roca ik lees net je mooie berichtje en ik krijg er kippevel en tranen van! Geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! En natuurlijk mag je een vrolijk berichtje plaatsen, graag zelfs, dat kunnen we hier soms wel gebruiken toch? Nogmaals gefeliciteerd (het zijn natuurlijk ook 2 kindjes he hahahaha) en geniet ervan meissie! X Sandra
Roca, Wat een geweldig nieuws he. Super gefeliciteerd! Een tweeling helemaal geweldig, geniet van je zwangerschap. Dikke knuf Naatje
Wauw Roca meid wat onwijs gaaf!!! 2 prachtige kindje in je buik....GEWELDIG NIEUWS! Geniet er maar lekker van meid, je hebt het verdiend! SandraB Ja het lijkt idd net of er een enorme bult zit. Echt heel vreemd. Maar vanmorgen voelde ik die dus nog niet. Zal eens kijken of ik het vanavond ook nog voel. Ik hoop voor jou dat je een "gewone" miskraam hebt gehad (klinkt ook zo lullig maar je snapt me wel hoop ik ) en dat je dus niet ook nog eens geopereerd moet worden. Sterkte en succes morgen meid!
Hoi meiden, ik meld me ook helaas maar hier.We hebben vanmiddag te horen gekregen dat IUI en IVF niet gaat lukken bij ons en dat we alleen nog in aanmerking komen voor ICSI.ben erg geschrokken.We worden doorgestuurd naar een ander ziekenhuis maar weet niet goed wat ons te wachten staat.
@roca gefeliciteerd!!! 2 beebjes wat geweldig goed nieuws. ik krijg steeds meer vertrouwen in het catharina ziekenhuis geniet ervan. kuzz[/b] @ iedereen: ik heb eigenlijk ook nog een vraagje: wij hebben 30 okt onze eerste afspraak met de gyn over ivf/icsi. nu heb ik al veel info opgezocht en ben ik een beetje tot de conclusie gekomen dat wij waarschijnlijk icsi krijgen. nu lees ik dat er dan gromosonen onderzoek gedaan word, is dit alleen bij de man of ook bij de vrouw? en moet je deze onderzoeken altijd doen? weet iemand hoelang je moet wachten op die uitslagen?
wauw roce wat geweldig nieuws. 2 stuks maar liefst. gefeliciteerd meid, geniet er maar onwijs van. sandra ik heb dat ook gehad met die waardes en bij mji was ie na 3 dagen wel gezakt van 34 naar 3 of zo, ik hoop dat dat bij jou ook zo is. ik had ook kans dat het buiten de baarmoeder zat en het heeft zichzelf dus opgelost. ik ga duimen dat dat voor jou ook het geval is.
Roca: WAUW! En je was nog wel mijn grote voorbeeld omdat ik ook in het Cath. zkh zit.... hihi.. Nu maar hopen dat wij dat voorbeeld ook op mogen volgen! GEFELICITEERD en geniet er maar DUBBEL en dwars van! Op naar twee hele mooie beebjes! en mommy to be: Chromosomenonderzoek doen ze alleen bij de man vanwege slecht zaad. Dan gaan ze kijken of dat erfelijk is bepaald en of dat de man iets door kan geven aan evt zoons... De uitslag duurt alleen zeker 6 - 8 weken... maar dat is toch wat ik al geleerd heb... geduld is een schone zaak! ( en zeer frustrerend) Wij komen net terug van de info-avond. Bracht weer wat meer duidelijkheid echter ook weer even een traantje gelaten op de terugweg naar huis... duurt toch allemaal weer wat langer dan ik dacht waarschijnlijk. Eerst nog afspraak met gyn, daarna pas intake bij IVF Team die dan weer eerst een menstruatie (1 of 2) erover heen laten gaan en dan pas beginnen met pil.. aangezien ze eind december dichtzijn ivm schoonmaken apparatuur plannen ze in december ook niet zo heel veel.. dus helaas waarschijnlijk eerste poging pas in 2008... maar goed dan ga ik net als Roca gewoon voor een tweeling! hahaha konden we dat maar kiezen he? XXXX
Dank je wel voor jullie lieve reactie. Ik hoop zo dat jullie me snel kunnen volgen. Ik heb het al gezegd, maar het is iedereen hier zo ontzettend gegund! Ik blijf jullie volgen en voor jullie duimen! Liefs Roca
