Mijn vriend heeft een eigen bedrijf (samen met een compagnon) dus voor hem is het ook erg moeilijk om tussendoor weg te gaan. Voor ons is het ook een uur rijden dus voor FM's gaat hij niet mee. Natuurlijk wel voor de punctie en de TP! Toen we nog onze zaak aan huis hadden, ging hij wel mee, maar toen hadden we een éénmanszaak en we woonden we maar 10 minuten van het ZH vandaan.
dat hebben wij nou ook, nu zit hij in tilburg met zijn werk, dus dat word lekker makkelijk. dan rij ik gewoon vanuit huis daarheen en komt hij er ook heen. dan is het wel te doen. afgelopen poging zat hij in rotterdam dus da was ook geen doen qua afstand.
Mijne is tot nu toe ook nog overal mee naartoe geweest. Ook hij vindt het allemaal heel erg spannend en wil ook in alles wat ik moet ondergaan mij zoveel mogelijk steunen. Dadelijk als we de afspraken niet meer voor het kiezen hebben dan gaat het ook hier moeilijker. Mijn man is advocaat en heeft toch zittingen waar hij heen moet.. Nu nog hopen dat hij op het moment supreme niet net een zitting heeft....
Lieve Naatje, Met de tranen in me ogen en een brok in me keel lees ik net je prachtige gedicht voor aan me mannetje? We vinden het allebei echt super mooi! Het verwoord alles zo verschrikkelijk mooi....... Neem goed de tijd die je nodig hebt! Al het goeds, een dikke knuffel Schaapje
Ja, mijn mijn is er vanaf het begin steeds bij geweest. Is ook wel een fijn idee, dat hij ook belasting heeft voor wat er allemaal gebeurd. Met de medicijnen uitleg is het ook heel handig. Wat de een niet weet, weet de ander gelukkig nog! Vrijdag heb ik weer een echo en daar wou hij ook weer bij zijn. Groetjes Erna
@ Erna....veel suc6 vrijdag met je fm meid! Zal weer duimen! @ Ester....veel suc6 vrijdag met je punctie! Zal duimen meid! @ Pekske....enne meid nog niks? Trek je het nog? Suc6! @ Schaapje....en jij? trek jij het nog? Suc6! @ Ginny....hoest nu meid? Blijf voor je duimen! Suc6!
meiden, ik had gister zo'n baaldag.huilen enzo.... vooral omdat we nog niks weten, ja we krijgen icsi maar hoe of wat?we worden nu doorgestuurd maar wanneer we dan gaan beginnen?zucht
babydream: Ik herken dit zo erg! Wij kregen begin september het nieuws dat het icsi werd en verder eigenlijk weinig te horen. Ik heb het ziekenhuis denk ik zo ongeveer wel plat gebeld om te weten te komen hoe, wat, waar, waarom en om alles zsm in gang te zetten. Helaas zijn we afhankelijk van uitslagen van onderzoeken die nogal lang op zich laten wachten. Ik zou je dus adviseren, vraag het ziekenhuis om informatie! Per ziekenhuis is het weer anders hoe ze ermee omgaan en wat de volgende stap is.. Mijn ervaring is dat als ik er niet zelf achteraan zit, het ziekenhuis ook geen haast heeft.. Zij willen niet zwanger worden namelijk... In ieder geval heeel veeel sterkte en succes en hopenlijk weet je snel wat meer! xxx
Zo, net weer een follikelmeting gehad, ze zijn nu wisselend sommige groter dan 18mm sommige 16, gaat goed dus. Net weer bloedgeprikt, hopelijk is het goed, anders gaat de punctie vrijdag niet door. Na 16.00 uur mag ik bellen voor de uitslag! Zo, tot zove mijn egoberichtje!
@ Ester....waarvoor moest je bloedprikken? Noit gehad voor een punctie! Hoeveel fliekeltjes had je? Wens je heel veel suc6 en hoop dat het vrijdag doorgaat! Liefs Marjo
Dank je Muuske ik weet niet meer precies hoe het zat met dat bloed, dat gaat om hormoonwaardes ofzoiets en als die te hoog zijn gaat het hele feest niet door. Maar er waren 16 fliekeltjes!
