Kijk, dat is nou waarom zo'n forum ook goed kan zijn. Ik had er eerlijk gezegd nog niet eens zo bij stilgestaan om dan toch gewoon een bloedtest te eisen in zo'n situatie. Ook omdat je verwacht dat ze weten waar ze het over hebben. Maar in elk ziekenhuis gaat het anders en door wat Elmo en Elvira hebben meegemaakt kom je dan toch op andere gedachten. Heel goed meiden en ik hoop dat je snel meer weet Naatje Groetjes Erna
Dat is denk ik de reden dat wij bij voorbaat al een bloedtest krijgen, Ik heb idd ook hetzelfde meegemaakt, wel een positest maar helaas te weinig HCG. Dus wist ik helaas dat het fout zou gaan. Greets Beeb
Hallo Meiden, De Ha heeft net gebeld, maar kan en mag niets doen. Ik moet het beleid volgen van het ziekenhuis. Dus gewoon afwachten! Groetjes Naatje
Nou ja zeg.... Wat is dat nou voor een moeite zeg! Even bloedprikken en naar het hCG kijken. Ik zou echt je zh weer bellen hoor! Wat een flauwekul allemaal. Aan je bloed kunnen ze meteen hoe of wat zien. Die onzekerheid...dat is pas lullig zeg! Succes meid! Duim dat toch IEMAND in wil grijpen! Elmo
Ja, vind ik inderdaad ook achterlijk. Gewoon blijven bellen naar het ziekenhuis, tot ze gek van je worden. Zeg maar dat de onzekerheid je echt te veel wordt, en dat dit echt een onmenselijke situatie is. Succes meis!
Dat is nou bureaucratie Naatje, daar zijn we in Nederland goed in: Regeltjes , beleid .. het verschilt per ziekenhuis! Er wordt vaak vergeten dat we niet met nummers maar met mensen te maken heeft Wens je heel veel sterkte meid, en hoop voor jou dat de onzekerheid snel voorbij is Groetjes Erna
Dat is toch tegek voor woorden! Is ff bloedprikken nou echt zoveel moeite! En dan zeggen ze stress is slecht. Maar zo crieeren ze het juist! Suc6 meid! Hou vol! We blijven duimen! Liefs Marjo
Hoi meiden Hier weer eens n berichtje van mij heb ook nieuws te vertellen zodoende Ik schreef laatst toch dat ik niet wist wanneer ik met de pil moest beginnen..Nu heb ik net de stoute schoenen aangetrokken en toch maar eens gebeld...omdat ik dit weekend toch ongie moet worden en niet wist of ik eerst een maand de pil moest slikken dus waarom nog een maandje extra wachten... Nu moet ik volgende week dag 3 van mijn ongie met de pil beginnen dus het voelt als een beetje starten \/ Ben blij en kan niet wachten maar ook een beetje bang gaat het niet te vlug enz. enz. gaat wel weer over Ik hoor de 18de dan hoe verder...dus nog effies... Ik wil Roca even een hele dikke proficiat wensen...hup die wolk op en genieten @Naatje Ik vind het heel erg rot voor je wat er nu allemaal gebeurd eerst die vreugde en nou die onzekerheid...echt chips voor je ...een hele dikke knuffel voor je en hopelijk komt het toch nog goed.. @ de rest heel veel succes met alles..weet niet meer wie wat met wat bezig is enz. maar ik brand de kaarsjes het s`avonds voor ons allemaal.. liefs liselotje
naatje: balen zeg dat de ha je niet verder kan helpen ik zou het toch ook nog eens in het zh proberen tis toch geen moeite even bloed prikken hopelijk helpen ze je verder meid veel succes
Naatje, wat verschrikkelijk zeg. Waarom kunnen ze niet gewoon even bloed prikken? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. De hele MMM is allemaal al zo onzeker, en waarom die extra onzekerheid nu? Ik snap het echt niet, belachelijk zo'n beleid. Maar hiermee ben je uiteraard niet geholpen. Het lijkt me ook zo verwarrend, je denkt dat het helemaal over is, en dan toch weer een positieve test. Toch iets om helemaal gek van te worden. Heel veel sterkte en duimen dat alles nog goed komt! Ben helaas geen arts, anders had ik je graag he. Liselotje, fijn dat je nu al kunt beginnen. Zo zie je maar weer, wat een telefoontje al niet kan doen he! Pekske, de follikeltjes zijn al mooi gegroeid zeg, ben benieuwd naar de echo donderdag! Mobius, wat een mooie score zeg. Doe nu maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Spannend, morgen om 11.00 bellen naar het lab. Ik duim voor je dat er een mooie bevruchting heeft plaats gevonden! Bedankt voor de felicitaties! Ik voel me echt helemaal super. Nog nergens last van, alleen erg moe. Vanmorgen nogmaals getest en erg leuk toen er "zwanger" op t display verscheen. Dames, heel veel succes met alles ! Liefs Roca
Hallo Allemaal, Nadat het bloedverlies vanmorgen minder leek te worden, zet de nachtmerrie nog toch echt door. Sinds een uur hevig helder rood bloedverlies, met finke buikpijn. Dit is niet het antwoord wat ik eigenlijk wilde, maar nu heb ik tenminste zekerheid. Het is een miskraam. Groetjes Naatje
He, meisje toch, heb zo aan je gedacht vanmiddag! Wat vreselijk naar dat het nu zo duidelijk een miskraam is. Waarschijnlijk kun je niet anders als huilen nu. Kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte! ik weet ook geen andere woorden Een dikke knuffel van Erna
Naatje wat ontzettend vreselijk voor jullie...het was jullie zo gegund Heel veel sterkte meid! Liselotje Super meid...het begin is er!!! Succes!!! Mobius Mooie score hoor!!! Ik ga voor je duimen!!! Hier alles oké, moet woensdag voor de 1e FM. Had vanmiddag even een hele gevoelige buik met flinke steken, dus hopelijk betekend dat goed nieuws! De rest van de meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met alles!
Heb niet veel tijd om veel te schrijven, maar wil Naatje ff heel veel sterkte wensen. Een hele dikke knuffel voor jou meis!