Zara Ik krijg van de decapeptyl ook hoofdpijn, maar meestal na een paar dagen het 2e hormoon bijspuiten gaat het weg. Misschien nog een dag of 2 geduld hebben Liselotje De pregnyl kan idd ook wel een branderig gevoel geven. Meestal heb ik daarna een beurse plek. Het is in elk geval een rotprik Maar...alles voor het goeie doel hahaha Martine Welkom hier! Hopelijk wordt je in het ZH snel geholpen en wordt je snel zwanger! Angelina Mooie score meid en veel succes met de wachtweken! Essie Ik moet idd naar Zwijndrecht, is nog maar de uitgangsecho. Stelde vd D. het zelf voor de punctie onder narcose? Omdat ze normaal gesproken er niet echt voor zijn, maar gewoon met de zetpillen. Ik krijg de zetpillen + valiumtabletten en dan is de punctie voor mij gelukkig wel goed te doen.
Hoi Giny, Ik heb ooit een cyste leeg laten zuigen en dat deed zo'n pijn! Daarna ben ik ook nog eens 2x geopereerd aan mijn eierstokken waardoor er littekenweefsel is ontstaan en de punctie waarschijnlijk extra pijnlijk is. Dit vonden ze een goede reden om het onder narcose te doen. Ik ben echt heel blij dat ik van het ziekenhuis alle medewerking krijg. Ik begreep dat als ik de punctie in Z'drecht zou moeten doen, dit niet was gebeurd. Gelukkig is de punctie voor jou goed te doen. Het verschilt echt van persoon tot persoon. @Liselotje. Pregnyl brandt naar mijn idee niet erger dan Deca. Wel houd ik net als giny een beurse plek aan de pregnyl over. Succes met spuiten! groetjes Ester
@Liselotje: ehm, ik geloof dat je een verkeerd hormoon noemt.Die pregnyl hoef je maar 1 keer te zetten, nl zo'n 36u voor de punctie. Bedoel je niet Gonalf of Puregon? Haha, heel herkenbaar allemaal hoor!Ik heb ook wel een aardige hekel opgebouwd aan die deca.Niet alleen om de hoofdpijn, maar ik vind het best gevoelige prikjes.Nu heb ik ondergewicht, dus misschien dat het daaraan ligt?Hoe grotere rol om in te prikken, hoe gemakkelijker? En het inspuiten is vaak het ergst, zo gevoelig! De puregon is echt een fijne pen, daar voel je echt niks van.Ik zie ook wel op tegen de pregnyl, maar gelukkig is die prik maar eenmalig. En ik zie op tegen het wachten na de tp...
Hallo meiden, Ik ben al een tijdje aan het meelezen met jullie en morgen moet ik ook beginnen met spuiten dus voeg ik me ook maar bij jullie lijkt me wel gezellig! Hier is mijn verhaaltje: In september 2005 is mijn spiraaltje eruit gehaald en na ruim een jaar te klussen zijn we naar de gynaecoloog gegaan. Na een bloedonderzoek bij mij en een spermaonderzoek bij mijn vriend( alles goed) heeft de gyn een foto van mijn baarmoeder gemaakt (dit was erg pijnlijk) om te kijken of het spiraaltje toch niets beschadigd had maar dit was ook goed. Toen wilde hij een kijkoperatie (laparascopie) doen , maar ik zou dan 's avonds wel weer naar huis mogen want hij dacht dat dat waarschijnlijk toch wel goed was. Maar dat viel ff tegen aan de ene kant heb ik endomitriose (in lichte vorm) en aan de andere kant is het vergroeid met mijn blaas en darmen, dus ik moest toch nog 2 dagen blijven! Toen kwam ook het slechte nieuws het zou waarschijnlijk niet gaan op de normale manier en alleen maar d.m.v. ivf. In oktober ben ik weer terug gegaan en heeft hij me gelijk doorverwezen naar de fert. arts en ik heb tot 22/11 de pil geslikt en moet morgen beginnen met decapeptyl te spuiten en donderdag 29/11 mag ik al beginnen met gonal f en 3 dec moet ik voor de laatste keer decapeptyl spuiten en moet ik voor een bloedafname en echo. Dus ik vind het allemaal wel spannend, zo dicht ben ik nog nooit bij een zwangerschap geweest! Ik had nog wel een vraagje: Waarom moeten jullie allemaal zo lang decapeptyl spuiten? Ik heb een behandeling in Belgie misschien daarom het verschil? En alle meiden die bezig zijn: SUCCES Groetjes angelique
Stienke: Oh dit is wel leuk zeg dat we ongeveer samen op gaan lopen! Zou leuk zijn als we elkaar misschien tegen zouden komen! Ik heb morgen ochtend de 5e IUI. Eigelijk weet ik nu al dat het niks wordt maar ik wil de kans toch niet laten schieten... We houden elkaar op de hoogte oke? Xx
Inderdaad Zara ik bedoel inderdaad puregon Ik heb alleen niet die moderne pen maar moet nog zelf mengen... @liek welkom hier en heel veel succes.... groetjes lotje
Liek welkom hier! En natuurlijk heel veel succes! Annelies, heel veel succes vandaag, en je weet maar nooit, misschien heb je die hele icsi straks niet meer nodig. Ik hoop het voor je! Zara, ik heb ook wel redelijk veel hoofdpijn gehad, hopelijk sla je je er een beetje doorheen. Bij mij werd het wel minder toen de Gonal F erbij kwam. Succes meid! Martine, hopelijk heb je een beetje hoop geput uit de verhalen hier.. En iedereen natuurlijk weer heel veel succes met alles, hopelijk zijn we met z'n allen gauw zwanger!
