Hey meiden, Hannah Heerlijk voor je meid dat je zo aan het genieten bent!!! Blijf maar gewoon lekker komen met je verhalen, jij hebt het ook niet voor niks gekregen en we gunnen het je allemaal van harte! Stienke Zijn bij jou de duivels al gearriveerd? Hier nog steeds niet Naat en Beeb Hoe is de TP gegaan? Ik duim voor jullie allebei voor een positieve test over 2 weken! Roca Succes morgen met de punctie meid!!! Essie Mijn vriend en ik roken op dit moment allebei nog. We gaan zeker wel stoppen maar het is echt zoooo moeilijk! Tijdens onze vorige poging (IVF) had ik gezegd dat ik zou stoppen zodra de TP was geweest. Helaas voor ons hebben we de TP nog geeneens gehaald omdat we geen bevruchting hadden dus het eerste wat ik deed was.....een peuk opsteken Ik weet dat het niet goed is, maar in stress-situatie's is het wel je grootste vriend. Meiden die ik ben vergeten....jullie natuurlijk ook heel veel succes en sterkte met alles!
We hebben er eentje mee naar huis gekregen veilig in mijn buikje en een mooi eskimootje. Ik ben op voorhand al erg gelukkig Greets Beeb
Ginny ik heb ook nog geen duivels, ben nog nooit 4 dagen over tijd geweest, maar ja wel 3 dus het zal nog wel komen...vervelend voor jou ook zeg!
Beeb, fantastisch meid! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat ook snel bij de walvissen mag komen zwemmen!
Terugplaatsing is goed verlopen, ging snel. Er zitten er twee lekker warm van binnen. (Geen cryo's helaas.)Weer een mooie echo meegekregen, nu maar hopen we over 5 weken een vervolg echo krijgen... Maar natuurlijk eerst maar eens hopen op een positieve test! Beeb, ik ga ook voor jou heel hard duimen! We moeten samen naar de walvissenclub hihi Roca, veel succes morgen met de punctie! Groetjes Naatje
Ik ben zo ver dat ik toch 20 bladzijden heb kunnen terug lezen (als ik eens een weekje thuis ben zal ik eens proberen alle bladzijden terug te lezen ) Wat ik onthouden heb: Beep had vandaag een terugplaatsing en zonet gelezen dat ze er gelukkig eentje mee heeft naar huis PROFICIAT! Roca heeft morgen haar terugplaatsing. Heeeel veel succes he meid. En kan me voorstellen dat je nu erg zenuwachtig bent. Maar als ik de verhalen hier lees gaat het allemaal wel meevallen (hoop dat ik ook nog zo denk als ik zo ver ben ) Naatje heeft ook vandaag haar terugplaatsing gehad he? Hoe is het gegaan? Jij en Beep lopen mooi samen op he Hoop dat jij ook een mooie hebt meegekregen Elvira en Patricia zaten dinsdag op dag 1. Dat wordt ook spannend he meiden. Ik duim voor jullie hoor (Heb niet gelezen of dit jullie 1e IVF was of niet dus sorry als ik hier mis in ben ) Pekske loopt volgens mij samen met mij op Ik moet op 7 september mijn laatste pil nemen Dus meid...hoop dat we samen richting walvissenzee gaan he En van Sandra heb ik begrepen dat ze op 12e september voor de 1e fm mag En voor Hannah....PROFICIAT meid!! Geniet er maar van hoor! Wij volgen wel Essie: ik ben nu 2 maand en 3 weken gestopt met roken. Mijn man bleef eerst ook nog vrolijk mee roken hoor. En BOOS dat ik dan werd! :x Het is inderdaad zo dat wij meiden toch ook wel heel veel moeite moeten doen he! Nu is hij gelukkig ook gestopt. Ben echt super blij. Nu weet ik tenminste dat we weer iets meer kans maken met de IVF. En ik hoop dat hij het ook gaat volhouden maar dat kunnen we nooit met zekerheid zeggen he. Denk dat ze nu eenmaal denken dat het voor hun niet zo nodig is dat ze stoppen En ook mijn lieve Daffie ben ik hier tegengekomen Zo, dat waren er toch al een hele hoop he. Hoop dat ik de rest van jullie ook snel leer kennen Met die paar bladzijden heb ik toch ook een paar van mijn vragen kunnen beantwoorden Ik was namelijk al een beetje aan het uitrekenen hoe het zou kunnen verlopen. Heb wel een schemaatje meegekregen maar ze hadden me verteld dat het altijd nog kon afwijken. Ik moet dus vrijdag mijn laatste pil nemen en dinsdagochtend voor de 1e echo en bloedname. Dan ga ik ook moeten starten met Decapaptyl en Puregon (Brrr...daar ben ik wel een beetje bang van! Geen flauw idee wat dat gaat geven en hoe ik daar aan moet beginnen ) En dan de week erna mijn follikelmetingen maar afwachten he
Ondertussen heb ik antwoord van Naatje gemist. Ben ik 20 minuten aan die mail bezig geweest?! Super terugplaatsing! 2 zelfs? Wat goed! Hoop dat die 2 daar lekker warm blijven zitten
Lieve meiden, Er is zoveel geschreven vandaag. Ik moet nu nog even de deur uit, dus morgenavond ga ik er voor zitten en zal ik voor iedereen weer even wat schrijven. Fijne avond. X Elvira
In infoboekje van UMCG staat zelfs dat je eerst moet proberen te stoppen met roken en anders helpen ze je daarbij.
