IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hier ook nog even een dikke knuffel Ginny.
    Had zo gehoopt dat de test voor jou wel positief was :cry:
    Moet zeggen, ik heb ook even stiekem gehoopt dat mijn hcg misschien nog niet hoog genoeg was. Je houdt je toch vast aan elk beetje hoop dat er is he :cry:
    Kan voor jou wel nog zijn dan hoor.
    Bij mij was het een bloedtest dus die geven altijd wel uitsluitsel he :(

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Ginny
    Tuurlijk is het voor nu K%#%T
    Ik hoop echt dat je straks een positest heb hoor!
    @Pekske
    Wat mag jij trouwens pas laat testen. Iniedergeval nog even doorbijten en veel succes.

@Luisa
    Jij was toch ook begonnen in september. Is het mislukt of hou je het goede nieuws nog even voor je?

Het valt me overigens op dat september en oktober rotmaanden zijn. Heb misschien 1 iemand op een andere site met een positest gezien. Baal daarvan.

Hoest met de rest?

Dikke smakkerd van Vier

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Was net ook aan het denken dat september en oktober rotmaanden zijn. Het valt allemaal zo tegen :cry:
    Ginny, ik duim voor je dat je toch nog een positieve test in handen krijgt [-o< :thumup:

Pekske en Schaapje, hopelijk kunnen jullie deze maand wat opvrolijken ;)

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ginny: DAMN, echt klote dat er geen positief nieuws is aan jouw zijde... veel sterkte!

Pekske: jij mag toch ook deze week testen? [-o<

Angele: Heel veel succes vandaag..

En voor de rest lijkt het inderdaad erg rottige maanden te zijn.. wellicht de herfst, dat ook de eitjes in een depressie raken?

IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES en ik hoop dat er toch nog meiden zijn die de oktober/november maand kunnen opvrolijken!

xxx

5. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Lieve Ginny,

Wat balen meid, wat een slecht nieuws.... :cry: :cry:

Maar ik zou in ieder geval zeker nog eens testen, misschien heb je nog te weinig HCG in je lichaam. Met een digitale test is het zwanger of niet zwanger, misschien nog net iets te vroeg voor een digitale test. Tewijl met een gewone test een heel dun streepje al betekend dat je zwanger bent, deze zijn wat gevoeliger.

Geen bloed geeft nog steeds moed he! Ik duim voor je!

Iedereen, heel veel succes !

Liefs Roca

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Angele veel succes vandaag!

Ginny wat ongelooflijk balen zeg, ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik wens je sterkte meid!

Pekske wanneer wordt er getest?

Schaapje hoe is het me jou?

Hier alles goed, gister echo gehad, 16 follikels! Morgen weer heen misschien ongeveer vrijdag een punctie gok ik zo...

Oh ja Mobius, onze kat is teruggekomen na 2 dagen! ;)

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

ginny ik heb al in je eigen toppic geschreven.......

ik mag vrijdag testen dan is het twee weken na de tp.
    ik vind het ook laat, maar ik hou me er maar aan, zeg ik stoer..........
    ik hoop dat ik de vrijdag haal hahahahaha, mezelf kennende krijg ik het woensdag erug moeilijk om mezelf in te houden.....

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Ginny....wat jammer meid! Maar misschien was het nog te snel!
    Suc6 meid! ;)

@ Pekske....Jij ook suc6 meid! Blijven duimen! ;)

@ Schaapje....hoest daar? Spannend he! Suc6! ;)

Liefs Marjo

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ginny Wat mag jij eigenlijk vroeg testen, 11 dagen na de tp? Wij mochten namelijk pas 14 dagen na de tp testen. Ik weet dat de digitale van CB meer HCG nodig heeft om positief aan te geven. En omdat je nog vrij vroeg zit, kan het best zijn dat je HCG gewoon nog te laag is. Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen en dan met een gewone CB of een test van het Kruidvat. En moed houden, hoor! Zolang er geen duivels zijn, kun je nog zwanger zijn! Succes!

Alle andere meiden Heel veel succes met wachten, spuiten, de punctie, enz. Ik duim nog steeds voor iedereen!

Groetjes,
    Jippie

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb vanmiddag het ZH gebeld en ik moet woensdag weer testen maar
    dat wordt niks, want dan kom ik net uit de nachtdienst. Dus dan doe ik
    het liever donderdagochtend, als ik dan nog niet ongi ben.
    Donderdag is het ook 14 dagen na TP.

Heb vanmorgen nog wel een Kruidvattest gedaan, maar wel met de urine
    van 's morgens vroeg dus ik weet eigenlijk niet of dat wel kan.
    Test was weer negatief.

Ik wacht het donderdag wel af, hoop dat het toch te vroeg was vandaag.

Mocht ik niet zwanger zijn, dan mag ik wel gelijk weer gaan spuiten voor
    onze laatste poging.

