Hallo lieve meiden, wat is er hier een hoop gebeurt in 2 weken zeg! Ik heb nog niet alles kunnen lezen maar dat ga ik vanavond doen (ben nu op mijn werk)... 1 super good news heb ik wel begrepen: Hannah van harte gefeliciteerd!!!! voor alle andere meiden heel veel liefs en succes met alles over mij: de vakantie in Griekeland was super goed: veel zon, rust en tijd om over de toekomst na te denken. Ik voel me nu klaar voor een nieuwe positieve start. Vrijdag ochtend gaan we naar de fertiliteitsarts om het nieuwe traject te bespreken. Waarschijnlijk gaan we eind september (zodra ik ongi word) beginnen met de 2de poging (1ste ICSI). Een dikke knuffel aan iedereen xxx Luisa
he meiden, Wat gebeurt er een hoop...dat is een goed teken hoop op een aardsverschuiving van nieuwe walvissen de komende tijd! Roca ik denk morgen aan je en hoop dat je kan komen vertelen dat het goed te doen was...wat leer je trouwens bij die behandelingen waar je naartoe gaat? Is dat soort van accupunctuur of iets totaal anders? Karo, Ernie en mobius welkom hier...wordt gezellig druk als je maar weet dat we wel een goede doorstroom moeten hebben naar de walvissenzee...hihihihi dus maak je borst maar nat de komende weken! Naatje en Beeb de volgende op de wachtbank met mooie embryo'tjes! Hoop dat ze na terugplaatsen negen maanden blijven plakken! Hup Hannah achterna! Davalee hoop dat ze je goed nieuws kunnen brengen in Middelheim! Moet je er ver voor reizen? Pekse goed te lezen dat de injectie is meegevallen hoop dat ik je ook kan volgen in je ervaring! Vindt het namelijk best spannend allemaal! Doe je het zelf of je man? Ik heb zitten rekenen maar waarschijnlijk kom ik met mijn cyclus niet goed uit voor de intake.....Weten jullie dat? Je moet toch week voor ongi al gaan prikken? Ze zeiden als het goed uitkomt kun je gelijk starten met de injecties? Ze werken niet met de pil maar met decapeptyl! ben benieuwd of iemand me kan helpen! kuzzz nina
Stienke......weet je ook precies wanneer je je eisprong hebt gehad deze keer? 4 dagen pfffff kan me je frustratie voorstellen! xx Nina
@ Stienke....suc6! Hoop dat de gauw komen! Of 9 maanden wegblijven natuurlijk! @ Luisa....jij ook heel veel suc6! @ Iedereen die ik niet genoemd heb wens ik eveneens veel suc6! Liefs Marjo
Nina, Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies wanneer ik m'n ei gelegd heb...ik dacht rond de 15e....wist ik dat nog maar zeker, want nu ook al weet je dat het eigenlijk niet kan, krijg ik toch weer hoop....
@ Naatje en Beeb....enne meiden? Alles goedgegaan bij de tp? Blijf voor jullie duimen! Suc6! Liefs Marjo
Lieve meiden, Tjonge zo ben je er even niet en wordt er een hoop geschreven.......... Pekske en Sandra wat goed dat het spuiten nu zo goed gaat! Volhouden hoor! Stienke en Ginny potver, wil je eindelijk duivels hebben komen ze niet.....Grr hoop dat ze gauw komen hoor. Karo, Ernie en Mobius helaas welkom hier. Heel veel succes gewenst! Nina kan je helaas niet helpen met je vraag, ik heb namelijk wel eerst de pil gehad. Hoop toch dat het uit zal komen met je cyclus, Marina hoop dat er met Mesa/Pesa toch nog zaadcellen gevonden worden en dat er ook voor jullie snel duidelijkheid is. Roca meid heel veel succes vast morgen! Op een mooie oogst! Naatje en Beeb alles goed gegaan met de terugplaatsing? Hoop op mooie emmies en een heel mooi resultaat over 2 weken... Viertje, meis je bent een topppertje! Het gaat helemaal goedkomen, wacht met smart op je! Schaapje meid ontzetten veel succes! Zo hoop dat ik niemand vergeten ben............ Met mij alles goed, ben wel wat moe maar verder mag ik nog niet klagen...Gisteren ouders en zussen op de hoogte gebracht, het was geweldig.Zó leuk! Morgen komt er een vrouw van moeders voor moeders bij me thuis. Dankzij andere moeders ben ik immers zwanger dus wil graag wat terug doen.............. Lieve meiden hoop echt van ganser harte dat jullie binnen afzienbare tijd ook in de zee mogen zwemmen..............Wacht op jullie allemaal. En als jullie het vervelend vinden om zwangerschapsverhalen te moeten lezen dan zeggen jullie dat hé? Liefs Hannah
Ben je gek we vinden het veel te leuk voor jou! Jij hebt toch ook deze weg bewandeld, we gunnen het jou heel erg (maar ben wel stikjaloers hoor )
Naatje en Beeb, lekker gaan broeden na de TP vandaag, is het goed gegaan? Volg Hannah maar, die weet inmiddels de weg naar de walvissenzee! Roca Succes met de punctie morgen. Alle andere meiden ook veel sterkte en succes! XX Lenneke
Hoi meiden, Hier is Essie weer eens met een vraag. Zoals jullie weten doen wij er alles aan om tot een succesvolle 2e ivf poging te komen. Mijn vriend had zich 2 maanden geleden laten laseren om van het roken af te komen en dat was ook gelukt.......dacht ik. Niet dus. Ik ben zo verschrikkelijk teleurgesteld. Ik heb zelfs op internet gelezen dat als je rookt (man, vrouw of man én vrouw) en dan een ivf poging doet, het hetzelfde is als met anticonceptie een kind proberen te verwekken! Het schijnt echt zo tegen te werken bij ivf als je rookt. Ik ben zelfs in staat om alles af te zeggen omdat ik niet weer de ellende van de teleurstelling wil meemaken. Misschien gebeurt dat ook wel als hij niet zal roken, maar dan kan ik iig wel zeggen dat we er alles aan gedaan hebben. Hoe denken jullie er over? Ik weet dat ze in sommige ziekenhuizen geen ivf toepassen bij mensen die roken. In het Erasmus doen ze niet zo moeilijk, maar dat zet je toch wel aan het denken. Wat is jullie ervaring hier mee? Hannah, ik weet niet eens meer of ik je wel gefeliciteerd heb, maar bij deze: van harte gefeliciteerd! geniet er van. Elvira, heb je mijn laatste pb'tje nog ontvangen? Weet nl. niet of het goed gegaan is. Naatje en beeb: hoe is het na de terugplaatsing met jullie nu? Groetjes Ester
Ester heb je dat wat je op internet hebt gelezen ook aan je vriend laten lezen? Wat ontzettend balen zeg, verdorie jij moet er toch ook van alles voor laten, en jij moet ook al die behandelingen al ondergaan....dit is niet helemaal eerlijk geloof ik!
