Zag net dat ik al van vorige donderdag niet meer hier geweest ben Was ook zo bezig met vanalles en nog wat Ruzie met manlief, maar dat is gelukkig weer helemaal over Nu ben ik er ook weer voor jullie Schaapie...vooral niet weg gaan! Jij moet hier een goed voorbeeld geven aan iedereen zodat we je allemaal kunnen volgen je hebt helemaal gelijk...ik moet blij zijn dat er tenminste 1 cryo is Weet dat er veel van jullie zelfs geen cryo hadden dus hierbij mijn excuses als ik zo egoistisch overkwam Maar deze keer ga ik helemaal positief blijven Daffie, voor jou zal het ook niet snel vgenoeg volgende maand kunnen zijn he En vandaag je info-avond? Scat, viel ook zowat van de bank met jouw berichtje! Ondertussen al 2 teruggeplaats en op die vervelende wachtbank. Hou vol he meid Ik duim voor een positief resultaat! (ook ik kan daffie niet overtreffen ) Jootje, ik ben ook op dag 4 begonnen met de pil hoor. Dok had het zelf zo gezegd. Anders had ik ook nog een hele maand moeten wachten. Dus kan best volgens mij Ester en Vergo, voor jullie ook nog steeds de duimen omhoog Mommyto be: heel veel succes vandaag. Hopelijk ben je straks weer wat wijzer En heel wat dames die babyboom volgen....nou niks voor mij hoor. kan ik effe niet hebben nu Ik wacht ongeduldig op de duiveltjes die zich (hopelijk) snel tonen...kan ik eindelijk verder Verwacht ze dit weekend dus nog een paar daagjes geduld
Zou heel goed kunnen want mijn (.)(.) lijken toch ook echt groter te zijn en mijn man heeft zulke oogjes..ha.ha Groetjes Scat
Geweldig! Mijn mannetje viel het ook eerder op dan mijzelf! Mijn zus heeft 2 icsi kindjes endie zei Nee hoor, dat kan niet dat dat van de Progestan komt, en ik ga altijd weer zo twijfelen als ze dan weer iets gezegd heeft... Hihi ik mis nog een smiley hier met enorme borsten!
Ik kom me hier voorzichtig aanmelden. Zodra ik ongi ben, gaan we van start met de cryo-tp in eigen cyclus. We hebben er nog 7 in de vriezer en dat worden er maximaal 5 behandelingen aangezien er 3 los zijn ingevroren en 2x2 emmies. Voor degene die mij niet kennen: Lina, 35 jaar, getrouwd, zoon Glenn van ruim 13 maanden. Voor verdere vragen: just ask.
Hoi hoi, Even snel een berichtje, want we moeten over een urrtje naar het UMC voor de info-avond....EN DAN WIL IK DE BRIEF! Esther en Scat...mijn duimen draaien nog steeds overuren, maar ik ga maar niet meer zo overdrijven, dus bij deze een [-o< hihi Mobius...wat ben je toch een schat en je moet niet ruzie maken met je mannetje hoor! Wanneer ga je met de cryo beginnen? Mommytobe...hoe is het gegaan met je gesprek, ben je al wijzer? Voor alle anderen...veel succes met de fase waarin jullie zitten.. ik ga even eten nu ciao Daffie
Lina: Spannend dat die cryo-tp al zo snel in zicht is! En wat een pracht van een mannetje heb je al.. kan ook niet anders, hij is op mijn trouwdag geboren..hihihi... HEEL VEEL SUCCES! xxx Jootje
hoi allemaal, ik ben lisa, en kom van het topic iui. ik ben hier terecht gekomen naar aanleiding van mijn gesprek met de gyn. afgelopen vrijdag. mijn eerste poging iui is negatief. en hij stelde voor om voor ivf te gaan. ben daar erg van geschrokken. en probeer daarom hier er wat meer over te lezen. lisa.
Hi Lisa, Helaas ook jij welkom hier. Als je de topics hier doorleest kom je aardig wat te weten over ivf. Alvast heel veel succes gewenst. Liefs, Elvira
Dankjewel Elvira. En jij helaas nog hier. Hoop dat je hier snel mag vertrekken met een dikker wordende buik.
hoih ohi allemaal daar ben ik dan eindelijk! We zijn heel wat wijzer geworden over hoe alles in zijn werk gaat, we hebben echt een kei leuke gyn dr van dop. Hij was zelfs al grapjes aan het maken. Mijn man en ik hebben allebei bloed moeten laten prikken en daar worden allerlei onderzoeken van gedaan waaronder bij mijn man het gevreesde chromosonen onderzoek. Dat is dus ook het enige waar we van balen want zoals iedereen weet duurt die uitslag 8 weken Maar het mag de pret niet drukken ook al valt die dag precies op 1e kerstdag. we hebben dan ook pas 7 januari een afspraak voor een echo en dan gaat het hele circus meteen van starten gaan we beginnen aan de eerste poging. Wel hebben we 13 november de info avond en zullen we meer details krijgen, ook moet manlief dan weer een potje met... inleveren en aan de hand daarvan gaat de gyn besluiten of we ivf of icsi krijgen, mij maakt het tot nu toe niet uit als het maar resultaat op gaat leveren Oftewel ik kan niet wachten op het nieuwe jaar eerst nog ff lekker op vakantie naar de zon en dan kom maar op! kuzz ps jootje: ik moest net ff lachen want ik kom er net achter dat we weer iets gemeen hebben ook ik ben op 15 september 2006 getrouwd! ik vond t best wel grappig
Jullie gaan dus 2008 met frisse goede moed in mommy to be! En wát een gewilde datum is 15 sept he Lisa,j welkom hier. Ik gun je een kort verblijf hier zodat je snel zwanger mag zijn. Meiden, vergeef me dat ik (nog) niet op jullie allemaal reageer. Maar ik moet er nog ff in komen. Ik doe mijn best.
mommytobe: Gelukkig had je een fijn gesprek en inderdaad wordt 2008 dan maar gewoon HET jaar! xxx Jootje