Welke verzekeraar vergoedt trouwens meer als 3 pogingen?
    Ik weet dat je arts het er natuulijk wel mee eens moet zijn.
    Ik ben nu verzekerd bij Zilveren Kruis Achmea.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Unive is een verz. maatschappij die tot 5 gaat maar.....
    In verband met het nieuwe jaar straks zou ik bij iedereen informeren. Je weet nooit wie wat veranderd.
    Heel veel succes meid.
    Een wondertje zou wel heel mooi zijn zeg!
    Elmo

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Heeft ook iemand als bijwerking van Gonal F of decapeptyl last van duizeligheid? Ik was vanochtend enorm duizelig en nu ineens weer heel erg...

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij kan dat wel Stienke, anders de bijsluiter er even bijpakken (ik weet niet meer van wat ik welke klachten kreeg).
    Elmo

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Aha, stom dat ik daar zelf niet aan denk... ik heb de gebruiksaanwijzing via google opgezocht en daar stond het bij, maar wel dat het minder vaak voor komt, maar goed het kan dus. Elmo bedankt voor het wakkerschudden!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...hormonen he!

16. Niet meer actief

Ginny, wat een rot nieuws, had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn.

Dikke knuf Naatje

17. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    ginny: balen zeg maar het is nog vroeg toch? ik blijf voor je duimen!

jootje:wij krijgen ook dokter van dop, en is het een aardige man?
    ben echt benieuwd, nog 2 weekjes wachten en dan zijn we eindelijk aan de beurt
    hopelijk vliegen deze 2 weken om. vraag me af of ik ook meteen onderzocht word, ik heb nog helemaal geen onderzoeken gehad en weet totaal niet wat ik moet verwachten.

verder iedereen succes!
    kuzz

18. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He lieve meiden,

Hoe is het met iedereen?

Mobius; is je buikpijn alweer wat beter?
    En je hebt gelijk heerlijk gewandeld en zo'n beurs die komt straks! En dan moen ze voor je uit kijken!

Mommy to be; Spannend afwachten op de eerste afspaak. Hebben julie geen idee wanneer die is?

Jootje; hoe was de verjaardag? En wat vond de kleine van je zus van je kado's?

Ginny; Ben zo verschrikkelijk aan het duimen voor je, en duim dan ook gewoon door. Op naar een super mooie uitsag donderdag!
    Wij mogen volgende week testen! Dus we moeten nog even geduld hebben.

SandraB; Hoe is het met je? Het is ook voor julie gelukkig bijna november!

Beeb; Was je er zo van overtuigd dat deze keer niet ging lukken???? En heb je a je hoop gevestigd op je mooie cryo!!!

Angel; Hoe voel je je? Lekker laten verwennen he!
    Op naar donderdag voor en super mooie uitslag!

Ernie; en is bij jou het zonnetje al gearriveerd?

Pekske; *duim duim duim* nog 3 dagen, ...uur en ..minuten...........ik ben vast aan het aftellen!!!!!

Stienke; wat een top uitslag 16 follikels echt super veel!!!!!
    Ben nieuwsgierig wat de echo morgen weer zegt!

Naatje; hoe is bij jou? Kan je het allemaal een beetje verwerken? Je hebt zoveel op je bordje gekregen?

Elvira; Hoe is bij jou?? Paps alweer wat beter? Manlief al op zijn knieen gegaan? Heb nog geprobeerd hier op de computer maar uhh...hier is er geen bruiloft in het vooruit zicht hoor!!!
    Lijkt me toch wel heel gaaf als een man voor je op zijn knieen gaat!

Hannah; wat geweldig dat je jullie kleine ukkie heb gezien!!! Geniet van die schitterend mooie momenten!! Voel je ook goed?

Ben toch blij dat we wat voorbeelden hier blijven zien, dank je wel lieve Emo, Jippie, Lenneke, Roca en Hannah!

Verder gaat het gelukkig hier weer beter, dat zonnetje van van het weekend heb me goed gedaan! Ben vandaag weer aan he werk gegaan. Had vanmorgen nog wel even een gevecht; Wat trek ik aan? Kan gewoon geen enkele broek dicht krijgen. Heb zaterdag al ander ondergoed gekocht, alles zit strak! Dus nu maar hopen dat dat de aankomende 9 maanden niet verdwijnt, kan ik een nieuwe garderobe aanschaffen. Maar het aller aller belangrijkste gaan genieten van een klein schaapje..........

Dikke knuffel aan iedereen die ik ben vergeten,

Schaapje

19. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Je bent me voor, dus nog 2 weken! Spannend!

Probeer zoveel mogelijk op je af te laten komen, misschien dat je anders over dingen gaat nadenken waar je helemaal niet over hoeft na te denken.

Liefs Schaapje

20. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    schaapie :
    helaas dat nadenken over alles blijft :) ik kan er niks aan doen maar in mijn hoofd blijft alles maar rondspoken van wat ik kan verwachten maar.....
    ik blijf positief en mijn man gelukkig ook. het is natuulijk ook een heel gevecht met allerlei emoties die op je af komen maar ik heb echt het idee dat alles een keer goed gaat komen. voor de mooie dingen in het leven heb je geduld nodig toch?

vind het alleen zoooo spannend allemaal! ben in elk geval blij dat ik hier op t forum met lotgenoten kan kletsen over alles wat ons bezig houdt
    kuzz

Deel Deze Pagina