Daar ben ik weer, toch nog op tijd thuis, dus volop tijd om even reacties neer te zetten. Hier gaat alles goed, voel me prima. Beetje druk alleen en veel lachen. @Naatje Gefeliciteerd met de terugplaatsing. Hopen dat de 2 emmy's lekker warm blijven zitten. @Beeb Ook jij had te terugplaatsing, dus ook voor jou gaan de duimen volop draaien. @Pekse Wat goed dat het spuiten je goed afgaat. Wel een opluchting he, als dat goed gaat? Opgejaag zou heel goed kunnen, wacht maar af, het wordt alleen nog maar erger @Stientje Wat duurt wachten toch lang he? Wil je de duivels op bezoek en komen ze maar niet. Heb niet toch nog een testje gedaan ondertussen? Ik hoop dat ze snel op bezoek komen, zodat ook jij kan starten. @Roca Alvast heel veel succes met de punctie morgen. Op naar een goede score en bevruchting. Vergeet je niet veel te drinken? @Mobius Wat fijn dat ook jij 11 september mag gaan beginnen. Spannend hoor! @Daffie Welkom hier, weet niet of ik dat al tegen je had gezegd @Marina Ook jij welkom. Ik hoop dat ze via Mesa/Tesa een hoop voor jullie kunnen doen. @Minou Jij gaat geloof ik voor IVF tijdens eigen cyclus. Heel veel succes toegewenst. @Patricia Jij bent ook dinsdag begonnen toch? Hoe gaat het jou allemaal af? @Sandra Succes op 12 september. Heb geloof ik nog niet zoveel van je gelezen, dus daar zal ik me nog in gaan verdiepen.. @Luisa Welkom terug. Wat fijn dat de vakantie lekker is geweest. Jullie waren op Rhodos toch? Ook jij mag bijna weer beginnne, spannend! @Essie Ik heb je PB gehad en aan het begin van de avond teruggereageerd. Zie al helemaal voor me hoe je mannetje de deur uit bonjourde. Moest er erg om lachen, maar dat lag meer aan hoe je het vertelde. Uiteindelijk komt het met het roken vast goed. @Ginny Hoe is het met jou? Ook nog geen duivels in aantocht? Hoop dat ze ook bij jou snel zullen komen. Tja dat roken, ik rook ook nog 2 sigaretjes per dag, en vanaf volgende week is het de bedoeling helemaal niet meer te roken. Heb het tijdens de vorige behandelingen ook niet gedaan, en toen het misging bij mij, was het eerst wat ik zocht sigaretten. In geval van stress zoals je zelf zegt, zijn het echt mijn beste vriendjes. Alleen wil ik wel echt rookloos zwanger zijn. Ach van een pakje op een dag, naar 2 vind ik best goed van mezelf. @Hannah Ik baal dat je geen internet heb, mis je helemaal op msn. Je bent lief. @Nina Hoe is het met jou lieffie. Voor jou ook spannend allemaal. Wil nog even zeggen dat je lief bent. Je schrijft van die lieve tekstjes. @Lenneke Lief dat je nog aan iedereen reageert. Ik vind ook jou ook lief. @SammvKylian Bedankt voor al je steun. Vind ook jou berichtje heel erg lief. Wordt erg gewaardeerd. @Schaapie Hoe is het met je? Ook voor jou alles succes en bedankt voor je lieve berichtjes. Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Voor degene die ik ben vergeten. Sorry, ik denk echt aan jullie en duim ook voor jullie. Het wordt hier steeds drukker op het forum. Dus ik heb een grote oerlijke knalroze bank geplaatst, koffie, thee, cola, chips etc in overvloed. Dus schuif aan, en laten we allemaal blijven zitten. Fijne avond allemaal en tot forums. Liefs, Elvira