Goh Nina, jij kan beginnen aftellen Schaapie, onwijs veel succes met de tp vandaag! Ginny, ik had dat tegen het einde aan ook dat ik die bolletjes bijna niet meer naar binnen kreeg. Het leek wel alsof alles poederdroog was vanbinnen. Weet niet of het dat is wat je voelt Roca, dat is gewoon SUPER nieuws!! Een tweeling!! Wat een droom!! Geniet er maar DUBBEL van! Sandra, hoop ook dat het geen bbz is en dat je geen operatie hoeft Ik duim voor je! ObabydreamO, welkom hier. Je zal snel merken dat je hier erg veel steun vindt en dat je er niet alleen voor staat Ook mijn man en ik hebben te horen gekregen dat enkel icsi voor ons mogelijk is (heb ik al in je eigen topic vermeld ) Veel succes Mommy to be, ook bij mijn man hebben ze chromosomenonderzoek gedaan. Uitslag duurt wel lang idd. Doen ze idd alleen bij de man Jootje, ook ik had heel in het begin zo iets van: "NOG ZOOOOOO lang??" (zie de frustraties in het begin van mijn eigen topic ) Maar als ik het nu zo bekijk is het allemaal SUPER snel gegaan eigenlijk. In april pas op gesprek geweest voor info, nu al 1e icsi achter de rug Hier weinig nieuws. Heb nu ook het gevoel alsof het nog zo lang duurt voor ik weer op gesprek mag (zie je wel Jootje ) maar het is over 2 weken en dat zal wel snel om gaan Moet nog steeds denken aan die ene super emmy die het niet gehaald heeft. Krijg het maar niet uit mijn hoofd Dat gevoel van: gaat het ons wel ooit lukken pff, effe bericht van Roca terug lezen zodat ik weer wat positief denk
Lieve Meiden, Ik heb een hele drukke week en amper tijd om te reageren. Voor de meiden op het wachtbankje: Heel veel succes met de laatste dagen. Voor de meiden die net de punctie hebben gehad: Is alles goed gegaan. Ik duim voor een mooie bevruchting. Voor de meiden waarbij de behandeling is mislukt: Heel veel succes met het verwerken van de teleurstellingen. Voor de nieuwe meiden: Welkom hier. Je kan hier zoveel steun vinden van alle lieve meiden. Voor de rest: Een hele fijne dag. Groetjes, Elvira
@ Schaapje....veel suc6 met je tp! @ Roca....wat een fantastisch nieuws! Veel suc6 ermee! @ Mobius....wat houdt een chromosoom-onderzoek precies in? Hubbie heeft zwak zaad. SUB en slechts 15% beweeglijk. Zou hij misschien ook een chromosoom-onderzoek krijgen? Liefs Marjo
Niet te hard schrikken hoor ObabydreamO! Wij zitten al midden in onze eerste i.v.f. poging toen ons gister na mijn eerste echo werd meegedeeld dat er voor de bevruchting rond 23 Okt. is besloten voor i.c.s.i. Wij keken heel raar op maar het zaadonderzoek in Nijmegen was tegengevallen. Onze dokter legde het zo uit: Had ik jullie voor i.v.f. laten gaan dan was er een hele kleine kans op bevruchting geweest en die kans is nu veel groter Komt goed ObabydreamO Groetjes Erna
Hoi meiden, Ik ga straks op iedereen afzonderlijk reageren hoor, maar heb even een vraagje. Ik heb wat gezeur met de apotheek! Het gaat over de gonal! Ik heb in het ziekenhuis geleerd om met pennen te prikken die ik alleen op de hoeveelheid eenheden moet zetten naald erin en klaar is Kees! Nu heeft deze apotheek de ouderwetse manier besteld! Dus potje vloeistof, opzuignaalden en injectienaalden enz! Ik wil gewoon ndie pennen en hij blijft maar zeggen dat hetzelfde is! Ik weet dat de inhoud hetzelfde is maar de toediening niet! Whaaaa! Wie van jullie heeft ook die pennen en wie heeft de ouderwetse manier? Hoe bevalt het? xx Nina
hoi nina, ik kreeg van de apotheek ook de ouderwetse manier, maar kreeg in het ziekenhuis de pen. dus misschien als je die pen nog hebt kan je die gewoon gebruiken toch? die kleine spuitjes gaan daar toch gewoon in? of heb jij een ander pen?
Nina: ik had voor de Puregon ook die pennen. Heel erg handig. Voor de Decapeptyl had ik ook de oude manier met spuiten en optreknaalden en zo. In het begin akelig maar eens je die handeling onder de knie hebt is het ook een fluitje van een cent hoor Muuske, voor dat chromosomenonderzoek testen ze het zaad van de man op genetische afwijkingen die kunnen worden doorgegeven aan het kind en zo. Mijn man had ook heel slecht zaad dus ja, kan zijn dat ze dat bij jouw man ook gaan doen
Klopt Pekse! je moet er alleen zelf een heel klein naaldje in doen en klaar! Ik snap gewoon niet waarom hij zo moeilijk doet! Het bestaat toch dus bestel het dan gewoon! Waarschijnlijk verdient hij meer aan die andere manier is goedkoper! Ik ga er straks maar weer even heen! dankjewel meiden! xx nina
Roca wat een fantastisch nieuws en dan nog 2 ook Wat een droom Heel erg gefeliciteerd en we hopen natuurlijk af en toe nog iets van je te horen Geniet ervan Groetjes Erna
@ Mobius....thanx! Ben zo nerveus momenteel! Om 14.30u afspraak! En het is ruim 1,5 uur rijden, dus.... Liefs Marjo