Goeiemoggel, Alles goed met iedereen? Mobius, Succes met de fm vandaag. @Schaapie bij jou al nieuws. Wat een ellende zeg. Hoe #@Q$ dan ook, ik hoop dat je snel weer vol goede moed verder kan. @Luisa Heel veel succes. @de rest ik denk aan jullie. Ga nu gauw even stofzuigen. Ons lieve forum dinnetje Hannah komt vandaag op bezoek. Dusse moet natuurlijk wel een beetje netjes zijn. X Vier
Goedemorgen lieve meiden Elvira: dank je! hoe is het met jou? En met jouw vader? Hopelijk gaat het nu beter met hem. Ik wens je ook heel veel succes met alles.... en voor wat betreft de feestdagen je hebt gelijk: it sucks! Maar we zullen elkaar helpen hier om wel vrolijk te blijven ook onder de kerstboom. Schaapje: ik wens je heel veel sterkte, liefde en succes. worden schieten te kort.... Esther: ik ben blij om te lezen dat je een tweede gesprek met jouw gyn hebt gehaad en dat het wat positiever klinkt dan de vorige. Ik heb ook zoiets mee gemaakt afgelopen vrijdag, maar dat vertel ik straks. Mobius: wat goed om te horen dat het goed met je gaat! Succes met je volgende echo en met de TP. Sandra: ik ga ook voor je duimen dat je cryootje goed ontdooit en dat je donderdag een succesvolle tp hebt. Pekske: gefeliciteerd met jouw beslissing om te stoppen met roken! Ik ben ook definitief (!) gestopt een paar maanden geleden en het voelt zoooo goed! Jootje: ik heb zelf geen zus, maar ik kan me heel goed voorstellen hoe het zou voelen....wel vind ik heel lief dat je ouders je het toch ook meer gunnen. Ik hoop van harte dat je je gauw beter voelt. Muus: de 2de week is begonnen! Veel liefs en veel succes van mij ook Scat: hoe is het met jou nu? alle andere meiden: ik denk aan jullie! nu mijn update: Afgelopen vrijdag kregen wij van onze gynacoloog van het Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp te horen dat we bijna uitbehandeld zijn, na 4 x IUIs, 1 mislukte IVF poging in Juli 2007 (7 rijpe eicellen; geen bevruchting) en 1 mislukte ICSI poging in September 2007 , (11 eicellen waarvan 8 bevrucht; 3 embryos waarvan 2 teruggeplaatst: 1 viercellig (categorie III) en 1 zevencellig (categorie III). Het MCK gaf ons nog maximaal 10% kans om een kind te krijgen, dat betekent maximaal nog 1 ICSI behandeling en daarna eiceldonatie ergen anders zoeken. Na dit schokkende gesprek weten we niet zeker hoe we verder moeten gaan. Ik denk zelf aan een 2nd opinion, ook omdat bij MCK meten ze geen hormonenwaarde en gebruiken altijd dezelfde behandelschema. Hebben jullie tips? Pfff....dit hadden we echt niet verwacht liefs, Luisa
@@Luisa........ Ik zou voor een second opinion gaan. Naast de echo's ,hoef jij dus nooit bloed te prikken? Ik wens je heel veel succes in Januari.......hopelijk wordt 2008 het jaar voor ons hier allemaal..... liefs Minou
Ik zou toch ook voor een 2e opinion gaan. Soms snap ik het ook niet allemaal. Jij hebt toch embryo's gehad die zijn terugggeplaatst. Dat is toch een goed teken : Waarom zijn ze zo negatief in het ziekenhuis : Geef nog niet op Luisa Groetjes Scat
Hoi allemaal, Louisa, ook ik zou voor een second opinion gaan hoor...baadt het niet, schaadt het ook niet toch Mobius, wat een heerlijke vrolijkheid en ik duim voor je dat deze cryo toch zijn best gaat doen en dat je geen champie mag tijdens oud en nieuw Jootje, is inderdaad een moeilijke situatie met je zus....Gelukkig heb je wel de steun van je ouders. Muuske, gaat het nog met wachten? Everyone else.... Januari 2008 gaat het worden Ik heb vannacht mijn ouders naar het vliegveld gebracht, zijn weer eens heerlijk naar de canarische eilanden (ben jaloers ). Moet heel veel werken komende weken, dus denk dat het zo 7 december is...dan hoop ik eindelijk te weten wanneer we echt gaan starten en de decembermaand vliegt vaak ook wel om (alhoewel ik wel 12 dagen vakantie heb en door geldgebrek wegens mijn auto. En dus kunnen we nu niet weg )... Allemaal een fijne dag, XXX Daffie
@ Daffie....het wachten gaat redelijk! Heb nog steeds een goed gevoel erover. Hopelijk blijft dat 8 maanden. Maar af en soms bekruipt me een angst! Liefs Marjo
hallo allemaal, weer iemand op de wachtbankjes zie ik....spannend hoor. ik heb vandaag mijn eerste acupunctuur gehad en ik vond het zeer appart om te ervaren. ik kreeg ook naaldjes tussen duim en wijs vinger en die deed best pijn moet ik eerlijk zeggen. die op mijn benen en voeten die voelde ik niet echt, maar die andere wel. nu moet ik vrijdag weer. en ik rook nog steeds niet! zelfs niet een trekje stiekem. hij gaf ook als advies om tijdens de inesteling periode pleeg zuster bloed wijn te drinken. 1 glaasje per dag, is goed voor de doorbloeding van de baarmoederwand en dus goed voor een innesteling. misschien ook een tip voor de rest van ons! succes allemaaaaalll..
