IVF/ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ElviraR, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke Nog 1 nachtje slapen meis...wat spannend! Je weet dat je eventueel ook de dag ervoor mag testen he..vanavond bijvoorbeel...;)
    Nee hoor....als je kan wachten zou ik gewoon lekker wachten (klinkt alsof het leuk is).
    Ik wens je ontzettend veel geluk meid!

Liefs Elmo

Eva En, zit je hier zo met kleine oogjes of heb je nog we een beetje geslapen?

Lieve meiden:
    Fijn weekend allemaal!
    Ik ga mezelf zo eens verwennen met nieuwe schoenen denk ik...heb ik zin in!
    Eerst boodschappen doen zei meneer Elmo (zullen die schoenen daar dan een beloning voor zijn ;))
    Maakt ook niet uit....hebben hebben hebben.

Liefs Elmo

2. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,291
    263
    83
    SHOP ZE ELMO....

Ik ben ook heel erg benieuwd naar lenneke het is echt bijna D`day..
    kan mij voorstellen dat je haast niet durft lenneke.
    dromen kunnen zo snel overzijn dan he, maar ook dichterbij.
    sterkte met de zenuwen.

elviraR, fijn dat je weer beetje rustiger bent.

liek.

3. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Even een berichtje van mij. Ooh ElviraR wat vervelend om te lezen, kan me je reactie goed voorstellen. Logisch dat je je ergens op in gaat stellen toch! Toch hoop ik ook wat iemand anders al schreef,dat er gewoon heel veel snel zwanger worden en dat jij dan sneller aan de beurt bent ;)

Liek; bijna tijd voor de vervolg onderzoeken he? Is het een beetje te combineren nu voor je vriend of neemt hij vrij van zijn werk? Heel veel succes he!

Elmo jou tijd komt ook weer? Zet hem op! Veel geluk.

En natuurlijk voor iedereen: dat er maar veel walvissen mogen komen (al snap ik niet echt wat jullie bedoelen/wat het betekende, maar klinkt hoopvol ha ha!). En voor Lenneke een extra duim!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Elvira echt balen dat je ongeveer 5,5 weken moet wachten, maar hopelijk gaat de tijd (voor je gevoel) snel voorbij. En ik ga voor je duimen dat je misschien eerder terecht kan :)

Roca goed ook van de 2 uitslag van je mannetje inderdaad een geweldig gevoel als je dan te horen krijgt dat het beter is :). Hopelijk slaan de medicijnen aan bij mijn ventje en hij moet nu natuurlijk ook meer ontspannen gaan plassen en er meer de tijd voornemen. Ook minimaal 2 liter water drinken en max 2 kopjes koffie. Nou dat heeft hij er graag voor over.

Lenneke ik ben voor je aan het duimen dat je zwanger bent en anders natuurlijk de volgende ronde.

Aldonza
    succes met spuiten meid maar het is voor een goed doel natuurlijk, als je dat in gedachten houdt scheelt het misschien.

Voor degene die ik ben vergeten allemaal heel veel succes en spreek jullie later nog wel.

Groetjes Vruchtje

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    @lenneke,
    Hoe is het meid houd je het nog een beetje vol?
    Ik ben aan het duimen voor je.
    Succes.
    Veel liefs Lydia

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke: Hoe is het meid...ben ook zo super benieuwd!

Heerlijk geshopt! 2 paar nieuwe laarzen...helemaal toppie! Ik kan er weer helemaal tegen.

Hoe is het met iedereen? lekker weekend?

Elmo

7. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Lenneke, ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

Succes met wachten !

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    hier gaat het goed Elmo.
    Met jou ook? iid lekker weekend.
    Liefs Lydia

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ik gooi even een pakketje moed naar jullie toe... heb deze week mijn rugzakje toch nt nodig !
    Gaan ervoor meiden ! ;)

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    zeker weten stientje.2007 wordt ons jaar, voel het aan mijn water.
    liefs lydia

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Toe maar Elmo 2 paar nieuwe laarzen zelfs! Blits hoor. Hier idd ook lekker weekend.
    Spuiten gaat overigens wel goed hoor,maar was vanavond bijna vergeten om te spuiten. Zit er nog niet helemaal in. Dus nu maar even dagelijkse herinnering in mijn foon gezet. Straks zit ik er wel weer helemaal in.....zo erg dat je zelfs in je wachtweken nog wel eens schrikt en denkt...ow ik moet spuiten (herkennen jullie dit?)
    Lenneke ik ga dubbel en dwars doorduimen tot zo helemaal blauwgedraaid zijn opdat jij en je hubbie een supermooi weekend krijgen....toi toi toi!

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ik duim hard vr ons allemaal ! IN 2007 mt dit topicje helemaal gaan leeglopen en verhuizen naar de walviskant !

