IVF/ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ElviraR, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Het is nog geen helder rood en ik voel nog helemaal niets van ongipijn dus ik blijf wel hopen :cry:

2. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Ondertussen kreeg ik net van mijn collega (die naast me zit!) te horen dat hij vader wordt! Heb echt heel enthousiast gereageerd dat ik het SUPER vond maar nu zijn ze eten en ben blijven zitten omdat ik "nog wat wou doorwerken" maar ik ziet hier gewoon te huilen als een klein kind! Moest hij dat nu echt net vandaag zeggen!?
    Ik voel me echt serieus KL*TE nu :cry: :cry:
    En dan durft hij er bij zeggen dat ze toch al een tijdje bezig waren (hij heeft me al eens gezegd hoe lang ze bezig waren (nog geen jaar!) dus hij beseft totaal niet dat er andere mensen zijn die veeeeeel langer geduld moeten hebben en voor wie het veel moeilijker is :cry:

Dus Essie, ik begrijp heel goed hoe je je voelt (en iedereen hier waarschijnlijk) :cry:
    Het is gewoon allemaal niet eerlijk! :cry:

3. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Jootje, laat je even weten hoe je intake-gesprek is geweest :(: :)

Mobius..geen rood..geen rood :) Dat willen we niet :)
    Ik blijf vreselijk dat alles goedkomt :)

Ester, sterkte met je echo, mijn voorganger :)

Nou, Essie, wij begrijpen het wel :)
    Vind het wel een beetje sneu voor jou dat je ouders zo
    reageren. Ik denk altijd maar: als ze het zelf voor hun kiezen
    hadden gekregen hadden ze er wel anders op gereageerd :)
    Sterkte hoor en hoop ik heb je veel steun aan dit forum ;)

En voor alle meiden..
    duimen voor roze naampjes

Groetjes Erna ;) ;)

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Mobius....wat kl*te meid!
    De wereld is niet eerlijk he!
    Huil maar ff rustig uit meid! Je gevoelens verdringen is niet goed!
    (Trouwens, wist je dat je van huilen zachte tranen krijgt?)

Sterkte en suc6!

Liefs en een knuf
    Marjo

5. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

Mobius ik kan me je verdriet maar al te goed voorstellen! Zo ontzettend menselijk!

Ik moet zeggen dat we de laatste tijd even geen goede berichten lezen van de pogingen.....ik hoop dat er binnenkort weer een echte babyboom op gang gaat komen!

Elvira ben je al weer wat opgeknapt van je griepje? En hoe gaat het verder met jullie?

Kuzz voor iedereen!

Nina

Ester ik las dat je erg moe bent van de medicijnen...doe maar beetje rustig aan!

Ernie jij hebt nog nergens last van nou meid dat is gewoon super hoop dat het zo voor je blijft!

6. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Pfff, ik hou het echt niet meer! Zo zenuwachtig! Mijn maag draait helemaal in't rond! :confused: :cry: :confused:
    Over een uurtje mag ik bellen voor de uitslag... hopen dat mijn gevoel fout zat en dat dit bruinverlies niets betekent
    (nog steeds geen echt bloed te bespeuren en het is alweer aan het minderen dus heb 2 dagen enkel bruinverlies gehad)
    Hoop zo dat ik geen gelijk krijg en positief nieuwsmag melden vanavond

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nou Mobius ik hoop voor je dat het allemaal positief is zodat je over een paar weken je collega de troef kan afsteken dat jij ook lekker zwanger bent...! [-o<

Ik ben net terug van het intake-gesprek. Was wel een fijn gesprek. We zijn overgestapt van ziekenhuis naar ziekenhuis oa vanwege de gyneacoloog en gelukkig was deze een stuk fijner!
    Hij was blij te horen dat ik 29 was, want dan maak je al meer kans op een geslaagde ICSI behandeling.
    We moesten weer het een en ander aan bloed afgeven voor onderzoeken en moeten over 3,5 week weer terugkomen bij hem, dan krijgen we uitslag alle onderzoeken (ook chromosomenonderzoek) en zijn we (zoals hij het noemde) "panklaar".
    Eerst woensdag dus naar de Info-avond. Het balletje is in ieder geval aan het rollen.....

