Gefeliciteerd Patricia! Geniet van elke dag dat je zwanger bent, klim op die mooie roze wolk! Geniet van de kwaaltjes die bij de zwangerschap (kunnen)horen.
Scat, ik duim nog steeds voor je Patricia, Proficiat! wat een mooi nieuws Daffie, ik hoop dat jouw postbode je fantastisch nieuws mag brengen [-o< [-o< [-o< [-o< Hier weer enkel goed nieuws (zou het tij dan toch eindelijk eens keren : ) Ons huisje is buitengewoon snel verkocht voor een goede prijs (we hebben geen winst gemaakt maar er meer voor gekregen dan het waard is ) En dit weekend heel toevallig een huisje te huur zien staan en heel toevallig kwam de eigenaar net aan en konden we meteen een kijkje nemen... Het is gewoon FANTASTISCH binnen Het is een oude hoeve die hij volledig gerenoveerd heeft. Alles is binnen dus gloednieuw en helemaal in onze stijl De authentieke trap staat er nog in, keimooie vloeren, een prachtig hoekbad, mooie ruime keuken, 3 grote slaapkamers met een aparte dressing, een nieuw aangelegd terras en een mooie tuin. Goh, we zijn helemaal in de wolken We hebben na een avondje overleg gisteren terug gebeld naar de eigenaar. Nog eens gaan kijken en meteen toegehapt. Hij gaat nu alle documenten in orde brengen zodat we er met Niewjaar in kunnen En wat nog mooier is, waar we nu wonen is maar 1 slaapkamer en is het heel vochtig, tochtig en overal lekken. Daardoor ben ik ook een hele tijd depri geweest en is volgens mij de IVF poging mislukt door de stress. Ik vond het zo erg dat ik als ik zwanger was, mijn kindje geen slaapkamer kon geven Nu zijn er 3 ruime slaapkamers waar ik nu een pracht van een kinderkamer kan maken. Ook zal een eventuele zwangerschap nu in veel minder stress verlopen dus ik kijk nu echt wel enorm uit naar die 2e poging! Groetjes Een overgelukkige mobius *zucht*
Patricia: WAUW GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van! Mobius: Wat een positieve berichten zeg! HOpenlijk komt alles nu op zijn plaats, zo ook het cryootje en kun je ook echt 1 van de 3 slaapkamers inrichten voor een kleine mobius! Ik duim duim duim voor je! Scat: ook duim duim duim duim duim duim duim voor jou! xxxx Jootje
Shit Scat...wat is dit nu, nu ben ik er 1 dag niet geweest en ik lees dit oh meid, ik hoop zo voor je dat je toch positief test! Oh hou vol hoor! Hier een dikke knuffel! Patricia lekker genieten nu! Gefeliciteerd hoor!
Scat, hier ook een dikke knuff. Mobius, gefeliciteerd hoor! Daffie, ik hoop dat dé brief er bij zit deze week. Ik duim voor je dat je snel mag starten. Hier nog steeds wachtend dat de Primolut zijn werk gaat doen. Zit nu op dag 6, op de helft dus. Ik voel van alles in mijn buik, en iedere x denk ik dus: nú word ik ongi! Maar nee, weer niet.
patricia: gefeliciteerd! eindelijk weer eens goed nieuws hier op het topic mobius: wat gaaf een nieuw huisje, ik lees alleen maar positiviteit in je berichtje dus de aankomende poging moet wel goed gaan toch? ik zal voor jullie duimen. hier nog een dagje en dan weer naar eindhoven. ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
Helaas heb ik slecht nieuws te melden. Ik ben negatief getest. Ik was er zo positief over maar het heeft niet zo moeten zijn. Ben verdrietig maar het dringt nog niet echt tot me door. Groetjes van een verdrietige en teleurgestelde Scat
En zo zie je maar weer dat slecht nieuws soms bijna hand in hand gaat met goed nieuws want dan lees ik het nieuws over Patricia en dat is dus bij de 3e ivf-poging raak Wat fantastisch nieuws Patricia, VAN HARTE Geniet ervan meid want eindelijk is het raak voor jou! Ik weet nu wat voor energie 1 poging al kost! Scat is blij voor je
Patricia Van harte gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van! Mobius Super dat jullie een geweldig huisje hebben gevonden! Scat Nogmaals veel sterkte gewenst! De rest van de meiden natuurlijk ook weer veel succes gewenst! Hier gaat alles prima, ben nu een week de decapeptyl aan het spuiten en zou elk moment ongi moeten worden. Volgende week maandag de uitgangsecho dus hopelijk zijn de dan al bijna weg!
Lieve Scat, shit wat ontzettend balen dit. Heel veel serkte meid. Patricia: wat een geweldig nieuws! Onwijs gefeliciteerd! Liefs Hannah
scat hier ook nog effe een dikke knuf van mij! ik heb mijn eigen verhaal in mijn eigen toppic gezet.. succes iedereen...
Geluk en verdriet weer zo ongelofelijk dichtbij elkaar! Scat, k*t had het zo verschrikkelijk gehoopt voor jullie! Denk je even goed aan jezelf! Patricia, voor jou....van harte gefeliciteerd! En inderdaad geniet ervan! Mobius, wat een positiefe gebeurtenissen allemaal! Moet nu helemaal goed komen! Voor alle andere wachtende, junkies en ? heel veel succes, nu niemand meer op het wachtbakje toch? Liefs Schaapje
Scat, wat erg. Veel sterkte meid. Dames, ik ga morgen weer starten! Ik ben alleen een beetje ziek, zou dat geen kwaad kunnen? Groetjes Ester
goedemorgen meiden ben ik weer we zijn begin deze maand weer begonnen met een cryo poging en zit nu te wachten op een tp meiden die bezig zijn: veel succes hopelijk is het snel raak en mogen we allemaal snel over naar de walvisclub bij het topic zwangerschap