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Eva: Vrouwen moet soms winkelen...maar het was uitverkoop hoor ;)
    Wat spuiten betreft...in het begin moest ik steeds best lang spuiten maar het werd eigenlijk steeds korter. Nu komt ook mijn eerste standaard behandeling dus weet ook nog niet echt hoe dat gaat. Ik denk wel dat je behandeltechnisch na de punctie anders mee bezig bent. Ik vond dat echt altijd een mijlpaal (bijna einde behandeling). Wat daarna nog komt, tja...das alleen maar mooi! Laat het me weten als je voorloopt na de punctie, hoe dat voelt om niet meer te spuiten. Krijg jij erna Pregnyl of Progestan? Bij Progestan zou je helemaal niet meer hoeven spuiten... :p

:idea: Stientje: Tuurlijk openen we straks een walvis-topic'je! En daar gaan we allemaal heen!

:idea: Caruli: Jij bent toch ook al super aan het spuiten?
    Waar sta je momenteel in de behandeling en wanneer verwacht je wat? Ben het helemaal kwijt.

Ik heb trouwens w.s. 14 of 15 feb. de punctie! Zijn er bij jullie ook voorspellingen gedaan in het traject?

Elmo

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elmo ik moet na de punctie aan de Progestan bollen....die heerlijke mutsebollen. Hoef dus niet meer te spuiten, maar wat ik van mijn vriendin moet geloven is dat ze 3 keer daags 2 van die mutsebollen echt vreselijk vond...maar ook daar slaan we ons weer doorheen.
    Bij mij is niet echt een voorspelling gedaan en ik besef dat ik nu anders kan reageren op de Puregon, maar als ik uitga van zo'n 10 dagen Puregon spuiten zou ik zo rond het weekend van 10-11 februari de punctie kunnen hebben. Maar het is allemaal nog helemaal afwachten...eerst maar stap voor stap....nu eerst naar de uitgangsecho toewerken en hopen dat ik daarna met Puregon mag starten.
    Ik geloof dat Caruli van de week dinsdag ofzo nog voor fm moest...hopelijk mag er dan snel een punctie volgen met een goede oogst.
    Hier lekker relaxed weekendje....dadelijk ff buiten in de tuin bezig en dan vanmiddag lekker filmpje kijken....
    Geniet van je weekend dames....(en voor de mensen die dit weekend moeten werken...op naar de vrije dagen).

15. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,291
    263
    83
    jammer kwam even kijken of er nieuws was van Lenneke..

Helaas nog even geduld hebben.

Dan ga ik weer verder zondag vieren Girls...
    LIEK.

16. allita

allita Lid

Jan 10, 2007
    60
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    noord brabant
    HE LENNEKE,...ik ben zozoooooo benieuwd hoe het met je gaat... ik hoop zo dat je aan het genieten bent.

EN AAN ALLE ANDERE LADY,S.. heb het weekeind jullie verhalen gevolgd
    wat knap dat jullie er zo sterk mee omgaan. en ook lees ik natuurlijk dat er dagen van tranen en dipjes zijn maar ik wil zeggen dat ik echt met jullie mee leef. JULLIE KUNNEN HET!

nog 3 dagen en ik mag met mijn mannetje naar de arts. hoop op wat beter nieuws. had van het weekeind wel weer een dip! echt het gevoel van het komt niet goed,...na een pep-tolk ging het wel weer.
    verder rustig weekeind en probeer er maar niet aan te denken. een fijn weekeind allemaal!

kus allita

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    1,961
    0
    0
    Oke meiden, daar ben ik dan...

Hou je vast, ik durf het haast niet te vertellen, maar.....

De test is POSITIEF! Woehaaaaaa............

Ik durf het echt niet te geloven, hebben wij zoveel geluk?!
    Mannetje geloofde er ook niets van, hij had nog nooit een test van dichtbij gezien geloof ik. Dus hij heeft wel 10x gelezen dat 2 streepjes echt goed nieuws betekend. Toen heb ik nog maar een test gedaan van een ander merk, hahaha, en eigenlijk kan ik het nu nog niet geloven.

Ik word een walvis................

Echt doodeng, ik hoop echt heel erg dat het niet alsnog fout gaat in de komende weken.

Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor een test en nog bloedprikken voor het onderzoek waar we aan meedoen. Dus dan ga ik gelijk vragen hoe het nu verder gaat.

En nu jullie nog dames! Ik wil niet in mijn eentje in de walvisclub hoor!

Liefs van een hele gelukkige en nog steeds ongelovige Lenneke :) :)

18. allita

allita Lid

Jan 10, 2007
    60
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    noord brabant
    HEEEEEEE wat een super nieuws! ik zit hier met een open mond te lezen en kippevel. a wat fijn voor jullie!

al dat duimen niet voor niets geweest he meiden,..

geniet ervan! liefs

19. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    hee Lenneke;

van harte gefeliciteerd

is heerlijk onwerkelijk he, zo een positieve test....
    maar meid, wat geweldig :D :D :D :D

20. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    1,961
    0
    0
    Dankjewel Allita!

Gaaf he?
    Hopen dat jullie goed nieuws krijgen komende week bij de doc.

Liefs

Share This Page