Lief van je schoonmoeder zeg! Ik wou dat ik nog een schoonmoeder had, ze kon altijd zo lekker enthousiast zijn en zo gezellig... Daffie maakt niet uit hoor Ik ga ns even in de pan met soep koekeloeren en dan lekker eten! Fijne avond iedereen en Erna geniet ervan meid!
Super Scat.... Ik ga duimen. Wannneer mag je testen? krijg je bloedtest in ZH of moet je gewoon thuis? XXX
Minou, ik heb Woensdag een controle. Misschien krijg ik dan te horen wanneer ik mag testen. Ik denk zelf ergens rond 9 of 10 November en de test kan in het ziekenhuis. Ik meld het nog wel even. Groetjes Scat
He Scat, Wat een heerlijk gevoel he! Eindelijk wat in je lichaam terug, wat van jezelf wel te verstaan! En hou je buikie met emmy's maar lekker stevig vast! En hou die positieve gedachte vast! Ester wat een hoop duimpjes he, Daffie jou kan ik echt niet overtreven. Dus ik hou het ook bij woorden! Duim, duim, duim....... Dikke knuffel, Schaapje
haha, ik zou mezelf wel kunnen gaan overtreffen, maar dat staat weer zo raar he! Fijne zondag allemaal, ik ga straks lekker handballen (wegens blessure bijna een jaar niet mogen doen, dus heb er superveel zin in!) Liefs Daffie
Scat & Stienke: Alles goed? Houden jullie het wachten nog vol? Even een vraagje: Ik moet donderdag naar de gyn en daarna pas naar de ivf-afdeling. Ik zou dan dus daarna pas met de pil "mogen" beginnen. Nu is mijn cyclus precies zo dat ik dus komende donderdag als het goed is ongesteld moet worden. Zijn er ervaringen mee dat je dan al op dag 3 met de pil zou mogen beginnen, nog voordat je bij het ivf-team bent geweest? Of zou dat een rare vraag zijn om te stellen aan de gyn? Anders zou ik moeten wachten tot december. En dan kom ik weer precies terecht in de week dat het zkh dicht is dus dan zou ik pas in de cyclus van januari kunnen beginnen... Zijn er ervaringen mee dat je ook langer dan 14 dagen de pil kunt slikken alvorens met spuiten te beginnen? Zou fijn zijn als iemand mij hiermee zou kunnen helpen.. ik wil namelijk misschien voorstellen aan de gyn donderdag of het iets is om alvast met de pil te beginnen... Liefs Jootje
Jootje, ik zou het ziekenhuis bellen, stel nou dat je gewoon die pil alvast mag slikken als je ongi komt. Zou handig zijn! Het wachten is vol te houden, maar ik voel nu wel dat er wat meer spanning bij komt, alhoewel het nog steeds wel goed voelt! Als ik er aan denk dan krijg ik wel kriebels in mijn buik!
Oh, volgens mij zou ik echt bijna gek worden van dat wachten dan.... je voelt van alles, weet niet wat het allemaal is en je hoopt natuurlijk dat je het "goede" voelt. Nou ik duim in ieder geval heeeeeel hard voor je dat Stuart L. gewoon lekker blijft zitten! xxx Jootje78
Jootje, ik zou ook gewoon even het ziekenhuis bellen. Dan heb je zekerheid. Het wachten is voor mij nog maar net begonnen maar ik voel me gelukkig een stuk beter. Geen buikpijn meer en geen opgezette buik meer. Zaterdag precies om deze tijd zijn de 2 embryo's teruggezet en nu ben ik alweer 2 dagen verder. en nu wachten wachten en nog eens wachten..dat wordt wat Groetjes Scat
Lieve meiden hier, Vooral nu even Scat en Ester, ik duim mijn duimen blauw! Ik weet hoe vreselijk zenuwslopend die wachtbank is, heel veel succes en sterkte met nog even volhouden! Liefs Hannah
Hannah, jij bent wel het goede voorbeeld. Daar hou ik me toch maar een beetje aan vast en dat maakt het wachten draaglijker en goed voorbeeld doet goed volgen voor mij en Ester. Groetjes Scat
Hoi Jootje, Ik mocht hem wisselend slikken de ene keer drie weken de andere keer vijf weken wat het zh het beste uitkomt. Ik zou ze gewoon even bellen.
hoi hoi ben ff een weekendje weg geweesten helemaal opgeladen voor morgen. eindelijk ons eerste gesprek met de gyn in eindhoven voor onze eerste ivf?icsi poging. ben best zenuwachtig. scat: wow 2 emmy's terug geplaatst g voor jullie duimen dat ze 9 maanden blijven zitten! esther: hoe gaat het met wachten? nog maar een weekje toch? jootje: spannend jij ook deze week naar "onze gyn" hopelijk mag je gaan beginnen en hoef je niet te wachten tot december. verder iedereen die ik nu vergeet succes met alles!
Het wachten gaat op zich goed maar vanaf vandaag heb ik menstruatiebuikpijn en ook pijn in mijn rug alsof ik ongesteld wordt....
Goeiemorgen meisjes! Hoe is het hier? Gaat het nog met de wachtenden onder ons? Scat, Stienke en Vergo? Zou wel Tof zijn als jullie gewoon alle drie tegelijk zwanger zouden zijn he? Mommy to be: HEEL VEEL SUCCES vandaag bij de gyn! Ik ben benieuwd welke onderzoeken je nu gaat krijgen en/of je meteen al weet of je IVF/ICSI krijgt en wanneer enzo... Ik heb besloten te wachten tot donderdag met het vragen of ik al met de pil kan beginnen en/of langer door kan slikken ivm de stopweek van het ziekenhuis.. Ik zou het namelijk echt niet zo heel erg leuk vinden als ik pas in januari mag beginnen met de pil.... dat duurt nog zo lang.... en tsja wachten is niet mijn sterkste kant..hihi... Liefs xxx Jootje
Even een egoberichtje; gelukkig kwamen de duivels niet, hopelijk verder vandaag geen aankondigingen weer van duivels....