Waow Hannah...wat knap zeg die foto.. *zwijmel zwijmel* Morgenvroeg om 8u moet ik in het ziekenhuis zijn voor de tp. Het wordt een speciale avond vanavond en een bijzondere dag morgen *zucht* Pekske...succes meid... Volhouden he! Je doet dat goed
Pekske Alvast succes gewenst voor de punctie dinsdag! Essie76 Bij ons is het standaard 3 dagen na de punctie de TP en aangezien ik maandag de punctie heb dus donderdag TP. Follie's waren nu tussen de 1.2 en 1.5 dus met nog een paar dagen spuiten zouden ze groot genoeg moeten zijn. Ik ga er vanuit dat de gyn weet waar ze mee bezig is, dus daar vertrouw ik dan maar op Jootje Alvast succes gewenst met het gesprek en de info-avond.
jij ook succes maandag ginny. we zitten een beetje rond de zelfde tijd dan. kunnen we samen zenuwen aankomende weken. ik heb volgens mij dan ook donderdag de tp, dus dat is helemaal gelijk dan hahahhaha
Nou dan lopen we zeker gelijk op! Na hoeveel dagen mag jij een test doen? Ik 15 dagen na de punctie, dus dat zou voor mij zijn op 15 oktober. Spannende weken komen er aan!
Mobius, Ginny, Penske heeeeeeeeeeel veel succes! Hannah: hoe is het met de zwangerschap? gaat alles goed lichamelijk? Roac: hoe is het met jou? Zijn er nog meiden hier die begin november starten? Ik heb 19 oktober een gesprek in het zh en dan horen we meer, maar ik denk zelf dat het rond 7 nov. gaat worden dat we mogen starten.
hee essie, ik denk dat ik laatste week oktober vanaf 30-10 mag gaan spuiten! Morgen de intake meiden ben best beetje nerveus! Leren prikken en nog wat bloed af laten nemen plus inwendige echo! Ik ga toch voor de zekerheid vragen of ik echt nog hele cyclus moet wachten zit nu dag 3...en anders kunnen die laatste 30 dagen er ooknog wel bij! Hannah leuk gedaan! Gaaf hoor! Hoe voel je je? Pekse zet hem nog even op met doorbroeden Mobius en ginny jullie ook heel veel succes! Ginny met de punctie en Mobius op een super terugplaatsing! Stienke eerste prik morgen weet zeker dat het goed zal gaan iedereen vindt het meevallen! Zet hem op! kus voor iedereen! liefs nina
als ik het goed heb nu 2 wachtbank meiden toch? Sandra en Viertje meiden ik denk aan jullie hoor! Kaarsjes branden volop! xx
Wij mogen in november weer verder met ons eskimootje. Op mijn brandende vragen kreeg ik eigelijk alleen als antwoord dat, de emmy's niet aangeslagen zijn omdat ze waarschijnlijk toch niet goed genoeg waren. Niet echt een geruststelling dus. Maar ja het is niet anders.
Pfffffffffffff hier echt ff een mega dip vandaag hoor! Iedereen heeft echt gelijk, die wachtweken zijn VERSCHRIKKELIJK! Je voelt alles en weet dat het niks betekent, want als het niet lukt word je gewoon ongi en dat was het dan... Gisteren wat oud bloed verloren en vanmorgen gigantische buikpijn, wat heb ik gehuild zeg... Nu gaat het wel weer, nergens meer last van, geen oud bloed meer verloren en buikpijn is ook over... Kon ik maar gaan slapen en 8 oktober weer wakker worden... Sorry dat ik ff niet op jullie allemaal reageer, maar ik kan het gewoon ff niet opbrengen...
hmmm san, wat dacht je van een innestelingsbloeding en buikpijn? wil je niet gek maken hoor, maar ik hoor dat wel vaker hier. succes knuff
Ja San die wachtweken zijn echt killing hè Helaas zit er niks anders op dan geduld te hebben. Ik duim dat het een innestelingsbloeding was. Succes en sterkte meid!
