IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hannah Waaauuuw, gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een hele mooie & voorspoedige zwangerschap mag hebben! Wanneer ben je precies uitgerekend & wanneer heb je de eerste echo?

Naatje & Beeb Kom maar even lekker bij van de punctie en de spannende dag! Heel veel succes, ik hoop op een mooie score!

Roca Succes met de punctie donderdag/vrijdag!

Patricia Balen dat de 9e IUI ook niet is gelukt! :( Heel veel succes met de komende IVF!

Marina Wat een kl*tenieuws, zeg! Ik heb geen ervaring met Mesa, heb ook geen vrienden/familie/kennissen die dat gedaan hebben. Ik hoop dat Mesa een goede optie voor jullie is! Wanneer krijgen jullie daar duidelijkheid over? Knuf voor jou & heel veel sterkte!

Pekske Jouw angsten zijn heel herkenbaar! Tuurlijk gaat er vanalles door je heen, ben je bang wat je te wachten staat & heb je de angst dat het misschien nooit zal lukken! Ikzelf heb me altijd heel erg op het positieve gericht, alles in kleine stapjes bekijken. En ik was met elke kleine stap vooruit heel erg blij. Niet proberen alles in het grote geheel te bekijken en op die manier kon ik de angst of het misschien nooit zou lukken, een beetje op afstand houden. Probeer hoop te putten uit elk klein dingetje! Heel veel succes met de komende behandeling!

Alle andere meiden die op het punt staan om te beginnen: Ook heel veel succes, zet 'em op met spuiten, enz!

Wij hebben morgen de tweede echo, ook weer erg spannend! Ik hoop dat alles nog goed is & er weer een mooie beeb te zien is!

Groetjes,
    Jippie

2. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hannah Geweldig voor jullie!!! een hele dikke proficiat en ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap tegenmoet gaat ;)

Zo dat is eens leuk nieuws om te zien op de vroege morgen :) en nu mag niemand achterblijven he ;) we gaan om ste beurt Hannah achterna....mijn duimpjes draaien meiden...

liefs liselotje ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hannah!
    Wat een fantastisch nieuws meid! Denk ik er vroeg bij te zijn ben ik nog een van de laatste!
    Super super super zeg...op naar die eerste spannende echo!
    Liefs Elmo'tje

4. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Beeb, heel veel succes! Wanneer krijg je te horen of er een terugplaasting is? Ik duim met je mee!

@Lenneke en Elmo, heb even gekeken naar de foto's in jullie album, wat een mooie buikfoto's !

Groetjes Roca

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

He lieve Beeb,
    Goed dat jij wel postitief bent meid! 4 kunnen er genoeg zijn hoor!
    Ik duim dat ze supertje verliefd op elkaar worden!
    Elmo

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beeb had op andere forum al gereageerd....maar meid...super hoor..je positiviteit komt van je berichtje af.....je hebt al de halve wereld! Nu op naar een goede bevruchting...moet goed komen.
    Duimen draaien volop!

Eva.

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hannah! Ik lees het nu pas; wat heerlijk! Gefeliciteerd! Geeft mij meteen ook weer goede moed!

8. Niet meer actief

Hannah, GEFELICITEERD, super he! Geniet van je zwangerschap.

Beeb, Ik duim voor een mooie bevruchting, op naar topembryo's!

Groetjes Naatje

9. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi meiden,

ik ben gisteren naar info avond geweest! Was best apart die zaal binnen te lopen en allemaal stellen te zien en van elkaar te weten dat je dit allemaal wil met als doel een klein mensje van jullie samen!

Was erg informatief kreeg er een goed gevoel bij ook heel spannend hoor de prikken info enz maar weer stap dichterbij! De androloog vertelde trouwens van slagingskans van 20 % maar kreeg gisteren dus het heugelijke nieuws van 30%! Mijn afspraak voor de start is ook iets vervroegd naar 28 sept i.pv okt!

Beeb ik hoop op vier mooie embryo's! Fijn dat de punctie meeviel!

Roca donderdag of vrijdag de dag.. Hoe voel je je? Zie je er erg tegenop? Ik hoop het niet!

