Ginny, ik heb net zoals jij af en toe ook van die buien dat het allemaal weer even teveel word. Gelukkig blijven we er niet in hangen en hebben we de moed gauw weer om verder te gaan. Je bent een bikkel en ik wens je heel veel succes met 1e spuit en natuurlijk met deze nieuwe poging. Roca, ik duim me suf voor je dat je 2 prachtige embryo's terug krijgt geplaatst. Lekker rustig aan doen en vooral lief voor jezelf zijn. Die kleintjes moeten in een uitgerust moeder Roca lichaam gaan nestelen voor de aankomende 8 maanden. Patricia, sterkte meid. Laad jezelf op dat is goed voor een volgende poging en je moet ook de tijd hebben om dit verlies een plekje te geven. Een knuffel van mij.
Patricia: jeetje meid wat een verhaal. Veel sterkte! Davalee: succes met je eerste fm morgen! Roca: mijn duimen maken overuren voor mooie emmy's! Naatje en Beeb: nog alles goed? Ginny: eindelijk dan, heel veel succes! Vier: superbroedkip! Succes morgen en denk aan je Liefs Hannah
Hier gaat alles nog prima een beetje druk doende buik, er rommelt van alles (mijn maag en darmen) Ik hoop dat dit komt door de hormoon veranderingen, en dat het dus een goed teken is. Meiden allemaal een dikke knuffel. Greets Beeb
ik hoop het ook voor je beeb, spannend hoor! ik ben aan het wachten op mijn ongi, dan glonal bij de lucrin en dan kan ik ook gaan broeden....... spannend
Hoi allemaal, Toch maar even snel de pc aangezet. We mogen om 9.15 bellen naar het ziekenhuis... Wat duurt wachten toch lang! Voel toch wel wat spanning in mijn buik, hopelijk is er een bevruchting en hopelijk een terugplaatsing van 2 mooie emmy's! Ik laat jullie zo meteen wel iets weten! Liefs Roca
Roca: enorm veel succes vandaag!! Patricia: dat is inderdaad kl*te meid Probeer deze maand ook echt even tot rust te komen. Het zal je goed doen. En je zal zien...dat maandje is zo om en dan maar weer met volle moed ertegenaan! Ginny: Goed dat je je weer beter voelt. Duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat! Beeb: lijkt me een heel goed teken Pekske: Ben nu ook op mijn ongi aan het wachten. Vrijdag gestopt met de pil. Morgen dag 1 van mijn allereerste IVF... goh...begin nu echt zenuwachtig te worden
Net naar het ziekenhuis gebeld, van de 7 eitjes waren en 4 bevrucht. De beste 2 worden om 11.10 terug geplaatst! Pff... er valt toch wel een last van mn schouders af. Ben zo blij dat er een terug plaatsing is! De kwaliteit is de emmy's is 5 en 6 cellen. Hoe is deze kwaliteit? Liefs Roca
Proficiat Roca! Heel mooi! Van kwaliteit ken ik helaas zelf nog niets maar wacht geduldig op antwoord zodat ik het ook snel weet
Wauw Roca super zeg! Ik duim dat die 2 emmy's lekker 9 maanden bij je blijven zitten! Wat betreft de celdeling....als ze niet goed genoeg zouden zijn, dan worden ze ook niet terug geplaatst. Ze moeten een bepaald "level" halen om terug geplaatst te kunnen worden. Dus maak je niet druk en succes straks met de TP
Hey Meiden, @Roca Goede score meis. Op naar de terugplaatsing en dat ze maar lekker 9 maanden mogen blijven zitten! @Ginny Heb je een reactie in je eigen topic gegeven. @Davalee Hoe was je fm vandaag? We lopen zo gezellig samen op. @Iedereen. Ik hoop dat met jullie alles goed is. Mijn eigen update heb ik in mijn topic gezet. Ik ren nu even naar postkantoor en apotheek en ga lekker even een kopje thee drinken bij vriendinnetje. Fijne dag allemaal. Groetjes, Elvira
Roca, Super! Succes dadelijk met de terugplaatsing! (Over de kwaliteit weet ik verder niets bij mij in het ziekenhuis zeggen ze niets van hoeveel cellig, maar spreken ze van een bepaalde kwaliteit.) Groetjes Naatje
Roca super! En hoe gaat het met de rest van de meiden hier? Iedereen in ieder geval heel veel succes! Ik heb mijn schema ook gekregen en in mijn topic vermeld. Ondertussen blijf ik kaarsjes voor jullie branden!
Super Rocca! Ik hoop dat ze nu 9 maanden blijven zitten! Plus 1 op de wachtbank! Ga lekker naast Beeb en Naatje zitten! Stienke zag ik je toppic staan dat je zelfs korter dan verwacht de pil moet slikken.....duimpjes draaien! Mobius Ik las dat je naar Genk gaat? Hebben jullie dat gedaan vanwege de resultaten of ook omdat het voor afstand niet zoveel uitmaakt Nederland of Belgie? xxx voor iedereen! Nina
Nina, wij hebben voor Genk gekozen ten eerste omdat we al gehoord hadden dat ze de beste resultaten hadden voor belgie (die dokter dan toch) En ten tweede omdat we zelf ook in Belgie wonen (maar een half uurtje rijden van Genk)
Ik ben helemaal nieuw hier op dit forum. Ik ben Erna, 41 jaar en nu zo'n 29 maanden bezig om zwanger te worden. Heb deze maand mijn laatste kans om op een natuurlijke manier zwanger te worden afgesloten. Ben een beetje depri en best wel zenuwachtig over wat er allemaal komen gaat. Ik wordt voor Donderdag gebeld wat er allemaal gaat gebeuren i.v.m. mijn 1e I.V.F. poging. Ik sta boven aan de wachtlijst dus het gaat nu ook meteen gebeuren. Ga hier maar een beetje op het forum lezen hoe jullie deze spannende tijd doorkomen en hou jullie natuurlijk op de hoogte vanaf nu!
Misschien een gekke vraag, niet dat ik nu een zuipschuit ben maar gewoon voor de zekerheid, als ik straks decapeptyl ga spuiten, mag ik dan wel of geen alchohol drinken?