@ Ester...wat een topscore meid! Nou wie weet hadden ze bij mij ook veel leed kunnen besparen als ze vantevoren bloed hadden geprikt! Wens je heel veel suc6! Liefs Marjo
Misschien hoeven ze niet altijd bloed te prikken, ook dat zal ieder ziekenhuis weer op z'n eigen manier doen denk ik...
Hoi meiden, Kom ook weer even binnenkijken Ik kreeg vanmiddag een brief binnen van het UMC en dacht "dit is onze oproep dat we mogen gaan starten volgende maand". Niet dus....Er stond in dat we vanaf 2 oktober op de wachtlijst staan (2 oktober was onze 2e afspraak waarin ze defintief hebben verteld dat het IVF wordt). Toen is ons echter verteld dat we vanaf de 1ste afspraak op de wachtlijst komen te staan en dit was 24 Augustus (scheelt nogal toch!). Dit omdat het bij de 1ste afspraak al duidelijk was dat het of IVF of ICSI zou gaan worden, alleen nog niet welke! Nu kan ik dus morgen pas bellen om te vragen hoe dit zit, want de wachtlijst is 3 maanden en we hadden er toch echt wel op gerekend in November te mogen beginnen Echt frustrerend dit..., maar goed morgen maar eens even bellen met het nummer voor vragen over de wachtlijst! AAARRRRGGGHHHH Daffie
He shit Daffie. Da's nu niet echt het nieuws waar je op zit te wachten natuurlijk Ik hoop dat ze je aan de telefoon beter nieuws te melden hebben. Misschien dat er toch nog een plaatsje korterbij is [-o< Maar je mag wel voet bij stuk houden dat ze je bij de 1e afspraak gezegd hebben dat de wachttijd vanaf dan begon. je zeker niet laten afschepen he meid!
Precies wat Mobius zegt Daffie! Gewoon voet bij stuk houden! Balen zeg als je nu weer zo lang moet wachten!
Je noooooooit laten afschepen... VOor het ziekenhuis namelijk nogal makkelijk om dat te doen.. Zij hoeven niet zwanger te worden! Bij ons is er trouwens geen wachtlijst... gelukkig maar... Ik heb net ons ziekenhuis gebeld of de uitslag van het chromosomenonderzoek van mijn man al binnen is... DNA was al binnen daar zijn geen afwijkingen in gevonden! PFUII Helaas was de uitslag van de chromosomen nog niet binnen.. Je zou bijna denken dat daar dan ook weinig afwijkends in te vinden kan zijn, toch? Of zijn er hier andere ervaringen? Ik ben in ieder geval alweer een stapje dichterbij de ICSI en weer een beetje opgebeurd! xxx
Ik ga morgen ook echt geen genoegen nemen met 2 oktober hoor, want er is ons beloofd dat het vanaf 24 augustus zou zijn! Ik zal mijn poot stijf houden Jootje, ik weet niet zo goed hoe dat zit met DNA en chromosomen, in ieder geval prettig dat het DNA goed wa toch! Liefs Daffie
Hallo allemaal, Ik wilde even laten weten dat ik altijd met jullie mee lees(f) maar nog niet echt met jullie mee kan kletsen omdat we nog niet begonnen zijn met de behandeling. Eerst nog verder afvallen en dan ook eindelijk beginnen. Heel veel succes allemaal, ik heb heel veel bewondering en respect voor jullie! Groetjes Sabrien.
Lieve meiden, Er gebeurt hier weer een hoop...... Ginny: meid wat balen van de negatieve test.......Hoop toch nog op goed nieuws. Pekske en schaapie: lieverds houden jullie het nog vol? Stienke: goede score meid. heel veel succes met de punctie. Op naaar mooie emmy's! Nina: meid voor jou ook eindelijk een start. Heel veel succes! Ernie: gaat alles goed met jou? Daffie: belachelijk zeg. En idd poot stijf houden en niet af laten schepen.... De andere meiden heel veel succes! Denk echt aan jullie allemaal. Liefs Hannah