Naatje duimpjes draaien voor mooie bevruchtingen!
    Stienke ik hoop dat de duiveld heel snel komen en anders 9 maanden gewoon niet meer!

Voor degene die ik nu even vergeet hoe gaat het met jullie!

Hannah meid bezinkt het al een beetje? Hoe reageerde je man?

Kuzz Nina

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Maar wel nuttig dus zo'n info-avond? Wij hadden ook al gedacht om heen te gaan maar bij ons is dat pas op 7 november. Hoop natuurlijk dat de duivels wegblijven maar die kans is eigenlijk nihil...Hee en jou afspraak is vervroegd, ook niet verkeerd!

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo lieve meiden,

Beeb daar moet toch minstens 1 mooi embryootje uitkomen!

Naatje: hoe gaat het vandaag?

Nina: fijn dat de info avond zo nuttig was....En nu ook een echte datum...Wow!

Stienke: hoop dat die duivels zich melden hoor, het is wat, wil je een keer ongi worden, wordt je het niet.....

Viertje: succes met je eerste spuit weer vanavond denk aan je hoor!

@ all bedankt voor alle overweldigende reacties..........

Het moet hier nog doordringen en het besef moet nog komen, verkeer echt nog in een fase van ongeloof. Maar als ik dan die testen zie...Vanmorgen digitale cb gedaan, binnen 10 seconden stond er zwanger in het scherm :) :)
    Ben ff naar ziekenhuis gereden vanochten, heb bonbonnetjes gebracht op de ivf-afdeling........En daar waren ze ook echt megablij!
    "Onze" verpleegkundige was er ook, die pakte me stevig vast en pinkte een traantje mee, zelfs de arts.........
    Maar 21 september hebben we de eerste echo! Op mn vaders verjaardag!

Liefs Hannah

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Wat leuk dat je nog even op de fert.afd.bent geweest! Nou meid je moet het nu toch maar geloven hoor! Het is je van harte gegund! Ik hoop dat ik je opvolg!

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Zeker leuk van je Hannah dat je nog ff op de afdeling bent geweest!
    Ja meid je moet er toch echt aan geloven....echt supergaaf voor je hoor!

Hier nog steeds geen bloed te zien :(
    Hoop wel dat het deze week nog komt, anders moet ik de uitgangsecho
    gaan verzetten, duurt het allemaal nog langer :confused:

14. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hoi allemaal,

Vanmiddag weer voor een FM geweest en vandaag de punctie kunnen plannen! Alle eitjes waren mooi gegroeid en nu eindelijk duidelijkheid over de datum!

Vrijdag om 8.30 is de punctie! Spannend!

Vanavond krijg ik een heerlijk reiki/quantum touch behandeling en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Groetjes Roca

15. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik ben Erna (41 jaar) en als ik deze maand niet op een natuurlijke manier
    zwanger wordt, ga ik op voor mijn eerste I.V.F. Ik hoop nog steeds
    stiekem op een wondertje maar ga wel eens lezen wat er allemaal op dit forum staat.
    Wens iedereen veel sterkte en hoop
    op goede (roze) berichtjes ;)

16. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Er zij 3 van de 4 eitjes bevrucht, het was het wachten dus waard,
    JOEHOE
    Donderdag is de terugplaatsing om 9.30 u

Naatje hoest bij jou meid.

Liefs Beeb

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Roca goedzo....voor jou dus vrijdag een punctiedate! Mooi gegroeid dus.
    Beeb je positiviteit werpt zijn 'vruchten' af meis!! Helemaal super...nu hopen dat deze emmy die teruggeplaatst gaat worden donderdag, zich lekker gaat nestelen bij zijn/haar mama in de tummy! En het zou dan helemaal mooi zijn als die andere 2 nog zover zijn dat ze de vriezer in kunnen (evt voor een brusje)....succes donderdag!
    Ginny irritant is dat als je eindelijk eens wél zit te wachten op je ongi dat ie dan wegblijft....zucht....
    Naatje kreeg jij ook vandaag de uitslag of werd jij morgen teruggebeld?

