oww schaapje wat ontzettend klote zeg. ik weet even niet wat ik verder tegen je moet zeggen. sterkte meid, wij denken aan je hoor.
Lief Schaapie, Wat een ontzettend rotnieuws. En wat een teleurstelling voor jullie. Helaas weet ook ik hoe het voelt, en dat is verre van gezellig. Ik hoop dat jullie deze tegenslag t.z.t kunnen verwerken. Ik denk aan jullie. Liefs, Elvira
Schaapje, ik heb in dezelfde positie als jij gezeten. Het HCG moest iedere 2 dagen verdubbeld zijn. Op de eerste dag 'moet' het dus 65 of hoger zijn, en was bij mij 11, 2 dagen later 22 (dus je hebt weer hoop) en toen bleef ie hangen en heb ik in de 6de week een vroege mk gehad. Het is kl*te! Heb er geen ander woord voor. Ik geef je een dikke knuf. Ik wil je graag 1 advies geven als het mag: praat met je partner over de komende mk, hoe je je voelt en kijk niet al te ver vooruit, geef jezelf niet de schuld en luister naar je lichaam. Deze heeft het nu heel zwaar om de vrucht af te gaan stoten. Heel veel sterkte de komende tijd.
Hoi meiden even snel reageren... @scat ik hoop dat de emmys 9 maanden veilig in je buikje blijven ik duim voor je @ vergo Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan meis en dan @schaapie vind het heel heel erg voor je...eerst die vreugde en nu dit...wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd..knuffel.. @ de rest weet niet precies wie met wat bezig is maar voor jullie ook heel veel succes...mijn duimpjes draaien ook voor jullie... groetjes liselotje
jootje: super! in december beginnen hopelijk begint het nieuwe jaar dan goed voor jullie. je weet ...ik pb je nog ff esther: positief blijven he! mijn duimen draaien nog volop voor je. over 6 dagen gewoon positief testen scat: ook voor jou ben ik nog aan t duimen dat de emmy's blijven waar ze nu zijn vergo: gefeliciteerd ga maar lekker genieten. schaapie: ik weet niet goed wat te zeggen..... hopelijk pakt het alsnog goed uit. voor jullie brand ik zo een kaarsje. voor de rest: succes met alles ik ga er weer vandoor heb zo nog een afspraak.
Schaapie, wat erg zeg, zo oneerlijk, heel veel sterkte! Vergo, hartelijk gefeliciteerd, wat een super goed nieuws ! Vanmiddag de echo gehad, was behoorlijk zenuwachtig, maar alles is gelukkig goed! We hebben onze 2 kleine ukkies zien bewegen, erg apart. Een ukkie sliep en hij/zij werd even wakker gemaakt om ons te laten zien dat ze echt wel allebei konden bewegen. Was erg leuk om te zien. We zijn nu ontslagen in het ziekenhuis in Eindhoven en morgen nu gelukkig wat dichter bij huis voor controles, ziekenhuis in Roermond. Voor mij wel mooi idee, want in dit ziekenhuis zijn we ook begin van dit jaar begonnen met de MMM, en nu weer vertrouwd terug. Meiden, allemaal heel veel succes ! Liefs Roca
Lieve Schaapje, wat jou is overkomen daar zijn geen woorden voor...meid ik wens jou en je hubbie heel veel sterkte! Wat een verdriet...al zo veel moeite gedaan voor een zwangerschap en dan nu dit...ik weet serieus niet wat ik hier nog meer op moet zeggen, vind dit vreselijk! Knuffel Ester.
@Schaapje: Wat ontzettend k*t is dit zeg! Ik wens je heel veel sterkte in het afstoot- en verwerkingsproces! Blijf praten en luister naar je lichaam.. je hebt het nodig! @Roca: Wauw alles goed! Mooi zo... dan kun je nu nog meer gaan genieten. @ de rest.. weet even niet meer precies hoe en wat... ben geschrokken van schaapje nl... maar iedereen heel veel succes en sterkte! xx Jootje
roca, fijn dat het allemaal zo goed gaat! ljkt me een kei mooi gezicht om twee mensjes zo in je buik te zien zwemmen.....
Schaapje, tuurlijk moet jij je verhaal doen gekkerd! Ik brand mijn kaarsjes voor jullie en als je je ei kwijt moet kom het dan ajb hier doen! We willen je er allemaal meehelpen! xx nina
Roca fantastisch voor jullie! Ester hoe gaat het nu met je? En Scat wanneer mag jij ook alweer testen? xx nina
goeiemorgen lieve meiden, Dank jullie wel voor al jullie bemoedigende berichtjes! Vind het erg moeilijk te begrijpen dat het leven af en toe zo verschrikkelijk oneerlijk is.............. Ga nu eerst even lekker weg met me mannetje, even lekker met z'n tweeen, en niemand tegen hoeven komen! Fijn weekend, liefs Schaapje
Schaapje, denk nog veel aan je vandaag. Vind het zo naar voor je. Ga maar lekker even met je hubby weg en troost elkaar maar. Van mij nog een keer een knuffel Groetjes Scat
Officeel is Maandag 12 November de testdatum maar 10 Nov. zit ik al op dag 15 ( de dag van de terugplaatsing meegerekend). Ik ga denk ik maar gewoon Maandag in het ziekenhuis testen en als ik me niet meer kan bedwingen Zondag 11 November. Groetjes Scat en meiden, fijn dat jullie allemaal zo duimen voor mij
Lina, wat naar voor je Nou heb ik even teruggelezen op dit forum en als ik het nu goed begrijp krijg je nu een cryo terugplaatsing? of zit ik nu heeelemaal mis : Een vraagje van Scat