Lieve allemaal, Ik laat maar niks van me horen maar ik heb het zo ontzettend druk. Leuk een opleiding naast mijn werk maar ben nu alweer aan vakantie toe. Gelukkig gaan we dan ook over 10 dagen. Heerlijk heb zin in. Kan me weer gaan opladen voor een eventuele 4e poging. Ik denk aan jullie. Liefs davalee
Wat een spannende tijden allemaal voor iedereen. Dus voor iedereen met TP hoop ik dat jullie allemaal positief gaan testen natuurlijk! Zit er hier eigenlijk ook iemand in de fase van intake en info-avond? Ik ben zo benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat er echt iets "ondernomen" wordt. Mag je dan na zo'n info-avond meteen beginnen met pil en spuiten enzo? of krijg je dan weer allemaal onderzoeken? Ik hoop zo dat we voor het eind van het jaar een eerste poging mogen doen namelijk... Ik zit trouwens in het Cath zkh te Eindhoven. Zat eigenlijk bij het MMC Eindhoven, werd doorverwezen voor de ICSI naar MMC Veldhoven maar dat was niet handig aangezien ik in Eindhoven werk en als ik vaak weg moet het fijner is als het dichtbij is, dus zijn we overgestapt naar het Cath zkh waar we nu dus 8 okt intake hebben met gyn en dan 10 okt de info-avond... De uitslag van chromosomen zal wel nog tot eind okt/ begin nov. duren... Ben benieuwd naar ervaring van anderen... Groetjes Jootje ps. Gooien jullie het zkh ook zo dood met vragen? Ik heb afgelopen week volgens mij al 3 dagen met het zkh gebeld voor vragen.. hahaha die worden gek van mij!
Mobius, vandaag een hele belangrijke dag voor jou Heel veeel sterkte met de terugplaatsing Zal vreselijk duimen voor je en dan Essie Maaandag de punctie Ginny Maadag de punctie Pekske Dinsdag de punctie Wat veel punctie's Ga driedubbel duimen draaien Hannah, wat een mooie foto Nina, succes met je prikcursus Stienke, tja..die eerste prik he Ik weet dat je het kunt, succes en dan zitten er nog een paar nagels te bijten.. hou vol Sandra en Viertje ..nog even Beeb, heel veel sterkte met de nieuwe start, ik ga voor je duimen Nou, hier hou ik het even bij en als ik nu even iemand heb overgeslagen dan komt dat een andere keer weer want af en toe moet ik me even weer goed inlezen om te weten wat er met wie is gebeurd..ha..ha Groetjes Erna
Erna, je had gelijk hoor! Prikken gaat prima! Jij nog ff wachten maar het is bijna zondag! Sandra voel je je iets beter vandaag? Hou vol hoor! Mijn kaarsje brandt ook voor jou! Mobius heel veel succes vandaag! Nina, net vers na mijn eerste prik; het viel mee! Jij ook succes met prikken! Ginny en Essie hou vol, nog even het weekend door en dan is al maandag! Devalee fijne vakantie alvast! Elvira, hoe gaat het? Hou je 't nog vol? En iedereen; heel veel succes, ik brand iedere avond kaarsjes voor ons allemaal hier! Allemaal toi toi toi!
