@ Mobius....8 is prima hoor! Heb er zelf steeds maar 6, dus.... Wens je veel suc6 en blijf voor je duimen! Liefs Marjo
hoi mobius, volgens mij is dat al heel mooi hoor! Heb ik tenminste op de info avond gehoord! Dus nog even lekker broeden! xx Nina
Meiden wat spannend allemaal hier! Naatje gefeliciteerd! Beeb, hopelijk mogen we jou straks ook feliciteren, kan me voorstellen dat bijna gek wordt momenteel van de spanning. Heel veel succes! Roca, jij nog een weekje wachten.... Spannend! Davalee een cryoTP, nu ook weer wachten, ook veel succes! Alle anderen ook succes met spuiten en wachten tot de start! Liefs Lenneke
@Beeb zie net dat het spannend wordt voor jou Ga voor je duimen en wacht het nieuws af vanmiddag Vandaag m'n uitleg gehad over wat er vanaf volgende week gaat gebeuren. Veel info met de indringende waarschuwing dat ik nu niet zwanger mag worden Dat klinkt heel raar maar deze cycles wordt gebruikt om alles met medicijnen volledig stil te leggen en om dan met een schone lei te beginnen. Ik krijg volgende week prikinstructie en dan begint de 1e i.v.f. poging... spannend Ik hou jullie op de hoogte Groetjes Erna
Heb (wederom....) niet alles terug gelezen hoor, maar zie wel dat Naatje positief getest heeft!!! Heerlijk meid...voor jullie dus echt 3 maal is scheepsrecht....laat het goede nieuws maar bezinken en wens je een voorspoedige zwangerschap!! t Beeb hoop echt dat je haar ook mag volgen!! En over wat wel en niet voelen....ik voelde van alles en eigenlijk niks...door die meds is de boel flink van slag en tuurlijk door de spanning...ow...weet het nog zo goed....als de dag van gister. Knuffel, Eva.
Beeb Jeetje meid wat zal jij in spanning zitten zeg!!! Ik zou er volgens mij toch nog zelf een testje tegenaan hebben gegooid Ik ga voor je duimen dat jij ons straks ook heel goed nieuws komt vertellen! Roca Eerste wachtweekje zit er op, nog 1 te gaan. Raar trouwens hè dat het in elk ZH anders is wanneer je mag testen. Ik mag namelijk 15 dagen na punctie al testen. Voor jou draaien de duimen hier ook meid! Ik heb vanmorgen de uitgangsecho gehad en alles zag er goed uit, ondanks dat ik nog maar 9 dagen decapeptyl heb gespoten. Maar vanavond mag ook de Gonal-F erbij en volgende week woensdag heb ik de 1e FM. Met een beetje geluk op z'n vroegst volgende week vrijdag de punctie. Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen
NinaVI Mijn man heeft gisteren afspraak bij Uroloog gehad die alles heeft gecontroleerd: inclusief een vinger in de anus om prostaat te voelen.. daar schrok mijn man behoorlijk van, aangezien we dachten eerst een intakeje te krijgen.. Maar op dat gebied was alles goed. Hij heeft nog wel bloed moeten geven om te kijken of zijn hormonen ed. wel goed zijn (want anders kunnen ze daar nog wat mee opwaarderen blijkbaar). Hij heeft al sperma-onderzoek bij IVF-lab gehad en daar bleek dat het in ieder geval nog goed genoeg was voor ICSI. Dat chromosomenonderzoek is blijkbaar bij ons verplicht alvorens mee te mogen dingen voor ICSI, ze kijken dan of het erfelijk is dat hij verminderd vruchtbaar is en ook kunnen ze dan zien of je kans maakt op gehandicapte kindjes.. aan de hand van die uitslag wordt er echt besloten. Ondertussen dus wel aangemeld voor een infomiddag over ICSI.. heel spannend allemaal... Ben blij dat ik hier mijn verhaaltjes kwijt kan..hihi.. Nu is het voornamelijk wachten, maandag uitslag of de hormonen goed zijn en dan nog vele weken op de uitslag wachten van chromosomenonderzoek...
Alle hoop ten spijt het mag weer niet zo zijn, Ze laten ons weer achter met een groot verdriet. Greets Beeb
Beeb Oh nee meid wat erg Ik weet niet wat ik moet zeggen....er zijn ook geen woorden voor wat jij/jullie nu voelen Heel veel sterkte meid
wat ongelooflijk klote voor jullie! Ik kan niet meer zeggen dan een hele dikke knuff en ik denk aan jullie! xxxxx Nina
Beeb had het slechte nieuws helaas al op andere forum gelezen. Lieverd, ook vanaf hier een dikke knuffel en sterkte! Eva.
Aaaah, dit meen je niet beeb. Ik dacht echt dat het niet kon missen. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Liefs, Ester
Lieve Beeb, Heel veel sterkte meid, we hebben dit zelf ook tot 2x toe meegemaakt...wel hCG maar TE weinig... Liefs Elmo
Oh nee Beeb wat erg............. Woordens chieten tekor... Heel veel sterkte gewenst.... Liefs Hannah
Hoi Beeb wat erg voor je Vind het zo erg voor je.. Ik hoop dat je veel steun hebt om je heen Heel veel sterkte gewenst van Erna
Ik heb er enorm veel verdriet van maar wil toch zo snel mogelijk weer verder wordt helaas niet jonger op. Hopelijk slijt het weer snel, want er wat aan veranderen kunnen we toch niet. Liefs Beeb