Ga het nog iets lastiger maken Scat; Testen thuis, zijn en blijven positief! Doelde meer op de testen in het ziekenhuis.....Die zullen toch wel beter zijn dan de thuistesten. En zo en zo ze zouden me toch niet zo verdrietig maken als het niet 200 % zeker is!
Schaapie, wat jij doormaakt lijkt me echt heel zwaar, ik wil je heel veel sterkte wensen! Pekske, onze ex-roker, goed hoor! Wat is eigenlijk pleegzuster bloedwijn, het komt me heel bekend voor.. Daffie, 7 december is al in zicht hoor, hou vol!
stienke dat is een rode wijn, hij is zoet en wat stroperig net als port. schijnt erg goed te zijn, dus ik denk maar zo baat het niet dan schaad het niet. toch?
Hoi heb vandaag een dipdag! Vandaag wat last van nuikpjn onder in me buik en wat minuscuul licht-rose bloed bij het afvegen. Barstte spontaan in snikken uit! Zou het nu weer mis zijn? Of kan het nog innestelen zijn 8 dagen na de tp? Liefs Marjo
op welke dag was het de vorige keer dat je bloed verlies kreeg dan? ik weet van mezelf dat bij mij het bijna altijd hetzelfde gaat. ik hoop dat het innesteling is...
Komen net bij de ivf-verpleegkundige vandaan. Eerst kregen we weer een klap in ons gezicht, ze hadden ons ingepland om pas in januari met de pil te beginnen... want anders kwam het bij hun qua planning niet uit.. Ik ben toen gaan pleiten voor de cyclus van december, mede omdat ze mij dat aan de telefoon hadden toegezegd. Na lang praten en op de kalender kijken mag ik toch de cyclus van december beginnen! Het enige nadeel is dan dat ik qua planning 3,5 week decapeptyl moet spuiten ipv de 2 tot 2,5 week normaal gesproken alvorens ik de eerste echo krijg. Want anders zou ik in week 2 uitkomen maar die zat al vol.. nu dus week 3... Ik neem het er maar bij dat ik dan langer moet spuiten, zo hebben we wel 3 weken winst ipv in januari beginnen... Ben best trots op mezelf dat ik het voor elkaar gekregen heb! Zijn er meiden die ervaring hebben met langer decapeptyl spuiten? Wordt je daar echt zo naar/chagrijnig van? Nu wachten op de menstruatie, die hoop ik rond 6 december zal zijn! xxx Jootje
Vorige keer was het een dag later, maar wel heel heftig en dit was echt maar heel miniscuul. Heel anders dan vorige keer! Nu is het weer weg! Raar!
Innestelen gebeurt niet altijd precies op dezelfde dag bij iedereen. Bij de 1 zal het dag 5 zijn, bij de ander dag 6 of dag 8. Ieder lichaam is anders. Bij de 1 zal er lichtroze afscheiding zijn ( kan een heel goed teken zijn dus) bij de ander is er helemaal niets te zien. Ik hoopte een soort teken te krijgen in die dagen, vooral omdat ik zo graag een soort bevestiging of zekerheid hebben. Ik weet zo goed hoe je je voelt. Ik hoop zo voor je dat het raak is voor jou en ben heel hard aan het duimen voor je Groetjes Scat
heey jootje, het ziet er inderdaad naar uit dat we samen gaan in januari. iets andere data`s maar wel samen bezig. gezellie... is altijd leuker dan alleen he.....