Dank je essie... Mijn man is ook gestopt met roken toen duidelijk was dat het ICSI zou worden. Ook wij wilden er alles aan doen omhet zo optimaal mogelijk te krijgen. We hadden dus een deal, hij stoppen met roken en ik proberen nog wat af te vallen voor de tijd. En dat is ons allebei gelukt! Ik ben 10 kilo afgevallen en hij gestopt met roken! Nu na alle stress en spanning heeft ie een paar sigaretjes gerookt maar daar kan ik niet mee zitten, weet dat hij wel weer stopt.... Meisje heel veel succes! Liefs Hannah
hallo allemaal, gebeurt een hoop hier zeg, ik vind het altijd zo knap dat iedereen alles kan onthouden en voor iedereen een berichtje neer zet. ik kan dat allemaal niet onthouden maar ik lees alles en leef ook met iedereen mee hoor. ik heb net mijn tweede spuit lucrin gezet, ik vind het echt een eitje om te doen. gelukkig! ik ben wel wat gejaagder vandaag, weet niet of dat door die meds komt of omdat ik het gewoon allemaal spannend vind. ik ga gewoon mijn best doen en het maar over me heen laten komen..... succes iedereen!
Bedankt voor jullie snelle reacties! Wat goed van jouw man Hannah! En wat goed van jou ook. 10 kilo! Hoe lang was je man gestopt voordat de punctie plaats vond? Ester, ik heb idd het verhaal aan mijn vriend laten lezen. Ik heb nu ook een heel boekwerk over onderzoeken hier naar uitgeprint. Hoop dat dat resultaat heeft. Vanmorgen heb ik op zijn beide handen 'kind' geschreven. Dus elke x als hij erop kijkt weet hij waarom hij het roken moet laten. Beetje kinderachtig misschien, maar ik weet het anderes ook niet. En wat je zegt: ik moet alle behandelingen ondergaan. Dat heb ik hem ook gezegd. We moeten er beide voor gaan en niet alleen ik. Oeoeh, ik wordt gewoon weer boos als ik er nu aan denk. En toch blijf ik van hem houden hoor. Penske: succes met spuiten. x Ester
Logisch dat je boos wordt, ik werd er al boos van toen ik het las. Bovendien stel dat je zwanger raakt en hij zou nog roken dan rook jij mee en is het niet alleen slecht voor jullie kindje maar ook voor jou. Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben. Ik hoop echt dat hij het zelf ook gaat inzien! Heel veel succes! En dat op zijn handen schrijven is wel goed denk ik hoor! NIet kinderachtig!
Essie: hij is meteen gestopt toen duidelijk werd dat het ICSI zou worden, in april is dat geweest zo ongeveer denk ik.......... En helemaal niet kinderachtig vind dat er van hem ook wel wat tegenover mag staan hoor! Liefs Hannah
Je kan hem ook voor de keuze stellen, de sigaretten eruit of jij eruit. Niet dat je dat dan ook moet doen maar dan schrikt ie misschien wel...
hahaha, ik moet even lachen.....de sigaretten de deur uit of ik de deur uit......gisteren heb ik hem de deur uit gezet en dat net voor ons trouwen......Hij met z'n rugzakje met de bus naar z'n studie en daarna naar z'n ouders. Althans dat was de bedoeling, maar dan vind ik het toch weer heel zielig en kom ik erachter dat ik toch wel heel erg veel van hem hou en niet zonder hem wil leven. Want behalve dan dat hij me al tig keer heeft bedonderd met roken is hij echt heel lief en kan ik me geen betere man wensen. x Ester
Gelukkig dat íe verder heel lief is, ik ben ook al eens weg gegaan in een ruzie maar toen heb ik een knuffelhond gekocht, reed terug naar mijn vriend en zei dat dat een anti-afblaf-hond was en dat ik helemaal geen ruzie wou. In die tijd hadden we zoveel ruzie dat menig ander stel vast uit elkaar was gegaan. Hopelijk kun je hem ervan overtuigen dat ie het echt niet meer moet doen!