Hoi Meiden, ik ben de draad een beetje kwijt maar wil iedereen veel succes wensen met al het wachten en onderzoeken en prikken enz... Heb er vertrouwen in dat het kan lukken, wij hebben een gezonde dochter gekregen vorige week zondag. Ons ICSI-wondertje! Ik duim voor jullie allemaal dat jullie hetzelde geluk mag overkomen! Liefs Lenneke en Nicky
ff een raar vraagje misschien, maar... gebruik je altijd medicijnen voor IVF ook als het niet aan jouw ligt? groetjes, mandy
Meiden ik heb een vraagje, ik was eerst een maand aan de pil en nu vanaf vrijdag aan de decapeptyl. Nu heb ik een bloeding, is dat normaal?
Goedemorgen meiden. Heb me dit weekend even goed bezig gehouden met andere dingen dan het denken aan die laatste wachtweek (lees: geprobeerd want het lukt toch niet zo heel erg goed ) Net even bijgelezen en wil even heel erg veel sterkte toewensen aan Naatje en Sandra. Wat een rotnieuws zeg Hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken Ernie, jouw topic ga ik nu ook heel goed volgen. Mijn duimen draaien Ginny, proficiat met die super score zeg! Op naar een mooie tp Daffie, weet je al iets meer? Hopelijk heb je nu een startdatum meegekregen waar je eindelijk naar toe leven kan Wel jammer dat het op je vakantie niet toch nog spontaan gelukt was Als je je emoties niet de baas kan...wij zijn er voor je Stienke, dat van die bloeding weet ik niet. Heb het niet gehad maar wel de eerste dagen nog erg lang bloeding gehad. Ben dan ook op raar tijdstip begonnen Denk dat het wel normaal is van die Decapeptyl (heb ik precies ergens gelezen dat die wel een bloeding kan uitlokken) Dus niet te snel paniekeren en anders gewoon even naar de dok bellen voor de zekerheid Pekske, hopelijk voor jou zodadelijk ook een mooie score he
pekske spannend meid! Hoop dat je straks goed nieuws komt melden... mandy: ja je gebruikt altijd medicijnen voor de IVF, maakt niks uit 'aan wie het ligt'... Hier gaat het ondertussen weer een beetje beter, psychisch dan toch. Heb alleen gigantische buikpijn en echt het gevoel alsof ik leegloop, zal wel meevallen maar zo voelt het wel. Donderdag moet ik bloed laten prikken en vrijdag bellen voor de uitslag ook al is die overduidelijk... Ze willen toch graag dat je bloed laat prikken dus dat doen we dan maar he. 31 oktober een afspraak bij de gyn voor het evalueren van de behandeling en kijken hoe nu verder. Ben echt kei benieuwd hoeveel embryootjes er nu ingevroren zijn, dat weten we volgende week. Ik ga de afspraak bij de gyn proberen een week eerder te zetten, maar daar kan ik dan in die week pas voor bellen. Laat die cryo's maar komen, ik heb er weer zin in!
zo daar ben ik weer! punctie was wel te doen, maar ik vond het wel pijnlijk hoor. het is een rare pijn. ze hebben er een paar laten zitten omdat ik al een mooie score had en mijn linker eierstok heel ver naar achter ligt, dus daarom was het iets pijnlijker. ik had 10 eicellen! mooie score dus. zaad was ook goed dus nu afwachten tot donderdag. bij a kwaliteit word er 1 terug geplaatst en anders 2. ik duik nu mijn bedje in want ik ben een beetje beurs hahahhaha
Hey Mobius, Volgens mij moet je zo'n 5 dagen wachten. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe gevoelig alles nog is. Hier wordt er helemaal niet geklust tijdens de WW, vindt het veel te eng. Toedelssssss
Pekske, dat is ook weer zo'n mooie score, en nu op naar de terugplaatsing Heel veel sterkte en ik ga heel erg voor je Groetjes Erna Ester, volgens mij is en bloeding normaal. Waarschijnlijk ga ik zelfs gewoon ongesteld worden deze week. Niks aan het handje maar ik kan me voorstellen dat je even raar opkijkt. en meiden, toch nog even weer iedereen sterkte of het nou met wachten, prikken, terugplaatsen of een punctie is
Hoi meiden, Pekske wat goed...rust maar lekker uit en laat je verwennen Wij zijn vanmorgen in het UMC geweest en de kogel is door de kerk...het wordt IVF. Het zaad van mijn hubbie was nogmaals getest en ze vonden het "goed genoeg" om het dmv een normale IVF behandeling te gaan proberen. De wachttijst is idd 3 maanden en daar is nu ruim een maand van om, dus wrs zullen we ergens in November opgeroepen gaan worden voor onze eerste poging. We hebben al wel allerlei toestemmingsformuleren meegekregen voor de terugplaatsing en invriezing en ontdooing van embryo's. Er waren 8,2 miljoen zaadcellen gevonden, waarvan 29 % A-kwaliteit, dus mijn hubbie was toch weer een beetje in de wolken Het is natuurlijk nog steeds veel te weinig, maar het is stukken meer als de afgelopen keren en daar was hij heeeelllllll erg blij mee. Nu is het dus weer afwachten....maar dat zijn we ondertussen wel gewend. Het doet me trouens goed om hier te lezen dat er zoveel anderen mee bezig zijn en dat jullie allemaal met elkaar en met mij meeleven. Het wordt voor mij nu ok iets wezenlijker en dus zal ik me regelmatig hier laten zien Ik moet zo werken, dus dikke knuffel van Daffie
Hee fijn dat er nog zo veel goede cellen waren. IVF dus. Heel veel succes meid, ook met wachten tot je eindelijk kan beginnen!
Daffie, wat een goed nieuws en gelukkig is de wachtlijst niet al te lang Op naar nieuwe kansen Groetjes Erna
He Mobius, Gelukkig dat je zelf ook heb gekeken en dus hebt gelezen dat het een gevolg is van decapeptyl. Zelf heb ik het afgelopen maand ook gehad, gestart met deca direct ongesteld en eigenlijk overgegaan in normale menstruatie dusse.... don't worry! Wel vervelend hoor, dat betekend gewoon 3 weken uhhhh.... "lid van het rode kruis!" HAHAHA.... Liefs Schaapje
Wij hebben tijdens de info-avond te horen gekregen dat je na je TP je gewone leven kan hervatten including sex! Maar het is net wat Elvira zegt, ik weet niet hoe bij jou alles voelt enne hoe je je daarbij voelt. Kan me ook heel goed voorstellen dat je het eng vind! Liefs Schaapje
Schaapje, duurt dat 3 weken dan? Misschien heb ik dat niet gelezen, maar misschien verschilt dat per persoon...Hee succes morgen Schaapje met je FM!