ja ik heb ook een enorme buik ervan gekregen en die is dus nog niet weg.. hoop natuurlijk dat ie nog groter word aankomende tijd, maar anders hoop ik toch ook dat ie nog wel wat minder word. ik kan dus ook mijn broeken niet meer dicht krijgen
Goedemorgen lieverds Ik wil jullie eerst allemaal enorm bedanken voor de vele lieve berichtjes en de enorme steun die ik van jullie gehad heb! Wat zou ik toch zonder jullie doen Ik heb het best zwaar gehad (en enkel jullie weten hoe dat voelt) en vooral het feit dat net op de dag dat ik mijn slecht nieuws kreeg, mijn collega doodleuk kwam melden dat ie vader wordt heeft me zwaar aangeslagen. heb 2 dagen in een zware depressie rondgezweefd maar heb me er weten uit te sleuren. Het besef dat het geen zin heeft om bij te pakken te blijven neerzitten en de drang naar dat kleine wondertje hebben me er uit gesleurd. Ik MOET gewoon verder! Ook merk ik net dat ik gemeld had dat mijn 1e IVF mislukt was...nou het was dus ICSI! gewoon een stap verder en zelfs DAT lukt niet! Het geeft me niet zo veel moed om verder te gaan maar ja, het moet. Dus ik ga zometeen weer bellen voor een nieuwe afspraak om dat ene ingevroren emmietje ook een kans te geven. benieuwd hoe snel dat al kan en of ik nog eerst weer moet gaan spuiten dan. Mijn ongi zijn nog steeds niet weg dus daar wacht ik nu wel op. Heb echt genoeg van dat bloed! Jootje, wat goed dat jullie nieuwe ziekenhuis zo veel beter meevalt. Is toch belangrijk dat jullie je goed voelen daar he Ik duim voor een goede uitslag over 3 weekjes Hopelijk wordt je veel wijzer op de info avond vandaag Stien, goed dat je 1e echo goed is meegevallen e hopelijk goed nieuws op zondag he meid En ja hoor meid, ook al na 1 dag voelde ik me opgeblazen. En dat wordt erger hoor. Heb 2 dagen in pyama moeten rondlopen omdat ik in geen enkele broek meer kon! Gelukkig had ik 2 weken verlof Elvira, wat leuk zeg zo'n aanzoek in't vooruitzicht! Ook al weet je van niets :^o Neem gerust die tijd die je nodig hebt hoor want die MMM is verdomd zwaar voor je lichaam he Als deze cryo bij mij weer mislukt gaan we ook even een pauze nemen hoor Ginny, hoe is het met jou? Wanneer kan jij testen? Spannend he meid. Hoop ook dat jij eindelijk eens met wat goed nieuws komt Nina, weet je je startschema al? Wanneer mag je de deca beginnen spuiten? Spannend he? Ik duim voor je! Schaapie, Hoe was je punctie? Wanneer is de TP? Ook voor jou enorm veel succes Pekske: hoe is het met jou meid? Ook dat opgeblazen gevoel nog steeds? Hoe voel je je nu? Daffie, meid, bedankt voor je pb. Deed me deugd. Sorry dat ik nog niet heb kunnen antwoorden. Ga ik nu wel zo snel mogelijk doen Hoe is het met jou? Hopelijk heb ik nu iedereen gehad. Dikke knuffel en veel liefs aan iedereen!
Lieve Mobius, We weten idd zo goed hoe jij je voelt. En wat je beschrijft over die 2 dagen in een depressie rondzweven die heb ik ook net 2 dagen gehad. En dat zelfs niet eens na een poging. Ik ben daarom ook zo bang voor de volgende poging! Maar idd we moeten verder. En jij hebt nog een mooie ingevroren Emmy op je wachten, dus wie weet! Sterkte en succes!
