IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Nina, ja ik word wel wat nerveus maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat het raak zou zijn. Beetje dubbel. Ik durf ook eigenlijk niet denk ik hoor...

2. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Goedemorgen dames! (ben al van 6u op en zit op me werk maar nog geen tijd gehad om te reageren :) )

Roca...toch niet te zenuwachtig? Want je kan zo gaan voor je punctie he? (als ik me niet vergis was dat om 15u?)
    Wil je nogmaals heeeeeel veel succes wensen! :thumup:

Stienke meid...ik zou ook gewoon testen hoor. Je moed effe bijeenpakken ;) Daarna heb je toch ook weer die zekerheid en hoef je niet langer in spanning te zitten ;)

Essie: je mannetje nog kunnen overtuigen om te stoppen met roken?

Wou aan Elvira vragen wat ze bedoelde met dat Minou IVF moest starten in eigen cyclus maar heb ondertussen gezien dat er een apart topic over geopend is...daar even kijken wat dat precies betekent ;)

Fijne dag allemaal! :D

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ik ga er nog steeds vanuit dat de duivels wel komen, maar ik durf echt geen test te doen hoor...

4. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    hallo allemaal

even snel een berichtje van mij

Vanmorgen om 6.00 opgestaan en iets voor 6.30 al vertrokken richting
    Einhoven. Om 8.00 moest mn vriend zijn zaad inleveren en kreeg ik een tablet valium. Had van te voren amper last van spanning, voelde me erg rustig en goed. Pfff..... die werkte die valium al snel, wat voelde ik me moe en suf. Had het idee of ik behoorlijk aangeschoten was.
    Om 8.30 was de punctie. Het deed wel even fijn, maar het viel me hartstikke mee. De verpleegkundige waren erg lief en hebben ons gerustgesteld.

Van de 10 follikels zijn er 7 mooie eitjes. Het was bij ons even spannend of het IVF of ICSI zou worden. Bij meer dan 2 miljoen goede zwemmers zou het IVF worden, bij minder ICSI. Ons zou het niet veel uitmaken, al hadden we gevoelsmatig met ICSI meer kans.
    Het gaat ICSI worden, het zaad was voor ICSI heel goed, 1,1 miljoen.

We zijn hartstikke blij en hebben er een goed gevoel bij. Maandag morgen om 9.15 kunnen we bellen of er een bevruchting heeft plaats gevonden. En dan maandag morgen ook de terugplaatsting.

Zo, nu stop ik met typen. Heb behoorlijk last van mijn buik, ongi krampjes. Maar verder alles oke! Ik ga lekker slapen, want ik ben ontzettend moe. De valium werkt behoorlijk, maar was wel fijn.

Liefs, happy roca! hihi

5. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    hahaha Roca... aan de valium? :D ;)
    Proficiat hoor! Ik duim voor een mooi resultaat maandag :thumup:

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Roca, ik duim voor je!

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Jeeee Roca, zo dat heb je maar weer even mooi geflikt! Super 7 eitjes en 1,1 miljoen zaadjes....

Duimpjes draaien en hoop op hele mooie embryo'tjes!

Laat je maar even lekker verwennen! Dat heb je verdiend!

Stienke, meid heb je al iets met jezelf afgesproken?

xxxx Nina

8. Niet meer actief

Roca, mooi resultaat, op naar een goede bevruchting. Rust lekker uit, suc6 maandag en dan ook op het wachtbankje.

Groetjes Naatje

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hehe, nu heb ik eindelijk een heel klein duivelspoor mogen ontdekken. Nog niet rood en nog niet veel maar tenminste iets!

10. Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

Mobius Vriendjelief zegt dat hij nu echt gestopt is met roken en dat het allemaal nu echt tot hem doorgedrongen is, maar dat heb ik vaker gehoord :( . Ik hoop zo dat het nu waar is.

Ester waarom hadden jullie toedertijd zoveel ruzie? Ik vraag dit omdat wij nu ook vaak ruzie hebben. Ik geef de schuld aan alle spanningen en hoop ook dat dat het is. Want zoals ik al zei is hij ook heel lief en staat altijd voor me klaar. Onze relatie heeft al heel wat in korte tijd meegemaakt en ik denk ook dat veel hierdoor al uit elkaar zouden zijn.
    Denk je trouwens dat het echt de :evil: :evil: zijn die je weer hebben weten te vinden of hou je nog een klein beetje hoop dat het misschien dan toch......dat had ik nl. altijd. Je weet dat het niet zo is, maar toch hoop je dat het niet gaat doorzetten en dat het zo'n bloedinkje is waar veel vrouwen die net zwanger zijn in het begin last van hebben. Ja, ik kon mezelf goed voor de gek houden hoor. Ik heb overigens ook nooit een zwangerschapstest gekocht om dezelfde rede als jij

Roca: hardstikke mooi!! En nu duimen voor mooie emmies!