Mobius, vandaag de terugplaatsing, geniet van dit mooie moment en doe lekker rustig aan he. Heel veel succes met de wachtweken. Essie, Ginny en Pekske, heel veel succes met de punctie ! Jootje, ik ben in Catharina Ziekenhuis in Eindhoven. Ik zal je onze datum's geven, dan heb je een idee hoelang het allemaal gaat duren. We hebben 3 IUI behandelingen in Roermond gedaan en hier zijn eigenlijk de meeste onderzoeken ook gedaan. Gelukkig ook het chromosomen onderzoek, want de uitslag duurt 6-8 weken. Dus toen we in Eindhoven waren hebben we eigenlijk (bijna) geen onderzoeken meer hoeven te doen. 22 mei info avond 29 mei intake gesprek fertiliteitsarts en echo en we werden aangemeld voor IVF/ICSI 22 juni 1e gesprek IVF team 22 juli beginnen met de pil 5 augustus start decapeptyl 23 augustus decapeptyl en gonal F en 1e FM 7 september punctie 10 september terugplaatsing 26 september testen (23 september positief getest ) Vanaf intake avond, tot testdag dus ongeveer 4 maanden. Ik hoop dat je iets aan deze info hebt. Sandra en Viertje.... wanneer mogen jullie testen? Heeeeel veel succes, ik duim voor jullie. Beeb, hoe gaat het met je? Fijn dat jullie in november weer kunnen beginnen. Hopelijk is dit een heel sterk eskimootje! Ik duim voor je! Met mij gaat alles goed. Vandaag precies 5 weekjes zwanger en besef het nog steeds niet altijd. Zo onwerkelijk, maar o zo mooi. 10 oktober hebben we onze eerste echo. Ik ben niet echt misselijk, maar voel me wel anders. Mijn eigen hartjes klopt een stuk sneller, ben eerder moe, minder eetlust en gevoelige borsten. Ik heb het er allemaal heel graag voor over. Meiden allemaal hier, heel veel succes met alles! Ik denk aan jullie! Liefs Roca
Roca: Dankjewel voor je antwoord Wij hebben verder ook alle onderzoeken al gehad, alleen de uitslag van chromosomen nog niet. Waarom moest je bij gyn in eindhoven ook nog echo terwijl je alle onderzoeken al gehad had? je bent nu een beetje mijn voorbeeld hihi. Hoop nog te kunnen bewerkstelligen in het zkh dat we iets sneller mogen beginnen, want er zat bij jou tussen intake en 1e gesprek ivf team een maand... Ik heb me er in ieder geval voor het intakegesprek (dat moest bij ons voordat de info-avond was, bij jou andersom?) tussen weten te wurmen omdat ik persé 10 oktober bij de info-avond wilde zijn... er was eigenlijk geen plaats meer bij gyn maar na veel bellen toch gelukt...pfui.. SPANNEND ALLEMAAL Jij kei fijn dat je in ieder geval een eerste geslaagde poging hebt gehad! Geniet van de zwangerschap en inderdaad bedenk dat alle kwaaltjes voor een goed doel zijn! xx
Het is hier inmiddels zo druk geworden dat ik niet meer goed weet wie waar zit. Zag wel dat er begin volgende week 3 puncties staan. Wil die meiden veel succes wensen en hoop dat er mooie emmy's ontstaan voor tp! Alle andere meiden..slikkend, prikkend, wachtend, wat dan ook....heel veel succes! Groetjes, Eva.
Zo, zit alweer in pyama en kamerjas voor de pc Om 8u vanochtend de terugplaatsing gehad. Ik heb nu in mijn buikje, lekker warm genesteld...1 SUPER emmy! Deze was letterlijk een super emmy zeiden ze, omdat die al van in het begin een dag voor stond op het schema Kreeg een 10 op 10 dus ben wel heel erg trots om mijn emmy'tje Dan kwam (voor mij) toch wel een beetje heel erg teleurstellend nieuws. Ik dacht dat alle 7 bevruchtte eicellen goed waren om in te vriezen. Maar blijkbaar hing dat toch af van de celdeling dus daar had ik geen rekening mee gehouden Buiten die superemmy was er dus nog eentje die het heel erg goed deed en die gaan ze invriezen. Maar al de rest niet omdat die nog maar 4-cellig waren en 2 die zelfs helemaal niets deden Ik weet het, 1 super tp en 1 goede om in te vriezen is zeker niet slecht, maar die teleurstelling is er nu wel even dat er toch maar eentje kan ingevroren worden Maar ik ga de trots voor mijn super emmy even de bovenhand laten nemen en gewoon heeeeel erg blij zijn met die mooie emmy in mij Op 8 oktober mag ik al gaan voor de bloedname en die middag weet ik dan ook of het gelukt is Dus...hup! die wachtweek in (is gelukkig nog maar 10 dagen)