Mobius wat ontzettend erg voor jullie!!! Hier zijn geen woorden voor.... Heel veel sterkte meid met het verwerken! Dikke knuff
Lieve Mobius, Wat ontsettend KL*TE zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuf Naatje
Mobius, jawel ook jij krijgt mij aan het huilen vandaag. Sorry meid. Ik had het ook jou zo gegund. Heel veel sterkte. Lieve schatten: ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties en heel fijn dat jullie mij tenminste wel begrijpen. Elvira: sorry dat ik halsoverkop weg moest. Ik zal je snel een mailtje sturen. x
Mobius, ik had het al op je eigen forum gezegd. Ik vind het zo erg voor je en kan je alleen maar een dikke knuffel geven. Het was je zo gegund Groetjes Erna
He meiden, Iedereen heel veel succes met spuiten, de pil, wachten of met het aftellen van een behandeling! Mobius, (jij even in het speciaal) lieverd, heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Denk even goed aan jezelf het is niet niks. fijne avond, liefs schaapje Ester, graag gedaan. Daarom zijn we hier met elkaar. Iemand die niet in de MMM zit al dit helaas nooit begrijpen. Ondanks dat ze soms erg hum best doen!
@ mobius ook vanuit deze kant heel veel sterkte toegewenst en een hele dikke knuffel... ook een dikke knuffel aan iedereen wat m gebruiken kan liefs liselotje
Mobius: Wat ontzettend K*T zeg! Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken.... Er zijn geen woorden voor....
Zo, mijn eerste echo is geweest! Viel mee! Zondag moet ik terug komen. Eerste Gonal F spuit zit er ook in, dus nu gaat het echt beginnen!
Dames die ook Gonal spuiten, kregen jullie ook op dag 1 al een opgeblazen gevoel? Kan toch haast niet dat dat nu al van dat spul komt? Mijn broek wil haast niet meer dicht!
Ja Ester, nu gaat het beginnen en ik ga heel hard voor je dat we straks voor roze naampjes gaan zorgen Groetjes Erna
he meiden, Mobius wat ongelofelijk balen meid! Ik hoop dat je je iedere dag die vanaf nu komt je je misschien weer ietsjes beter kan gaan voelen! Geef het even de tijd! Dikke knuffel voor jou en je man! Elvira las dat je lekker bent opgeknapt van je grieppie! Goed hoor dat jullie de tijd voor alles nemen! Je voelt zelf het beste wat goed voor je is! En wat las ik misschien een aanzoek in het verschiet...heel gaaf! Stienke/ester, 1e echo gehad en nu de gonal..meid ga lekker broeden! Ben benieuwd hoe je je gaat voelen, hoop op zo min mogelijk bijwerkingen! Ginny hoe gaat het met je? Die vreselijke 2e wachtweek! Ik hoop dat jij ons weer een keer goed nieuws kan gaan brengen! Vindt het wel weer tijd worden! Hier heb ik in 2 jaar ineens een veel kortere cyclus!De accupuncturist wilde voor deze doelstelling 3 maanden uittrekken en het is nu naar drie keer al met een week verkort! Ik had vrij lange cyclussen echt nooit onder de 35 dagen of soms wel langer en nu dus richting 29! Ziekenhuis gaat me vandaag terugbellen want met het startschema natuurlijk rekening gehouden met veel langere cyclus! Moest na de eisprong deca gaan spuiten en dat is nu al ipv 20 okt! Dus spannend! Voor alle andere meiden die wachten of verwerken of broeden branden mijn kaarsen! dikke xx Nina
Nina spannend! Mijn kaarsje brandt hoor! Oh ja ik zal even de verwarring over mijn naam uit de doeken doen; ik heet officieel Stienke, maar op mijn 15de was ik die naam zo zat dat ik mijn doopnaam Ester ben gaan gebruiken. Dat is altijd zo gebleven en inmiddels kent iedereen me als Ester, maar als mensen toch Stienke zeggen vind ik dat tegenwoordig geen probleem meer hoor! Maar heel veel succes meid 20 oktober komt al snel dichtbij!
Mobius, ook van mij veel sterkte! Schaapie, jij de punctie gehad? Hoe ging het? Ik duim voor een mooie TP!