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Jootje....welk ziekenhuis ben je nu?
    Wens je heel veel suc6! ;)

Liefs Marjo

9. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Ik heb de hele morgen in dit topic gelezen en ik ben me rot aan het duimen voor je!
    Kan me heel goed indenken hoe zenuwslopend dit moet zijn.En dan ook nog eens bruinverlies, maakt het nog erger.
    Wat je collega betreft, is natuurlijk keihard om te horen, maar mensen zijn vaak heel onnedenkend.Zolang ze zelf niet in de MMM zitten zullen ze nooit helemaal kunnen begrijpen wat we doormaken.
    Ik kreeg vorige week te horen dat een labiele collega van me zwanger is.\'twas een ongelukje en afgelopen vrijdag heeft ze aboruts geplaagd.Ik heb echt keihard zitten janken toen ik dit hoorde, maar je verandert er helaas niks aan...

Ik duim ontzettend hard met je mee en je collega kan de rambam krijgen!

Ik meld me bij deze aan, ik ga ook ivf ondergaan.24 oktober is het intake gesprek en dan moet het balletje gaan rollen!

10. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Ik heb de hele morgen in dit topic gelezen en ik ben me rot aan het duimen voor je!
    Kan me heel goed indenken hoe zenuwslopend dit moet zijn.En dan ook nog eens bruinverlies, maakt het nog erger.
    Wat je collega betreft, is natuurlijk keihard om te horen, maar mensen zijn vaak heel onnedenkend.Zolang ze zelf niet in de MMM zitten zullen ze nooit helemaal kunnen begrijpen wat we doormaken.
    Ik kreeg vorige week te horen dat een labiele collega van me zwanger is.\'twas een ongelukje en afgelopen vrijdag heeft ze abortus gepleegd.Ik heb echt keihard zitten janken toen ik dit hoorde, maar je verandert er helaas niks aan...

Ik duim ontzettend hard met je mee en je collega kan de rambam krijgen!

Ik meld me bij deze aan, ik ga ook ivf ondergaan.24 oktober is het intake gesprek en dan moet het balletje gaan rollen!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    oeps dubbel!

12. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    mobius meid ik hoop zo dat je een goed bericht krijgt!
    ik wacht met spanning op je bericht.

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wij zaten in het MMC Eindhoven en die verwezen ons voor ICSI door naar MMC Veldhoven. Wij zijn overgestapt naar het Catharina Ziekenhuis te Eindhoven.

Dankjewel!

Mobius: WETEN WE AL IETS? [-o<

14. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    AAGGHHHRRRRRRR

Nog steeds niet kunnen bellen! Mijn lieverd kwam naar mijn werk zodat we samen konden bellen maar ze hebben hem een uur opgehouden! Over 10 minuten is hij pas hier en kunnen we bellen!

WAT EEN MARTELING! :pale:

15. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Pfff..... wat spannend! Ik duim voor jullie !

16. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Vreselijk toi toi toi meid!

17. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Ben er...met de uitslag...helaas zoals verwacht....negatief! Geen zwangerschap! 1e IVF mislukt! :cry: :cry: :cry:
    Ga zometeen naar huis want hou het hier op mijn werk niet meer. Ben net al gaan huilen op het toilet. Ogen zien roodgloeiend en wil niet dat iemand het ziet dus ga zo naar huis.
    Ga vandaag ook niet meer hier komen. Moet dit nu even verwerken. Had nooit gedacht dat het zo veel pijn zou doen. Had het verwacht maar toch was er nog dat sprankeltje hoop... :cry:

Pfff, heb er geen woorden voor....ben er kapot van...
    Lukt het ons nog ooit? Waarom wij niet en mijn collega wel? :cry:
    Zo oneerlijk :cry:

Bedankt iedereen voor met me mee te duimen. Jullie zijn schatten!

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Mobius, nee wat vreselijk! Ga lekker naar huis, verwen je zelf en probeer het te verwerken, ik snap dat dat niet zo snel lukt, echt dit is jou niet gegund meid! Ook veel sterkte voor je hubbie! Knuffel, Ester.

19. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Lieve Mobius,

Wat ontzettend @#$#$ dat de poging is mislukt. Ga lekker naar huis en laat je maar even heerlijk gaan.

Succes.

Vier

20. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ahh nee mobius, wat verschrikkelijk klote zeg.
    ga lekker naar huis en verwerk dit goed meisje.
    ik denk aanje...........

liefs peggy

Share This Page