IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik dacht dus ook vantevoren dat ik dat zou hebben. Mijn zus weet niet waar mijn man en ik mee bezig zijn, mijn man wil niet dat anderen dat weten, dus ik kon niet zeggen dat ik niet meeging naar de beurs.. ik zag er best tegenop.. maar het viel me echt heel erg mee...
    Ik had wel bijna iemand een blauw oog geslagen: een verzekeringsmannetje kwam mij een "jong gezinnen" verzekering aanbieden dus ik zeg: "ik ben geen jong gezin dus heb ik niet nodig" weet je wat hij zegt? "we hebben ook hele goede verzekeringen voor singles hoor"
    Ik kon me nog net inhouden en heb gezegd dat ik dat ook niet ben.

Wel vond ik het heel erg jammer dat ik dus voor mezelf niet hoefde te kijken op die beurs, heb ik nog niets aan.. maar ik vond de zwangeren stuk stuk voor stuk geen leuke mensen..hahaha dus deed het me niet zoveel.. want wij zijn lekker wel leuk en krijgen veel LEUKERE kindjes..hihihi...

xxx Jootje

2. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Gelukkig :)

Essy weer terug van huwelijksreis en zo te lezen heb
    je er weer zin in ;)

en Mobius gelukkig ook weer terug van even weggeweest :)
    Ik ben heel blij dat je weer terug bent!

Jootje, gelukkig dat je het zo meegevallen is op
    zo'n beurs en ooit hou jij ook zo'n lachebekje :D
    in je armen en dan helemaal van jou! Ik duim
    ervoor :)

en Ester, ik vind het heel goed van je dat je zo
    positief bent over de 2e poging ;) Het wordt
    een hele geslaagde poging :)

en Marjo, mijn duimen draaien ook voor jou
    op volle toeren :thumup:

en nu nog even al het beste voor alle meiden die
    ik nog niet genoemd heb :D

Groetjes Scat ;) ;)

3. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zolang niet geweest ben, maar had echt niks te melden. Heb wel meegelezen hoor en voor iedereen geduimd en kaarsjes opgestoken!

Ik ben gisterenavond eindelijk ongesteld geworden na onze eerste icsi. 10 dagen te laat (mobius gelijk een antwoord op jouw vraag) maar we kunnen dus eindelijk weer verder!
    Volgende week vrijdag om 13.30 uur moet ik naar het ziekenhuis voor de follikelmeting en dan gaan we beginnen met onze cryobehandeling!

Meiden ik heb er weer zin in!

Voor iedereen: ik duim volop hoor ook al schrijf ik niet veel...

Voor iedereen die het nodig heeft: dikke knuf!

X Sandra

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh gelukkig Mobius en SandraB, ik ben ook al overtijd. Had het afgelopen vrijdag al moeten worden, maar vooralsnog roodloos. Ik werd alweer bijna gek.

Muus,
    Geeft niet hoor! Af en toe zie je door al die teksten door de bomen het bos niet meer.

Toedels.

Vier

5. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He meiden,

Hier ben ik weer, had vanmiddag ook al een 'liefdesbrief' geschreven maar werd er zo uitgegooid, potverdikkie!

Ga het opnieuw proberen.....

Stienke; Helaas meis, ook voor jou deze keer geen geluk! Maar wees wel heel erg trots op je zelf dat je jezelf er zo doorheen sleurt! En stom he dat gevoel dat het allemaal wat meer eigen is nu, en dat je het gevoel hebt alles aan te kunnen. (had ik ook na de 1ste behandeling)

Elvira; offe "koos rood loos" , of je hier op zit te wachten???? Hoe is ie verder met je meis??? Gaat het goed met jou? Je mannetje? en je ouders?

Muuske; succes van de week!

Lina; heb je al uitslag??? Die zou je toch vandaag krijgen?

Pekske; op naar je evaluatie de 12de..... Heb je er al weer zin in? (Stom he dat dat kan...)

Jootje; ook voor jou komt je info gesprek al dichterbij!

Scat; jij bent onze hoop, en voorbeeld hoor voor de aankomende tijd!!!! Please Please Please.....op naar de walvissenzee!! :thumup:

Essie76; offe moet ik nou mevrouw.... (?) zeggen.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je trouwen! Jammer van het weer, maar je zal het evengoed heerlijk hebben gehad, en al weer op naar maandag....heb je enig idee waar het gesprek over gaat?

Mobius; SandraB had je ook al antwoord gegeven, zelf duurde het bij mij geen 10 dgn maar 4 dagen na testdatum. Succes, opnieuw wachten, kan je het afsluiten! Enne hoop dat jullie het allebei volhouden, je weet waarvoor je het doet. Misschien makkelijk praten voor mij als niet roker! :oops:

SandraB; Daar ben je weer!!!! Gezellig, op naar je cryootje!!!!

Hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders hoe is het bij jullie?

Nog even een kort verslagje van mij (wil er niet teveel over schrijven, ik ben er al niet vrolijk over, laat staan dat jullie het worden......zucht)
    vanmorgen weer voor controle geweest, komen we binnen zegt ze "zo spannend he!?" "wat spannend, jullie hebben toch al gezegd dat het niet goed is!" Maar oke....Was evengoed weer gegroeid maar zoals al eerder door hun gezegd echt veel te klein (wat een volhouder he, toch al net zo eigenwijs als dat ik ben) moet nu weer 2 weken wachten...Fjoe worden lange weken! Tot mijn lichaam het afstoot, hoop eigenlijk dat we het snel kunnen afsluiten. Mijn lichaam en me hoofd worden er nu ook niet vrolijk van!
    Anders zullen er toch andere maatregelen getroven moeten worden.
    Dus maar weer afwachten...... :(

Wachten wachten wachten, daar kunnen jullie over mee praten, als we daar nou is voor betaald krijgen zijn we rijk! :D

Lieve meiden, dikke knuffel, Schaapje ;)

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Sandra,
    Wat balen meis, dat je nou nog in onzekerheid zit. En tja van wachten zouden wij hier erg rijk worden.

Mobius,
    Fijn dat je er weer bent.

Ginny,
    Hey Junkie, hopen dat nu alles goed voor jullie verloopt.

Lina,
    Hoe was de uitslag

Scat,
    Hoest met jou? Vind je altijd zo positief, en dat vind viertje gezellie.

X Vier

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een nare situatie zeg.. Is het echt 100% zeker dat je lichaam het gaat afstoten? Als ik je verhaal lees leeft het nog en groeit het wel, ook al ligt het qua groei achter. Heeft het nog kans van overleven?

Ik hoop dat je snel zekerheid hebt en weer snel verder kunt. Dit lijkt me echt verschrikkelijk: er leeft iets in je maar je weet dat het het niet gaat redden...

HEEL VEEL STERKTE!

XXXX Jootje

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dank je wel Sandra, Elvira en Schaapie voor jullie antwoord ;)
    Weet ik dat het normaal is dat ik nu overtijd ben en dat ik gewoon nog even moet afwachten :(
    mannetje wou al gaan testen van't weekend. Had dus toch ook al even hoop... ach ja, we wisten dat het zo niet zou lukken he...dus moeten we ook niet te hard gaan hopen ;)

Sandra, succes met je cryo poging :thumup:

Essie, gefeliciteerd :D

Schaapie, ik zal het roken wel volhouden hoor. Ben 4 maanden zonder problemen gestopt en eigenlijk tegen mijn zin weer een paar dagen gaan roken (was ECHT VIES! ) :cry: Dus nu weet ik dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT nog zal roken :D

Alle dames, heeeeel veel succes nog met waar jullie mee bezig zijn (effe te veel om bij te lezen :oops: )

:thumup: :thumup: :thumup:

9. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Jootje,

Ze zeggen keer op keer weer dat het niet gaat lukken. Als ik een afspraak ga maken staan we al echt op zo'n lijstje "mislukt" . Dus ga er niet meer vanuit dat het lukt!
    Ondanks dat je weet k*t het is mislukt, en we waren zo dichtbij, denkt toch (het lijkt wel automatisch) 1% in je hoofd, maar misschien.....

Zeg niet dat het makkelijk is nee....

Mobius, echt goed van je 4 maanden niet gerookt en grappig eigenlijk he dat je het nu niet eens meer lekker vind!
    Ik heb een vriendin, zwanger, 6 jaar gestopt met roken, vader kantje boord gelegen vanwege het roken, en rookt evengoed weer. Heeft zelfs 6 jaar aan het roken gedacht. Ik kan dat niet begrijpen, nu zeker niet met dat wondertje in haar buik.
    Dus vind het dan echt heel knap van je! Nu maar hopen dat je mannetje het ook lukt, maar het begin is er!

10. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat ik even niet gepost heb.
    De uitslag van het telefonisch consult:
    12 dagen Primolut slikken en als mijn ongi er is, mag ik starten! Ik hoef dus niet tot januari te wachten! Ben zó blij!
    Heb nu al 2 tabletten (lees 2 dagen) Primolut ingenomen.

Maar ben ook herstellende van een acute blaasontsteking.

Sandra, succes met jouw cryo-tp!

Mobius, goed dat jij 'genezen' bent van het roken! Ik ben er nu een jaar of 6 af en ben blij dat ik er af ben. Al vind ik het nog steeds lekker ruiken.

