Pekske, klinkt toch wel goed hoor en kan ik me voorstellen dat je nu blijft malen. Zeker omdat je nog tot morgen moet wachten dus eigenlijk nog steeds niet alles weet. Toch gaat het morgen gewoon gebeuren en zijn er 4 bevrucht. Ik ga vast voor je meid, komt goed hoor En ik ben heel nieuwsgierig hoe het morgen nou gaat dus ga ik ook dit topic weer scherp in de gaten houden Sterkte Pekske en Ginny, ik had al gereageerd op je eigen topic Sterkte vanmiddag Groetjes Erna
Ginny en Pekske, allebei heel veel succes met de terugplaatsing en ik snap de teleurstelling, maar er is echt maar 1 goede emmy nodig meiden! (ik heb makkelijk praten, moet het allemaal nog mee gaan maken hoor) Mobius, hoe voel je je ondertussen....nog een paar daagjes meissie! Dikke knuffel Daffie
Jippie, Sandra, Elmo, kon het toch altijd eens proberen he Mij maakt het idd ook helemaal niet uit wat het wordt en het zal zeker en vast een fantastische verrassing zijn Schaapie, zaterdag wordt jouw dag Laat ze idd maar eerst nog wat rustig verder groeien Ginny, ik heb ook al in jouw topic gereageerd maar ook hier even zeggen dat die ene het wel eens heel goed kan zijn he meid Veel succes vanmiddag Pekske, jouw topic heb ik inmiddels ook al gehad Dat ze er maar een hele goeie uitkiezen voor morgen Veel succes! Daffie, geen flauw benul hoe ik me nu voel! ... Hou het nog wel even maar niet meer te lang hoor Nog 3.5 dagje geduld hebben. Durf het niet zo goed zeggen (bang dat het dan ook zo uitkomt) maar ik heb zo'n vermoeden dat het niet gelukt is Dit is wel mijn 1e keer dus ik weet ook niet hoe het zou moeten voelen. Ik voel wel 'iets' maar weet niet juist wat en of het goed is of niet. Dus gewoon afwachten maar en hopen op positief antwoord
Hey meiden, Zo ben eindelijk weer thuis na een lange dag! Na het ZH zijn we naar Zaandam gereden want Ries moest langs een klant, we zijn daar om 16.15 uur weggegaan maar kwamen in een aantal files terecht....dus ik stap nu net pas binnen De uitslag van het lab....van de 14 eiblaasjes zijn er uiteindelijk 5 rijpe eicellen gevonden dus die hebben ze ingespoten. Er zaten namelijk ook lege eiblaasjes tussen en een aantal nog onrijpe. Van die 5 zijn er 2 niet bevrucht, 2 zijn op de één of andere manier kapot gegaan en 1 is goed bevrucht en goed gaan delen en dus vanmiddag bij mij terug geplaatst. Nu dus afwachten of het verder gaat delen en innestelen en dan een positieve test over 2 weken.
zo ze hebben niet gebeld~! ik moet er om kwart voor twaalf zijn! er zal dus ewl een toppertje tussen zitten. ooeeehh wat vind ik dit spannend
Misschien een rare vraag maar hoe lang zit er ongeveer tussen de eerste decapeptylspuit en een terugplaatsing?
Stienke dat ligt eraan of je de lange (dus met pil) of korte behandeling hebt. Ik heb zelf de korte gehad en ik heb ruim 3 weken gespoten en toen kon de punctie gepland worden. Pekske Hoe is de TP bij jou gegaan meid? Zit er een mooie emmy in je buikkie?
Waar ligt het dan aan of je een lange of korte behandeling krijgt? Scheelt dat per ziekenhuis? Of ligt het eraan hoe je cyclus is? En voor pekske en Ginny: Hopenlijk gaan de emmy's zich lekker nestelen en vinden ze een plekje om de komende 8/9 maanden te blijven zitten! Groetjes
Ginny en Pekske, ik duim voor jullie, dat jullie emmy's maar een mooi plekje vinden om lekker uit te groeien tot mooie beebjes! Groetjes Naatje
Heb vanmorgen gebeld naar het ziekenhus en ben eigenlijk best geschrokken van wat ze zei Ik heb dus wel zwangerschapshormoon in mn bloed, maar die was 20 en hij zou 100 of hoger moeten zijn bij een goede zwangerschap. Dus ik ben wel zwanger geweest, maar heb een hele vroege miskraam gehad Het kan ook zijn dat ik nu nog zwanger ben, maar dat het buitenbaarmoederlijk is. Om dat te checken moet ik woensdag weer bloed laten prikken om te kijken of die waarde gedaald is, is die waarde niet gedaald dan gaan ze dus kijken of het buitenbaarmoederlijk is en dan moet ik een afspraak maken om het te laten verwijderen ofzo Iemand enig idee hoe ze dat gaan doen? Ben eigenlijk best geschrokken Mn bloedverlies was ook gestopt gisteren, maar is vanmorgen weer teruggekomen, nou ja, ik weet nu wel waar het van is natuurlijk Pfffffff de traantjes kwamen vanmorgen wel weer ff hoor... Nu is het wel weer gezakt geloof ik en probeer ik het positief in te zien, dat lijkt me maar het beste. Ik ben tenslotte zwanger geweest, dus dat kan! Ook lag vandaag de brief in de bus van het ziekenhuis en ze hebben 4 embryootjes ingevroren, voor mijn gevoel is dat erg weinig als je er nog 13 over hebt, maar het zijn er natuurlijk wel 4 en dat is altijd meegenomen! Ik ga me gauw omkleden, zometeen naar een bruiloft. Groetjes, Sandra
He Bah, Sandra. Tja laten we hopen dat het niet bbz is. Helaas heb ik daarmee een ervaring, en bij is die bbz afgebroken met mtx injecties (lichte chemo). Ik had dat ook, de ene dag stoppen met bloeden en de andere dag was het er weer. Moest iedere dag komen om bloed te prikken. In totaal heeft het 13 wk geduurd, dat mijn hcg weer op 0 stond. Laten we bij jou hopen dat hcg snel weer op 0 staat, en je al die ellende niet nodig hebt. Is het nu wel zo dat je hcg nog omhoog kan gaan, door bv late innesteling of is het echt definitief over? Hou ons op de hoogte en probeer vandaag een beetje te genieten. Je kan met altijd PB'en hoor. Liefs, Elvira
Sandra, ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van zo'n bericht. Ik hoop voor jou dat je hormoonwaarde woensdag gedaald zijn en dat je geen bbz hebt. En 4 cryo's is heel veel vind ik, ik had alle drie mijn pogingen geen cryo's, dus volgens mij is dat heel veel. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel Naatje
Lieve meiden, Ik ben weer terug na vakantie....... En zie dat er hier een hoop gebeurd is........... Sandra: jeetje meid, wat een toestand allemaal. Hoop niet dat het een BBZ is. Heel veel sterkte. Naatje: meid ik heb er geen woorden voor wat jij hebt moeten meemaken. Heel veel sterkte! Ginny en Pekske: allebei een mooie emmy aan boord! Succes in de WW! Viertje lief dinnetje van me, alles hebben we al tegen elkaar gezegd maar ook hier, vindt het echt heel erg en het maakt me verdrietig dat het niet gelukt is........Maar met jullie instelling moet het goed komen. Verder een hoop meiden aan het spuiten, heel veel succes! Liefs Hannah