Je kan bv ook eerst nagaan óf je wel een duidelijke eisprong hebt dmv temp-kaartjes bij te houden. Het zh zal dit ook eerst vragen of je dit 3 maanden wilt doen. (onze ha heeft dit al geadviseerd, dit scheelde weer 3 maanden in het zh) Onze ha heeft een semenalalyse laten doen, en dat kan het zh ook doen. Maar denk niet te licht over IUI/IVF/ICSI. Het is een medische wereld waarin je word geleefd, je lijf niet meer van jou voelt maar wél moet 'presteren'.
Net gebeld voor intakegesprek bij ivfverpleegkundige. Die is helaas pas 20 nov. We kunnen wel waarschijnlijk in dec. dan met de pil beginnen, dan kom je voor eerste punctie en tp in januari uit... Dan ben ik weer een vrouw en denk ik: hmmm. als het raak is dan wordt het een oktober kindje..... Oh we hebben trouwens ook een keus moeten maken om 1 of 2 embryo's terug te laten plaatsen tegen die tijd en we hadden al samen besloten voor 2 te gaan. Kan mezelf niet vergeven dat als bij 1 embryo de innesteling niet goed gaat het misschien bij 2 wel gelukt was vandaar... Dus we gaan weer "WACHTEN" tot 20 november..hihihi... mijn sterkste kant zoals jullie wel weten.. xxx Jootje
hahaha erg he? Nee ik leer het ondertussen wel hoor... Hey het is alweer november... dus jij mag al bijna testen! Hoe gaat ie met jouw wachten? xxx Jootje
erg he jootje dat wachten....... ik zit dus ook in dat schuitje, maar ja, we hopen dat het gewoon snel gaat en dat zal wel lukken met alle feestdagen die eraan komen. succes in ieder geval. van schaapje nog niks gehoord?
hoi meiden mag ik jullie wat vragen. zit er verschil in de ziekenfondsen wat betreft de vergoeding van ivf. mijn verzekering vergoed er 3 als ik dat goed gezien heb. is dit normaal? of zijn er ook die anders te werk gaan. aangezien wij waarschijnlijk voor ivf gaan. kan ik nu nog switchen naar een ander zorg verzekering voor 1 jan. alvast bedankt. groetjes lisa.
Als je al in het traject zit kun je wel per 1 januari switchen maar als een verzekeraar ziet dat je in behandeling bent voor fertiliteitsproblemen dan weigeren ze dat vaak.
oja dank je stienke, daar zit wel weer wat in. maar goed kan het iig gaan proberen. weet jij of 3 ivf vergoedingen redelijk is. x lisa.
Ja, 3 is wel wat de meeste maatschappijen hanteren, ik weet niet wat ONVZ doet met een TOPFIT aanvulling maar misschien staat dat op www.onvz.nl
Jootje, sterkte met het afwachten. Ennuh wat betreft dat uitrekenen met áls het écht zo mag zijn met de uitgerekende datum......dat doet toch iedereen? Ik behoor ook tot dat cluppie dat gaat rekenen. Alleen heeft dat met Glenn niet geholpen. Die wilde niet wachten tot eind oktober.
Dankjewel Nina, Zou zeker fototoestel gaan scoren, is erg leuk om alles vast te leggen... Van test tot buik tot beeb! Manlief hier heeft ook een camera gekocht, Nicky weet straks niet beter! Pappa filmt Nicky in bad, Nicky in bed, Nicky in de box enz.... Hahaha
Roca, jij een echo vandaag zie ik in je onderschrift, leuk! Laat je weten hoe het was? Spannend van Schaapje zeg, ik hoop op goed nieuws....
Scat: Ja echt... al dat wachten... wie dat heeft uitgevonden? hihihi.. Ik kan me goed voorstellen dat jouw wachten helemaal lang duurt, je haalt je van alles in je hoofd en je denkt van alles te voelen.... Hopenlijk gaat de tijd snel en is het zo 12 november... dan is het ook zo weer 20 nov....! *duim duim duim duim duim* xxx Jootje
@ Schaapje....enne meid hoest daar? Suc6! @ Roca....hoe was je echo? @ Meiden....ik duim voor jullie allemaal!
Hoi allemaal, Ik heb om 15.30 de echo en om 15.45 evaluatiegesprek. Pfff.... ik ben zo zenuwachtig. Hopelijk is alles goed. [-o< Ik vertrek zo al, want we moeten een eindje rijden naar Eindhoven, tevens hebben de Duitsers vandaag vrij, dus het zal druk zijn in Limburg. Ik laat jullie straks uiteraard iets weten. Liefs Roca