Duimendraaiende Eva.

18. Niet meer actief

Bij mij gaat het al weer wat beter, pijkpijn is al minder aan het worden. Morgenmiddag hoor ik pas of er bevruchting heeft plaats gevonden. Als alles goed gaat krijg ik donderdag 2 emmy's teruggeplaatst. Ik maak me wel zorgen, bij onze eerste behandeling waren er 10 van de 12 bevrucht, maar allemaal C kwaliteit (laagste kwaliteit). We hebben er toen 1 terug laten plaatsen. En bij onze tweede behandeling waren er 8 van de 15 bevrucht, toen waren er 9 van C kwaliteit en een van A (beste kwaliteit), we hebben er toen 2 terug laten plaatsen. (Een van A en een van C) Beide keren is het niet gelukt, zelfs niet met een A-tje. Ik hoop zo dat we nu wat meer van goede kwaliteit hebben, dit is onze derde en laatste poging, dus er op of er onder.

Beeb, Super he, 3 van de 4. Krijg je er donderdag 1 of 2 teruggeplaatst?

Roca, op naar een mooie oogst. Succes vrijdag!

Groetjes Naatje

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Girls,

Viertje logt weer even in.

Ik ga jullie allemaal even af, en dan maar hopen dat ik niemand vergeet.

@Elmo
    Dank je lieverd voor al je steun. Bij jou kan ik niks verborgen houden, want je doorziet me gewoon. Ben blij dat ik je inmiddels ook reallife ken, en je echt als een dinnetje ben gaan zien.

@Hannah
    Moppie, ben je nog aan het genieten. Enne zijn paps en mams al op de hoogte gebracht? Ben benieuwd naar de reacties. Enne foto van die clear blue plaatsen he?

@Nina
    Fijn dat je nu de infoavond hebt gehad. Raar gevoel he, ineens tussen zoveel lotgenoten. Enne wat fijn dat je nu eerder kan gaan starten. Echt supers. Ik ga keihard voor je duimen. Enne ik vind je woorden in mijn topic heel erg lief!

@Beeb
    Wat een goed nieuws, 4 van de 3 bevrucht. Op naar een knallende terugplaatsing en een positieve test.

@Naatje
    Goed dat de buikpijn al wat minder is. Tja kwaliteit maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit. Heb meiden van de slechtste emmy's zwanger zien worden. Ik hoop dat het je nu zal lukken.

@Roca
    Ook voor jou goed nieuws. Spannend de punctie vrijdag. Ik hoop dat het je allemaal mee zal vallen. Succes!

@Ginny
    Zijn de duivels al aangebroken. Dan kan ook jij beginnen.

@Ernie
    Helaas welkom hier. Ik wens je heel veel succes in de MMM.

@Pekske
    Hoe gaat het nu met jou? Je angsten zijn absoluut heel herkenbaar hoor.

@Schaapie
    Is met jou ook alles goed? Jij bent ook weer bezig toch?

@Stienke
    Hoe is het met je lesje in geduld? Jij mag beginnen met de pil in September toch?

@Essie
    Hoe is het verder met jou mop. We moeten echt weer vaker gaan mailen hoor!

@Alle walvissen die me nog steeds ondersteunen, ik mis jullie. Jullie zijn ontzettend belangrijk voor me geweest, en zijn dit eigenlijk nog steeds. Ik wens jullie zoveel goeds toe.

@Iedereen die ik vergeet sorry. Heb mijn best gedaan, en alles opgeschreven.

Slaap lekker voor vannacht.

Liefs,
    Vier

20. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Naatje,
    Bij ons in het z-h krijg je er eigelijk altijd maar 1 terug geplaatst, dat is het beleid.

En bij ons is het ook omdat de kans op een meerling zwangerschap te groot wordt bij terugplaatsing van meer emmy's.
    En dat zou mijn lichaam medisch gezien niet zo goed aan kunnen.

En ik heb goede hoop dat we ook 1 of 2 eskimootjes mogen hebben dit keer.

Nou meis ik duim nog ff verder voor jou.

Liefs Beeb

Deel Deze Pagina