Ik wil het hier ook nog even plaatsen, na 4 icsi behandeling is het zover IK BEN ZWANGER! het is heel onwerkelijk en niet te geloven
Ik ga je hier ook nog even feliciteren Vind het zo fantastisch voor je. Zo zie je maar, geef nooit de hoop op Geniet ervan meid, het is je heel erg gegund Groetjes Scat
Sorry meiden ik moet echt even zeuren, ik voel echt helemaal niets, als ik lees wat vele anderen voelden voor het testen dan word ik al bijna verdrietig terwijl ik zo graag positief wil blijven! Wel vannacht gedroomd dat ik zwanger was, maar ja dat zegt ook weer niets....en ik denk telkens, waar is toch die positieve Ester van een paar dagen terug....
Ik ben benieuwd Roca.... Heeft iemand al wat van Schaapje gezien vandaag? Ik moet de hele tijd aan haar denken.... Alle andere meiden duimenpjes draaien! Even speciaal voor de drie musketiers...nu er één is overgzwommen zit er niets anders op om mee te gaan hihihihihi! xx Nina
@ Roca: Je zult nu wel weer onderweg terug naar Limburg zijn.. Ik ben heel benieuwd! Hoe is het gegaan? @ Vergo: NOgmaals HEEEEEL ERG GEFELICITEERD! Het is je ontzettend gegund! @ Scat en Stienke: De eerste is positief. Nu jullie nog, dan is er ook weer voldoende hoop voor de rest van ons..hihi.. @ Stienke: Frustrerend he? Dat ze niet gewoon na één week kunnen vertellen of je wel of niet zwanger bent? Ik ben het nog nooit geweest dus ik kan ook niet vertellen of je wat voelt. Een vriendin van mij voelde juist niets terwijl ze tijdens ongi wel altijd iets voelde. ..Dus misschien ook wel een goed teken? Ik [-o< [-o< xxx Jootje
Vergo van harte gefeliciteerd meis. Heeft iemand iets vernomen van Schaapje. Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.
Lieve Stienke, Ik voelde me ook echt niet zwanger hoor! Volgens mij voelde ik ook zelfs NIETS. Moed niet opgeven hoor! Elmo
He lieve meiden, Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, maar heb ergggg lang in het ziekenhuis gezeten en had even de behoefte om flink uit te waaien! Ondanks al jullie geduim, positieve berichten en denken, kan ik helaas geen goed neuws brengen! Ben nog steeds zwanger al verder dan gedacht, maar het embryootje groeit niet goed en is dus te klein. De kans dat het een groeispurt krijgt is er eigenlijk niet! Het is nu afwachten op me lichaam dat het afgestoten word! Vind het alleen zo eng dat ik vanalles voel, zwanger gevoel! We waren zo verschrikkelijk dichtbij.......... Lieve meiden, ik hoop niet dat ik jullie bang heb gemaakt want Nina en inmiddels ook Vergo (GEFELICITEERD) bij jullie gaat het helemaal goed komen, echt zeker weten! De overige 2 musketiers, succes met de laatste lootjes! En alle andere meiden Dikke knuffel, een verdrietig Schaapje
oh schaapje..ik weet niet wat ik moet zeggen! Hoe bedoel je eigenlijk dat je verder bent dan gedacht? Kunnen ze dat aan je HCG zien ofzo? meid ik denk aan jullie! Heel veel sterkte! xx Nina
Oh nee Schaapie, het is toch niet waar. Ik kan er met mijn kop niet bij Waarom moet het nou zo tegenzitten Vind het zo erg voor je en zou ook even niet weten hoe ik je nu moet troosten. Wat is het af en toe toch oneerlijk in de wereld. Ik wil je even een hele dikke knuffel geven. Groetjes Scat
He nina, Je geen zorgen maken he! (heb zelfs nog gedacht het niet te melden op de topic omdat ik al bang was dat je je zorgen zou gaan maken, maar moet het toch kwijt) Sinds afgelopen weekend al een ander gevoel, maar tja dat is maar gedachte van jezelf! Afgelopen dinsdag opnieuw een bloedtest en dat gaf toch echt aan dat de hormoonwaarde niet genoeg steeg, omdat ze bang waren voor een bbz en dat gevaar voor mij zou opleveren vandaag een echo. Nu aankomende woensdag opnieuw!
gefeliciteerd Vergo! Geniet van je zwangerschap! Schaapie, heel veel sterkte de komende tijd! Ben je eidelijk zwanger en dan dit...zo oneerlijk! Helaas weet ik hoe het voeld Naatje
Hoi, Nou ze zijn langs de huisarts geweest en zowel mijn nichtje als haar vriend hebben een soort vruchtbaarheids onderzoek (als ik het goed begrepen heb) ondergaan. Beiden mankeren ze niets, op dat gebied. Voor zover ik weet eet ze wel gezond en rookt ze niet. Ze weegt krap aan 52kg bij 1m76 dus absoluut geen overgewicht maar hoe het komt dat ze nog niet zwanger is weten ze allebei niet...
Oc Schaapje...dat was niet het nieuws wat je wilde horen...heel veel sterkte lieverd! We denken aan je Een hele dikke troostknuffel van Daffie