ik ben bezig met lucrin en ik had afgelopen vrijdag een feestje, toen spoot ik ook al. de gyn zei dat ik die dag voor de laatste keer wat mocht drinken. dus voor mij is het feesten ook einde oefening
@ Beeb: spannend meid! Ik had hetzelfde, rommelend vol gevoel in maag/darmen. @ Roca81: wow super meid, ben echt helemaal blij voor jullie. Wat betreft het aantal cellige, bij ons 2 tien cellige teruggeplaatst maar dat was wel een dag later dus denk dat voor dag 3 het aantal cellen wel goed zijn. Maar niet alleen hoeveel cellig zegt iets maar ook of ze gefragmenteerd zijn.......In ieder geval. Succes met je schatkistjes aan boord! En nu duimen geblazen! @ Erna, welkom en veel succes! @ Viertje: super broedkip! You go girl! @ Ginny: gaat het goed allemaal? @ Stienke: Ik heb gewoon geen alohol gedronken tijdens de behandeling, dat wilde ik zelf niet. Volledig optimaal voorbereid! Bovendien drink ik toch al zelden. Meiden, buiten vermoeidheid om voel ik me kiplekker. Het is dat ik die positieve testen steeds zie en er geen ongi is anders zou ik niet zeggen dat ik zwanger ben.........Ben benieuwd naar eerste echo......Pas dan zal het besef een beetje komen! Liefs Hannah
Goed idee Hannah, gewoon helemaal niet drinken! Fijn dat je je zo goed voelt, en nu op naar de eerste echo. Nog 11 dagen zie ik, kan je wel zo lang wachten?
Haha nee......Ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn...... En doordat ik zo weinig voel zal dan pas het besef komen denk ik......... Het is nog zo onwerkelijk..Elke keer als ik die banner onder mijn naam zie staan.....is die echt van mij....... Liefs Hannah
Hoi Roca, Wat goed zeg! Ik ga voor je duimen hoor. @ Hannah: ik ben ook benieuwd of het er 1 of 2 zijn.... @ Ernie: welkom en succes met alles. groetjes Ester
Ik zit lekker naast Beeb en Naatje op de wachtbank, meiden, zin in een lekker stukje limburgse vlaai? hihi Heb nu weer een beter gevoel bij de TP, aantal cellen wil inderdaad niet altijd wat zeggen. Ben nu gewoon heel blij dat ik 2 emmy's in mijn buik heb zitten, ik vind het toch wel mooie gedachte. Over 16 dagen mag ik pas testen, dus dat duurt nog ff. FunnyMe en Ernie, welkom ! xxx
Lieve meiden, Hier eventjes een laatste "hart onder de riem" van Elmo'tje! Het is gewoonweg niet bij te houden voor me. Ik lees alle losse topics hier nog wel maar dit topic wordt me TE groot met TE veel nieuwe gezichten. Als je er zelf niet "meer" inzit is het veel ingewikkelder om bij te houden. Uiteraard duim ik voor jullie allemaal en houden we een mega plek over voor jullie in de zee! Nog even en een paar van ons staan weer op het drogen dusse...plek zat hoor! Kom gauw de zee in! Zal jullie goed doen Heel veel succes meiden! Elmo
Lieve allemaal, ----------------------------------------------------- Ik ben vandaag geweest voor de 1e echo en ik mag vanavond de pregnyl gaan spuiten. 5000 eenheden om 23.00. Zaterdag gaan ze dan de cryo ontdooien en als het dan goed is gaan ze zondag hopelijk ons kleintje terugplaatsen. De spanning begint alweer te komen. Gelukkig is mijn opleiding weer begonnen en heb ik deze week ook nog een leuke opdracht dus ik heb afleidingen genoeg. Mijn baarmoederslijm is dik genoeg en ik had aan de rechterkant had ik een par kleintjes en aan de linker kant een follikel van 19 mm nog even voor de informatie. Het gaat weer snelller dan ik zelf had verwacht. Ik moest wel lachen want ik lag daar op de stoel en voordat ik er erg in had zei ze; vanavond de pregnyl, zaterdag ontdooien en zondag eventueel de terugplaatsing! OK! Ik dacht zelf dat ik nog wel weer een keer terug moest komen voor een 2e echo. Gaat mijn weekend er toch weer iets anders uit zien dan ik had gepland. Nouja dat maakt natuurlijk niet uit want ons kleintje is meer dan welkom.. Liefs davalee
Jeetje davalee wat een goed nieuws! Zo lekker snel, fijn hoor! Succes! pekske, ik ben nu de Gonal-F aan het spuiten en heb vrijdag en zaterdag gewoon alcohol op, geen idee of dat kwaad kan, maar het was wel lekker om ff m'n gedachten te verzetten... Dus denk dat dat wel goed is geweest. Nu stopt het weer hoor, hopelijk volgende week de punctie! roca, Beeb en naatje: succes op het wachtbankje! Ik duim voor jullie! Funnyme & Ernie welkom hier en succes! Hannah, ik ben ook reuze benieuwd naar hoeveel kindjes je in je buik hebt, nog 2 kleine weekjes geduld en dan weten we het... Hier gaat alles goed, ben wel erg moe maar dat kon een bijwerking zijn van de Gonal-F dus ga er maar vanuit dat het daarvan is... Overmorgen de eerste follikelmeting, spannend! Er wordt wel hard gewerkt in mijn buik dat voel ik. Hoop dat we meteen een afspraak kunnen maken voor de punctie....