Gina helaas ken ik dat ook :( . Ik heb ook gerookt. Nooit veel, maar bij stress en ellende was de sigaret wel altijd m'n grootste vriend (heb er overigens wel altijd een haat - liefde verhouding mee gehad) . Daarom vind ik het ook zo erg dat ik wel kan stoppen voor het goede doel en m'n vriend niet.

nina ik moest erg lachen om wat je schreef. Jouw vriend is dus badverslaafd! Toen mijn vriend hoorde dat hij slecht zaad had, douchte hij 'ze' altijd af met koud water haha. Gekke mannen.

Elvira ik stuur je later wat terug. Ik moet nu weg. dikke kus!

Liefs Ester

11. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    hey meiden!(is ze weer).
    zo te horen gaat het hier allemaal goed!
    voor de mensen met een positieve test!
    HIEPHIEP HOERA!
    xxx

12. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Stienke...ook van hieruit even een duwtje in de rug... go fot it he meid! ;)

Essie, laten we inderdaad hopen dat hij het nu meent en volhoudt [-o< ;)

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ik heb al duivels meiden! Eindelijk maar toch! Geloof ook nog niet dat het een zwangerschap kan zijn...als ik dit kleurtje zie weet ik wel genoeg...

Essie, ik heb je een pb'tje gestuurd!

Wel lief dat jullie zo meeleven!

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Stienke: eindelijk dan toch........Nu voor jou ook een begin. Succes!

Naatje en Beeb: super hoor ga hard duimen voor een positief resultaat!

Ginny: bij jou al duiveltjes?

Roca: wow super resultaat hor! Duimen voor mooie emmy's!

Vier: lieffie ik mis jou ook! Gelukkig hebben we nog telefoon en sms ;) Het is dat het niet kan nu even maar anders sprong ik in de auto en kwam je ff een hele dikke knuf geven!

Wha vandaag al weer 5 weken zwanger...........Kan het nog steeds maar nauwelijks geloven...........
    Vanmorgen zou er iemand van Mvm komen maar werd gebeld door echtgenoot dat ze was gevallen met de fiets en nu in ziekenhuis lag :( :(
    Dus dat gaat nog even niet door..............

Liefs Hannah

15. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Stienke Fijn dat de duivels je hebben gevonden, nu kan je tenminste verder!

Roca Superscore joh en ik ga duimen voor een paar superemmy's!!!

Hannah Ja meid gaat hard hè!!!! Geniet er maar lekker van!!!

Hier nog steeds niks, heel soms een krampje of een steekje maar het zet niet door :(

16. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    dank je wel allemaal voor lieve reacties.

Heb vandaag lekker rustig aan gedaan, voornamelijk geslapen
    eigenlijk, was ontzettend moe.
    En nu gaat het prima met me, heb eigenlijk nergens last meer van, dus
    hier ben ik erg blij mee!

Hopelijk kunnen er maandag 2 mooie emmy's worden terug geplaatst!

Liefs Roca

17. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik ga in het weekend even op jullie reageren hoor dames,even n ego berichtje.nog geen telefoontje gehad van de gyn over mesa/pesa eventueel,dus nog steeds weten we niks.... :cry:

18. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Succes met wachten tot maandag Roca, op naar een mooie terugplaatsing van mooie emmy's!

19. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden,
    sorry dat ik er ff niet meer geweest ben.Ik hing voor mn gevoel ook tussen 2 topic's in,omdat onze 2e ivf poging halverwege werd omgezet in IUI.
    Nadat ik 2 dagen overtijd ben geweest heb ik helaas een vroege miskraam gehad... :cry: :cry:
    De afspraak met de arts voor afgelopen woensdag ging gewoon door,alles zag er schoon uit,maar er waren nog wel 2 follikels aanwezig van de vorige cyclus(die toen niet door wilden groeien...)Als deze nu gestimuleerd gaan worden weten we zeker dat de opbrengst weer zeer slecht zal zijn,dus we hebben nu verplicht een maandje rust.Aan de ene kant voelt het als een gemiste kans,aan de andere kant is het denk ik ook wel ff goed voor ons,we zijn er echt helemaal van slag van... :(

Voor jullie hier allemaal veel succes!
    (ik ga nu ff op mn gemakkie alles teruglezen ;) )

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Patricia Wat ongelooflijk klote meid :cry: Ik kan me voorstellen
    dat jullie allebei van slag zijn...het is niet niks allemaal. En een maandje
    rust is idd niet slecht...niet voor je lichaam en niet voor jullie. Even alles
    laten bezinken en op een rijtje zetten. Succes en sterkte meid!

Ik had gisteren effe een dipje...zat m'n MMM-dagboek bij te werken en
    alle gevoelens van toen kwamen ineens weer terug, dus dat was huilen :cry:
    Gelukkig voel ik me al een stuk beter....m'n ongi is gisteravond dan ook
    eindelijk gekomen dus vanavond kan de 1e spuit er weer in.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Deel Deze Pagina