Mobius, ik had al even op je eigen topic gereageerd maar ook hier nog even: Gefeliciteerd Prachtscore en nu op naar het volgende spannende moment: de terugplaatsing!. Dus, heeel veeel sterkte en ga alvast duimen voor een hele goede afloop Groetjes Erna
Dank je wel meiden. Vind het echt super dat jullie voor me duimen! Ben nog niet helemaal bekomen van het goede nieuws. Denk steeds dat ik het maar gedroomd heb of niet goed gehoord heb aan de telefoon. Morgen misschien nog eens bevestiging vragen Vrees ook dat die wachtweken het ergste gaan zijn
Super score mobius! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is! Op naar mooie terugplaatsing! xx nina
Wauw Mobius super zeg!!! Hoeveel prachtige emmy's laten jullie terugplaatsen? Spannend meid...op naar vrijdag! Ik heb vanmorgen m'n 1e FM gehad. Alles zag er goed uit, ze zag zo'n 8 of 9 follie's zitten, alleen waren ze nog niet allemaal groot genoeg. Maar de punctie staat wel al gepland...voor maandagochtend 9.00 uur! En als in het lab ook alles goed gaat dan volgende week donderdag de TP! Mijn dag kan niet meer stuk Hoe'st met de rest van de meiden?
Ginny, klinkt goed nu moeten ze nog even iets groter groeien en dan de punctie..spannende tijden hoor Ik duim alvast voor je en natuurlijk ook voor de terugplaatsing Groetjes Erna
Ginny, aangezien het onze 1e poging is mogen we er maar eentje terug. Nu maar duimen dat die ene het is he Jij ook nog wat verder broeden he Hoe is het idd met de rest van de meiden?
Wij laten er ook 1 terugplaatsen. We mochten wel zelf beslissen 1 of 2 maar mijn vriend wil er maar 1 en de arts raadde ons ook aan om er 1 terug te laten plaatsen. Mocht deze poging niet lukken, dan de volgende (en laatste ) keer dan 2 terugplaatsen. Maar we duimen dat het deze keer raak is, voor ons allemaal
He Mobius, Top nieuws, begrijp dat je even in de 7de hemel bent! Helaas moet ik wel bekennen dat de 2 wachtweken het ergste zijn, helaas..... maar hopelijk worden ze beloond! Begin is in ieder geval super goed! Geniet ervan vrijdag echt een heel mooi moment! Liefs Schaapje
Mobius: Urologisch dus helemaal niets mis met mijn mannetje en ook hormonaal niets mis... je zou je bijna gaan afvragen hoe het dan kan he? Maar goed.. Heb vandaag zo'n 45 minuten op en neer gebeld met ziekenhuis naar ziekenhuis en we zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis omdat ons ziekenhuis ons standaard doorverwees naar een ziekenhuis op half uur afstand terwijl er eentje in de buurt zit. Nu hebben we 8 okt intake-gesprek en 10 okt info-avond.. na chromosomenuitslag gaat het balletje rollen...
Hoi Mobius, Wat goed zeg! Maar ik ben het met schaapje eens: het moeilijkste (mentaal dan) komt nog. Succes vrijdag met de tp. @Ginny: dat weten ze al snel dan wanneer de punctie is. Weten ze dan zeker dat ze maandag groot genoeg zijn? Mijn vriend wil er ook 1 terug laten plaatsen en mocht er nog een poging nodig zijn dan laten we er ook 2 terugplaatsen. Maar laten we heel hard hopen en duimen dat het gewoon nu raak is! En dat geldt natuurlijk voor iedereen die nu bezig is! @ Elvira: hoe is het met je? Hou je het wachten nog een beetje vol?
Erna, we gaan bijna gelijk op!~ Ginny en Mobius spannend voor jullie! Ik duim, Naatje, hoe is het nu met jou? Nina hou je 't nog vol? Hoe gaat het nu? Pekske, succes vandaag! Iedereen; HEEL VEEL SUCCES MIJN KAARS BRANDT VOOR JULLIE !
@ Mobius....wat een superscore! Op naar een super tp! @ Ginny....veel suc6 met alles ook met je punctie! Duim voor jullie allen! Liefs Marjo
follies waren nog niet groot genoeg. zondag pas dpregnyl spuiten en dinsdag de punctie. nog even geduld hebben ik.......pfffffff
Pekske, ik had het al gezegd op je eigen topic. Nog even en dan is het al zover. Sterkte Dinsdag met de punctie Groetjes Erna
Lieve meiden hier, Ik denk allemaal aan jullie hier hoor! Hoop dat er nog veel meer walvisjes komen! naatje meid heel veel sterkte. Mobius: heb jij al terugplaatsing gehad? Pekske en Ginny: succes met de punctie De andere meiden die net aan pil zijn of spuiten, zet hem op! Als jullie nieuwsgierig zijn, in mijn album staat een foto van ons wurmpje. Liefs Hannah