@ Ester....enne meid! Nog steeds geen te bekennen? Spannend! Gooi er eens een testje tegenaan en wie weet.... Suc6! @ Naatje en Beeb....veel suc6 met de emmies en dat ze maar mogen uitgroeien tot iets moois. Liefs Marjo
@ Naatje, goed zeg...spannend, hopelijk gaat het goed! @ Beeb, ook voor jou brandt een kaarsje! @ Roca, ik denk aan je vandaag, succes! @ Essie, je mannetje al van het roken af? @ Nina, hoe gaat het nu met jou? @ Pekske, hoe gaat het met spuiten? @ Ginny wacht jij ook nog steeds op de duivels? @ Elvira, zelf blijf je ook iedereen maar steunen, ook heel lief hoor! En alle meiden die hier bezig zijn voor een beebje, iedereen natuurlijk heel veel succes! Ondertussen ga ik gewoon door met wachten op mijn duivels, zodat ik eindelijk met jullie mee kan doen! Liefs Ester
@ Ester....gewoon doen! (Makkelijker gezegd als gedaan ik weet het sorry) Wil je ook niks opdringen. Maar je zegd zelf dat je nog nooit zolang over tijd was dus.... Duim voor je! Suc6! Liefs Marjo
Haha, maar dat kost alleen maar extra geld, en ik kan me echt niet voorstellen dat het raak zou zijn. Ik voel ook niets, ik jank alleen om alles maar ja dat is een maandelijks terugkeren duivelritueel
Goedemorgen allemaal, Roca als eerst met jou te beginnen vanochtend gelijk aan je gedacht hoop dat je de punctie goed hebt doorstaan! Twee meiden op de wachtbank erbij.......spannend en beeb zelfs een eskimootje......Naatje ik hoop dat het deze keer drie keer sheepsrecht is hoor! Duimpjes draaien voor jullie! Essie ik kan me goed voorstellen dat het roken erg frustrerend is van je ventje....bij mijn man hebben we vaak dicussies over een warm bad! Hij heeft van de dokter gehoord dat hij dat voorlopig niet moet doen en nu presteert hij het om in een bijna koud bad te gaan zitten als hij maar in bad kan terwijl ik zoiets heb wat is koud genoeg beter doe je het helemaal niet arggggg mannen! Muuske toch nog een extra behandeling! Spannend hoor! wanneer ga je terug naar het ziekenhuis? Je gaat wel weer in nederland starten las ik? Toch wel vertrouwen weer in deze dokters? Stienke, wil niet vervelend doen maar moet je voor de zekerheid een testje doen? Of heb je dat al stiekum gedaan? Ik kan me nog goed herinneren dat zo'n wonder toch echt soms kunnen gebeuren..gaat het wel goed verder of ben je nu toch wel beetje nerveus aan het worden? Elvira bedankt voor je complimentje...moest er een beetje van blozen maar ben er blij mee........! Wanneer is je eerste echo...ik zal zo je iegen toppic even lezen misschien vraag ik iets dubbel! Met mij alles ok! Ik ben nu in afwachting van een ei en kom waarschijnlijk niet helemaal goed uit voor 28-9 met mijn cyclus maar ja....de natuur laat zich niet leiden! Dus waarschijnlijk moet ik dan nog twee weekjes wachten met de prikken! Voor alle andere fijne vrijdag en bijna lekker van het weekend genieten! xxxx Nina
@ NinaVI....Tja als die me nog een vergoede behandeling bieden! Ik vertrouw op me portemonnaie. Hihi.... Heb 11 oktober een afspraak in Tilburg met dr.X Liefs Marjo