Zo, ik heb vanochtend de 1e echo gehad voor mijn 1e i.v.f. poging. Alles is schoon van binnen dus ik kan morgen starten met het 2e medicijn. Nijmegen heeft trouwens besloten dat het i.c.s.i wordt en geen i.v.f.. Het maakt mij eigenlijk niet uit, als de eitjes maar bevrucht worden Nu is het dus broeden geblazen en dan heb ik volgende week Vrijdag 19 Oktober weer een echo om te kijken hoe groot of de eitjes zijn. Wil alle meiden nog weer even heel veel sterkte wensen in welke fase jullie ook zitten. We slaan ons er allemaal doorheen want we willen natuurlijk alllemaal roze en dat gaat ons ook lukken ook Groetjes Erna
Lieve Lenneke, uhhh...ik kan niet anders doen dan beginnen dat je echt een wonder op de wereld heb gezet! Wat een schatje! Punctie was goed te doen. Ben alleen een beetje eigenwijs geweest en ben maandag al snel weer wat dingen gaan doen , en tja dan moet je op de blaren zitten! Lig dan nu ook al 2 dagen in bed, maar vanmorgen zijn we opgestaan met goed nieuws; er is terugplaatsing. Morgen horen we hoe en wat! Ben benieuwd! Liefs Schaapje
Schaapie, gelukkig dat de punctie zo mee is gevallen. Ga voor je duimen dat je een helle goeie terugplaatsing hebt en dat er binnenkort een roze naam bij is Groetjes Erna
fijn schaapje dat de punctie is meegevallen. top dat je ook al weet dat er terug plaatsing is. we gaan duimen voor een top emmie voor jou.
he meiden, vanochtend ziekenhuis gesproken en kan nu vier dagen eerder starten met de deca spuit! Dus officiele startdatum is 16 oktober! joehoeee! kus Nina
Hey meiden...effe vraagje! Ik moet 3x daags 2 vaginale tabletten inbrengen. Nu stop ik net nr 3 en 4 van vandaag naar binnen, en het voelde heel erg raar...net alsof het opgezet was van binnen Vanmorgen had ik dat nog niet, en nu kreeg ik ze er haast niet in! Herkent iemand dit?
Schaapie, fijn dat het meeviel. Herken dat wel hoor, dacht gisteren ook wel even mijn huis te kunnen stofzuigen, was de rest van de dag versleten... En daar houdt kleine meid geen rekening mee... Las in je onderschrift morgen de tp, veel succes! Nina,ook veel succes!
Zo...nu eens ff reageren op jullie! Schaapie Fijn dat de punctie meeviel en op naar de TP morgen!!! Hoeveel laten jullie er terugplaatsen? Nina Super meid, weer een stapje dichterbij! Nog maar een paar daagjes! Ernie Op naar stap 2 in deze poging!!! Ik duim dat er een heleboel follie's gaan groeien! Mobius Fijn dat je al zo snel terecht kan voor een gesprek! Viertje Ik las iets over misschien een huwelijksaanzoek!!! Gaaf meid, spannend hoor! Jootje Vanavond de info-avond...hopelijk wordt alles duidelijk aan je/jullie uitgelegd (voor zover je dingen nog niet weet bedoel ik) En de rest van de meiden natuurlijk ook weer veel succes met waar je mee bezig bent!
Lieve meiden Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, met alles! Ik heb veel steun aan dit forum gehad en hopelijk vinden jullie het nu niet erg dat ik hier een vrolijk berichtje plaats. Vandaag de 1e echo gehad. Pfff.. het waren een paar spannende dagen. Toch wel de angst of er wel of geen hartje te horen is. Maar op de echo waren maar liefs 2 mooie hartjes te zien! Er zit een tweeling in mijn buik! We beseffen het nog niet echt, maar zijn er wel ontzettend blij mee. Ik blijf aan jullie denken en ik heb heel veel plaats gemaakt in de walvissenzee! Tot snel! Liefs Roca
Ja Ginny ik herken het! Het voelt dan alsof er een flinke 'bult' zit toch? Ik had dat ook! Moet heel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen niet geprobeerd heb om een vinger naar binnen te brengen (tsja wanneer doe je dat als het niet nodig is he? hahahaha) maar denk wel dat het een 'nawee' van de punctie was ofzo... Hier gaat alles goed! Vandaag weer bloed geprikt en morgen krijg ik de uitslag. Dus of het zwangerschapshormoon is gedaald en ik heb een 'gewone' miskraam gehad of het zwangerschapshormoon is nog net zo hoog of bijna niet gedaald dan is het waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en gaan ze voor het weekend 'stappen ondernemen' (opereren denk ik). Dus morgen is ff spannend! Vrijdag is dan ook weer spannend want dan heb ik om 09.45 uur een telefonische afspraak met het ziekenhuis voor het doorspreken van de afgelopen behandeling en te kijken wat nu verder. Heb nu ff geen tijd om op iedereen te reageren, maar meiden ik denk aan jullie allemaal en de duimen blijven voor iedereen draaien! X Sandra