Ginny: Echt vreemd he? Dat de accupunctuur naar je tong moet kijken.. Ik heb nu 2 behandelingen gehad, weet natuurlik nog niet of het effect gaat hebben, maar ik kan er in ieder geval heerlijk van slapen. Mijn hubbie is gisteren voor het eerst geweest en natuurlijk was hij best zielig want die naaldjes waren heus niet zo leuk hoor.. aangezien mijn ovulatietest gisterochtend een lachend gezichtje liet zien hebben we toch maar geklust... misschien heeft die accupunctuur wel meteen effect en hoeven we de icsi niet in.... Denk overigens niet dat het raak zal zijn.. zou wel heel toevallig zijn als het al bijna 2 jaar niet lukt he? Maar goed hoop houden we altijd... xxx Jootje
Goedemorgen dames Sandra, ben zo benieuwd of je cryootje het goed gaat doen. Ik duim me te pletter meid! Angelina, heel erg veel succes met de punctie vandaag. Laat ons maar maar snel weten hoe het gegaan is en dan RUSTEN he? Ginny, ik ken dat gevoel dat je ongi te laat zijn. Dan wil je dat ze komen en dan laten ze op zich wachten Hoop dat de accupunctuur meevalt en dat het gaat helpen he Luisa, goed van je dat je voor een second opinion gaat Jootje, hopen dat de accupunctuur voor jou ook succes heeft en dat het klussen deze keer raak was! Ik ben ook weer net terug van de 2e fm. Rechts was nog steeds niets te zien maar mijn kleine linkerkant begon toch al wat te vertonen Dus zaterdag maar weer terug
Pfffffffffff hou op over spanning.... Wij zitten hier samen te wachten totdat die telefoon eens overgaat! Ze bellen dus tussen half 10 en half 12, dus laat die telefoon maar rinkelen! We hebben allebei kriebels in onze buik van de spanning hihihihi
spannend he san: wie krijg je vandaag? veel succes meid hoop echt dat er een mooi eitje ontdooid is ginny: heb tp 6 dagen geleden gehad maar ben sinds gister nacht al ongi dus poging mislukt nu verder kijken waar het vandaan komt omdat het eigenlijk nog niet kan zo vroeg ongi worden innestelling heeft zo geen kans gehad meiden wens iedereen heeel veel succes en hopelijk word 2008 een mooi jaar voor iedereen hier!
marlboro: Wat een ontzettend rotnieuws weer... Dat is niet leuk en inderdaad wel vreemd gezien het feit dat je meestal pas na ongeveer 14 dagen ongesteld wordt... Neem de rust en tijd om het te verwerken en hopenlijk kan het ziekenhuis snel zeggen waar het aan heeft gelegen en er iets aan doen voor de volgende keer. Een dikke knuffel Jootje
ECHT HEEL SPANNEND! ik [-o< voor je dat het een prachtig eike is en dat je een mooie 9 maanden tegemoet gaat! xxx jootje
@ Marlboro....wat vreselijk jammer meid! Weet, helaas, precies hoe jij je nu voelt! @ Sandra....suc6! Liefs Marjo
Nou maar hopen dat het allemaal snel gaat en dat ie zin heeft om lekker 9 maanden in je buik rond te hangen! xxx jootje
Een half uurtje geleden hebben ze gebeld en om half 12 moeten we er zijn. Ze gaan dan 2 cryootjes terugplaatsen! Uitgebreid verhaal volgt straks...
succes sandra! ennuh over die acupunctuur he, die naaldjes in mijn handen vond ik toch ook pijnlijk. niet als ze er eenmaal in zitten maar ze zitten tegen een zenuw aan of zo..... ach ja als het maar gaat helpen he
Sandra, WAUW... Waarschijnlijk zijn ze nu al teruggeplaatst.. HEEL VEEL SUCCES MET WACHTEN! Ik duim voor je xxx Jootje
Dames ik kom hier gezellig meekletsen. Allereerst: SandraB succes! Ik heb zojuist mijn derde IUI-behandeling achter de rug, maar er is veel te weinig goed zaad: 1e IUI: 460.000 zaadjes en 2 eitjes ------> geen resultaat 2e IUI: 740.000 zaadjes en 1 eitje ------> zwanger, maar helaas geëindigd in een BBZ met als gevolg een chemokuur en de verwijdering van mijn rechtereileider 3e IUI: 500.000 zaadjes en 1 eitje ------> resultaat nog onbekend, nod 6 december De gynaecoloog ziet er weinig heil in om nu nog door te gaan met IUI omdat er eigenlijk minimaal een miljoen goede zaadjes moeten zijn. Zelf hoop ik van harte dat het nu nog gewoon gelukt is. Dan hoeven we dat hele traject niet in! Voor de volgende ronde heb ik nog Clomid meegekregen, zodat die poging niet helemaal voor niks is. We mogen het dan gewoon zelf proberen. Op 9 januari moeten we naar de IVF-arts toe. Er is geen wachtlijst heb ik gehoord, dus ik hoop dat we dan ook snel mogen beginnen. Voor iedereen heel erg veel succes. Ik ben er zo trots op dat ik op een forum zit met zoveel dappere meiden! Groetjes, Josien
Bij mij deed het naaldje die ze tussen wijsvinger en duim in zetten ook wel zeer... was een gevoelig punt zei ze... Maar mijn man heeft daar geen naaldjes gehad.. Hij had er een paar op zijn hoofd gekregen..hihi, zal er wel mooi uitgezien hebben! Ik heb trouwens mijn ovulatiesprong nog nooit zo overduidelijk gevoeld als vandaag... zou dat ook door de acupunct komen...? xxxx Jootje
hmmmm dat weet ik nog niet jootje.... ik heb die pas aankomende donderdag. dus volgende week kan ikhet je vertellen. josien welkom hier! ik hoop dat het niet nodig zal zijn en dat je een mooi sinterklaas kadootje krijgt op 6 dec.
sandra: te laat wilde je nog succes wensen maar die dat je ze al in je buik hebt zitten hopelijk blijven ze daar de komende 9 maanden zitten ik zal voor je duimen