Davalee, dat gaat snel, succes! Roca, fijn dat je nu ook plaats hebt genomen op het wachtbankje, laat die twee emmy's maar lekker nestellen. Op naar een positieve test! Nieuwe dames, welkom hier! Hannah, spanned he of het er 1 of 2 zullen zijn, nog even geduld. SandraB, succes met je follikelmeting morgen. Hier gaat alles zijn gangetje, de dagen gaan maar langzaam voorbij. Bij alles wat ik voel denk ik, is dit goed of niet? Gaat het lukken of toch niet? Gisteravond moeten werken, ik werk in de thuiszorg en toen stond ik ineens op kantoor, terwijl ik in een dorp 15 km verder op moest zijn. Blijkt wel dat ik er niet helemaal met mijn hoofd bij ben. ik hoop dat het vanavond beter zal gaan. Groetjes Naatje
Gezellig Roca, en een stukje vlaai gaat er altijd in. Ik heb het zelfde als jij naatje, de dagen kruipen voorbij, het mag van mij snel 18 september zijn dan mag ik voor de bloedtest. Funny succes meid, Verder iedereen een dikke knuffel, Liefs Lovely
Hallo allemaal, Heb af en toe al even bij jullie gelezen, vandaag hebben we gebeld en maandag 24-9 hebben we de eerste IVF afspraak, heeft iemand een idee wat er dan allemaal besproken wordt? Wij zijn vanaf oktober 2004 al bezig voor ons eerste kindje, ondertussen een jaar MMM erop zitten, 6 IUI's gehad, 3 keer met en 3 keer zonder hormonen, ik heb een super mooie cyclus, HSG gehad, een eileider is verstopt bij mij, kregen ze ook niet open tijdens de operatie, mijn slijm is vijandig maar verder vinden ze het super mooi. De zaad van mijn man is iets minder qua hoeveelheid maar verder erg goed. We gaan morgen eerst nog even 2 weken op vakantie, nog even bijtanken, en dan weer vol in de MMM. We zijn een keer zwanger geweest, zonder MMM maar helaas een MK geworden. Krijgen we nou weer allemaal onderzoeken eerst of mag je meteen beginnen? Bedankt en succes alemaal groetjes Debje
Debje welkom hier, helaas. Ik kan ff niet meer bedenken wat er ook al weer verteld werd in het eerste gesprek, maar ik wil je gewoon heel veel succes wensen, en probeer toch lekker te genieten in de vakantie!
Roca: succes met wachten 16 dagen kunnen lang duren als je iets zo graag wil he Davalee: super dat het zo snel gaat Sandra: heel veel succes morgen. Hopen dat je snel voor de punctie kan he Beep, Naatje, hopelijk gaat de tijd voor jullie ook een beetje vooruit nu. Dat lange wachten is niet niks he Ik heb vanmorgen mijn 1e echo en bloedname gehad. Ook alle medicatie meegekregen en vanavond voor de 1e keer Decapeptyl spuiten. Donderdag dan ook de Puregon erbij. Nu had ik gedacht van dit zelf te gaan spuiten dus hoopte ik dat ze me gingen uitleggen hoe ik dat moest doen. Heb alleen van de Puregon uitleg gehad. De Decapeptyl zou door thuisverpleegkundige moeten gedaan worden. Die zou me dat dan wel kunnen leren om zelf te doen. Ben nu bloednerveus voor vanavond. Gaat ze wel weten hoe ze die spuit moet klaarmaken? Gaat ze wel weten hoeveel? Weet dat ik me zorgen maak om niks en dat die mensen dat elke dag doen maar toch...heb zo'n zenuwen!
Hee, ik ga gewoon de decapeptyl zelf spuiten. Je pakt een ril (als je die hebt) en dan steek je de naald er recht in...that's it!
Maar er zitten 2 flaconnetjes in die doos. Moet je dan gewoon een volledig flaconnetje vloeistof in een flaconnetje poeder spuiten en dan optrekken in spuit?