Angelina, dus jij zit in de spannende wachtweken. Sterkte met wachten en ik duim voor je Martine Wij hebben hetzelfde te horen gekregen een tijd geleden. Toen we daarna de mallemolen van IVF / ICSI ingingen gaf dat mij weer een soort hoop dat ik met wat hulp dan toch zwanger zou worden en zo positief zie ik het nog steeds. Hou vol Martine, het gaat jou ook lukken hoor met wat hulp Zara, wat vervelend die hoofdpijn! Ik hoor er meer meiden over klagen. Ik heb er een paar dagen last van gehad en toen ik het 2e medicijn ging spuiten was het over. Liselotje Ik ga hard voor je Hopelijk ben je snel zwanger Liek Spannend Liek! Zo voelde ik het ook: eindelijk een kans op zwangerschap! Mij is verteld dat je met Decapeptyl je cyclus platlegt en ook als je het 2e medicijn gaat spuiten moet je de eigen cyclus blijven onderdrukken dus blijf je het 2e medicijn spuiten. Misschien dat het in combinatie met andere hormonen anders werkt. Annelies Ik ga toch hard duimen voor je 5e IUI je weet maar nooit Groetjes Scat
Hoi meiden, Allemaal bedankt voor jullie opbeurende berichtjes. Snap alleen niets van al die pillen en spuiten waar jullie het over hebben. Maar dat zal nog wel komen. Man lief was erg ontdaan gister en voelde zich een beetje een mislukkeling. Dat gaf me wel een onmachtig gevoel. We hebben met zijn tweeen besloten dat we ons niet op de kop laten zitten en dat het met wat hulp helemaal goed gaat komen. Annelies661; heel veel succes vanmorgen met je IUI, hopen dat deze aanslaat. Groetjes martine
Heel goed, en zeg maar tegen je hubbie dat hij absoluut geen mislukkeling is, hij kan er ook niets aan doen!
Hoi meiden, Ik ben net terug van de punctie in het ziekenhuis. Ik heb een heeeel klein beetje buikpijn, dat is alles. Hopelijk blijft het daar bij, maar voor dezekerheid kruip ik wel zo lekker mijn bedje in. We moesten nl. vanmorgen om 6 uur al op! En ik drink heeeeel veel. Ik wil niet net als vorige x zoveel pijn krijgen. Er zijn 3 eitjes gevonden. Het valt me wel een beetje tegen, maar ik hou me vast aan de gedachte dat je hebt maar 1 goede nodig hebt. Groetjes Ester
Klopt Martine ik heb eerst 2 x iui gedaan. We zouden toen eigenlijk voor icsi maar toen hadden we ineens veel meer zaadcellen, toen het aantal zaadcellen toch terug liep zijn we alsnog voor icsi gegaan...
rust maar lekker uit essie. ik hoop dat je een mooie emmie er voor terug krijgt. ik ga voor je duimen in ieder geval..
Ester je hebt gelijk hoor, er is maar 1 nodig! En als als er bevruchting plaats heeft gevonden, wanneer hoor je dat?
Rust maar lekker uit Esther en laat je vertroetelen. En inderdaad is er maar 1 nodig Spannend, wanneer is de terugplaatsing? Liefs en een knuffel van Daffie
Essie ik duim voor een bevruchting Je hebt er inderdaad maar 1 nodig en dat hoop ik van harte voor jou. Ik wacht op het spannende nieuws binnenkort Groetjes Scat
hoi allemaal, ik ben lisa, ik was hier al een paar keer geweest. maar kom van het topic iui. in jan. gaan wij voor een poging ivf. ivm. mijn te hoge fsh. te weinig voorraad eicellen dus. is hier iemand die hier ervaring mee heeft. ben erg verdrietig hierover. en zal veel met jullie gaan mee lezen. 17 jan. hebben we een intake gesprek. x lisa.