Elvira, al ongi?

Schaapje, wat is dat kl*te he, wachten op het moment dat je lichaam het afstoot.

Meiden ik ben weer weg, ik ga er eentje op bed leggen, die is vannacht weer aan het spoken geslagen. :(

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elvira....hoest vandaag meid? Hoop dat de :evil: wegblijven!

@ Scat....hoest vandaag? Trek je het nog een beetje?

@ Schaapje....niet opgeven meid!

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ja, ik hou me nog steeds staande :)
    En weer een dag roodloos ;)

Lina, goed nieuws :)

Schaapie, wat naar dat je op zoiets moet wachten
    en is het echt absoluut zeker dat het niet doorgroeid?
    Vind het zo triest voor je.

Groetjes Scat ;) ;)

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Het is zo ver... :evil: :evil: :evil: ;)
    6 dagen te laat maar ze zijn er dan toch eindelijk. Straks maar even bellen voor de follikelmeting

Sandra, dan gaan wij deze keer gelijk op. Ik heb mijn echo op dag 11 of 12 dus dat gaat de maandag na jou zijn ;)

Scat, weer een dagje dichterbij. Jeetje wat wordt het spannend he [-o< :thumup:

Lina, dat is goed nieuws zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je blij bent dat je niet tot januari hoeft te wachten :D
    En al 6 jaar van het roken af :(: :) Ben jaloers! :D Maar ik kom je achterna hoor want voor mij hoeft het ook niet meer. Vind het zelfs helemaaaal niet lekker ruiken :-&
    :D

Schaapje, klote dat ze in het ziekenhuis zo bruutweg kunnen zeggen dat het niet gaat lukken he :(
    Mij heeft de dok nu ook gezegd dat ze deze cryo alleen maar doen omdat ze moeten. Hij is nu al overtuigd dat het toch niet gaat lukken en zou liever een volgende poging starten. Maar je moet eerst je cryo opgebruiken dus tja, dan moet het maar :cry:
    Wel leuk hoor, als je dat zo te horen krijgt :(
    Volgens mij kunnen ze die ferti artsen allemaal beter eens een lesje sociale vaardigheden leren :evil:

14. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klopt mobius. Dat idee heb ik ook wel eens.. al die artsen: veel gestudeerd maar niet zo veel sociale vaardigheden aangeleerd..!
    Kunnen soms zo'n botte dingen zeggen, je kunt het ze bijna niet eens kwalijk nemen ze hebben vaak niet door wat het bij jou doet...

Ik hoop toch dat het cryootje wel een hele goede is en gewoon van plan is te blijven zitten!

xxx Jootje

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nou vergeet ik nog iets belangrijks te melden: MIJN HUISJE IS VAN GISTEREN VERKOCHt!! :D :D
    Kunnen we eindelijk gaan uitkijken naar een groter huis en iets dat van ons tweetjes is (dit huis stond enkel op mijn naam en vond ik niet zo leuk)

EN mijn afspraak voor de echo is vastgelegd: maandag 19 november om 7.30u. Kunnen we verder met de cryo :D (hopen dat ie de ontdooiing overleeft :( )

Niets als goed nieuws vandaag :whistle:

16. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik ha al even gereageerd op je topic Mobius.
    Duim voor een hele geslaagde cryo-poging :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Dag mede-lotgenoten ;)

Weet iemand van jullie of het gebruik van Progestan de uitslag van een zwangerschapstest kan beinvloeden, net als bij Pregnyl?

Ik mag hier nog een paar dagen wachten tot testen nl. maar ik weet niet of ik het volhoudt :)

Maandag is het 2 weken na de TP en morgen de laatste dag progestan...

Loop dus bijna gelijk met jou Scat :D

18. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Mobius, ik duim duim duim duim dat ze goed mag/mogen ontdooien.
    Hoeveel heb je er nog in de vriezer?

En gefeliciteeeeeeeeeerd met de verkoop van jullie huis! Gewéldig, weer een last minder. Toch?

Scat, hoe is het met jou? Jouw testdatum komt al dichterbij.

Elvira, hopelijk bij jou nog geen duivels he!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Scat: ik duim ze blauw voor je!

Patricia: voor jou ook duimen! Progestan kan een test niet beinvloeden, wel kan progestan ervoor zorgen dat een ongi uitblijft.

Viertje: sterkte vandaag.

Mobius: wat een goed nieuws van je huis en hoop dat je cryootje goed ontdooit.

Schappje: meid denk aan je!

Liefs Hannah

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Lina, heb maar 1 cryootje dus het moet de goede zijn ;)
    Is inderdaad een last minder :D

Deel Deze Pagina