Dankje Brenda! Inderdaad heeeeeeel onwerkelijk. Je zit er zo lang op te hopen en ik heb al zoveel negatieve testen in mijn handen gehad, dit is haast niet te bevatten!
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee Lenneke meid, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan en welkom in het jaar van de Walvis. Dat we ons binnenkort allemaal maar bij je mogen aansluiten. Onwerkelijk he, die positieve test. X Elvira
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TE GEK Lenneke! Hartelijk Gefeliciteerd De eerste walvis van de club! Geniet ervan lieverd! Het is meer dan verdiend! Die duimen van ons doen het dus goed
Lenneke wat heerlijk zeg......zit hier met big smile je bericht te lezen!! Van harte proficiat meid....dit geeft een goed gevoel....een goede start van 2007!!
Lenneke@ wow wat een goed nieuws zeg superrrrrr meid geniet er lekker van hoor en hopelijk steek je ons snel aan elmo@ idd ben nog steeds aan het spuiten begin het nu wel beu te worden hoor maar goed hoort erbij he morgen een 2e fm en dan hopen dat de eitjes door gegroeid zijn had eerst 2 goede en ik hoop dat er van de kleintjes toch nog wat een groeispurt hebben gehad ik heb behoorlijk last van mijn buik met zitten en fietsen heb het idee vol te zitten herkennen jullie dat? meiden ik wens iedereen nog een hele fijne zondag en ik laat het morgen weten groetjesssss caruli
Lieve Lenneke, Van harte gefeliciteerd meid! Je bent zwanger! Ga er lekker van genieten en hou een plekje voor ons vrij. Liefs ELmo
WOWOW ik zit hier met de rillingen het goede nieuws van Lenneke te lezen.....och och wat heerlijk om te horen dat er kansen zijn. de eerste van de walvis club is er dan. het gaaaaaaaaaaaaaaaat goed....... wel done girl. En pssssssssssssssssss je had er twee laten plaatsen he, ben benieuwd hoeveel er zijn blijven zitten in ieder geval eentje , lenneke ik ben erg blij voor je....dikke kus.
Caruli; je bent vast goed aan't broeden nu...Hoop dat er nog een kleintjes uitgegroeit zijn tot topeggies! Zal aan je denken morgen!
Caruli: dat je je zo vol voelt is heel "normaal" hoor, volgens mij. Je eierstokken worden ook heel erg groot he (geloof 8x zo groot) dus je zit letterlijk heel vol. Ik hoop dat je morgen een goede echo hebt! En dan....hup...Lenneke achterna Elmo
Carulli kan mij voorstellen dat het allemaal vol voelt, ik voel een eitje al zitten en steken laat staan dat er meerdere komen...... succes nog even met het spuiten.....
He Lenneke, van harte gefeliciteerd meid. Je bent de eerste van ons groepje, hopelijk steek je ons aan. Lekker van genieten. Veel liefs Lydia
Gefeliciteerd Lenneke ! Dat vind ik nou eens leuk om te lezen dat het ook lekker de eerste keer kan lukken, dat geeft de andere meiden toch weer goede moed. Geweldig ! Geniet ervan.
Dankjewel Meiden, superlief alle felicitaties. Hopelijk sluiten jullie allemaal aan voor de walvisclub! Caruli succes morgen met de FM en kom me maar heeeeel snel gezelschap houden in de club oke? XXX Lenneke
JIPPIE, JOEPIE. VAN HARTE GEFELICITEERD! Bij deze ben je gepromoveerd tot voorzitter van de walvisclub! \/ =D> {|= \/ =D> {|= {|= {|= Jij bent nu vast de gelukkigste vrouw, cq walvis, op deze aarde!