekker rustig aan. Ach ja, haastige spoed, is zelden goed, haha.
    Was een beetje teleurgesteld, maar ik wacht graag nog een dagje extra op nog mooiere follikeltjes!

Liefs Roca

11. Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij. Punctie is goed gegaan, wel pijnlijk. Maar we mogen weer trots zijn op het resultaat 9 eicellen, nu maar hopen dat ze bevrucht worden. Woensdag horen we dat en dan is donderdag de terugplaatsing.

Groetjes Naatje

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden..........................

Ik ben zwanger!
    Net getest en er staan 2 dikke strepen!
    Wha ik stuiter hier door het huis!

Liefs een dolblije Hannah

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve Hannah,

Nogmaals van harte gefeliciteerd. Kreeg je me toch aan het janken aan de telefoon. Zei toch, ik doe gewoon huilend mee.

Op naar de eerste echo, en vier denkt dat het er 2 zijn.

Veel liefs,
    Vier

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Whaaaaa Hannah wat super meid!
    Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!

Naatje: Mooie score! We gaan duimen op een paar mooie emmy's!

Beeb: Hoe ging de punctie bij jou?

Roca: Succes morgen met de FM, hopelijk zijn ze nu wel groot genoeg!

De rest van de meiden natuurlijk ook weer succes met alles!

Hier nog steeds geen bloed te zien, moet het vandaag worden.
    Hoop natuurlijk nog steeds op een spontane zwangerschap maar die kans
    is heel erg klein. Dus nu maar hopen dat de :evil: snel komen, dan kan
    ik gaan beginnen met spuiten.

15. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hannah,

SUPER ! Wat een geweldig nieuws zeg! :) :)

Van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van!

Liefs Roca

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    joehoeeeeeeee Hannah, wat onwijs gaaf eindelijk weer een nieuwe walvismama!

Lekker genieten!

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Gefeliciteerd Hannah.....Echt helemaal super!!!!

Je kon niet meer wachten tot morgen ahahahah, zou ik ook hebben hoor denk ik.

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Naatje wat een mooi resultaat.
    Hoop dat je je snel weer helemaal lekker voelt!

Pekse, ook hier zijn er mindere momenten en angst voor alles wat fout kan lopen maar ik denk dat dat erbij hoort!

liefs nina

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd Hannah! Tot in het walvistopic!

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    VAN HARTE GEFELICITEERD HANNAH.

ik hoop dat je een voorbeeld mag zijn voor ons allemaal!

op naar de eerste echo!

kijk zulke berichten maken mijn dag weer goed!

Deel Deze Pagina