IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dank je Lina (nu weet ik je naam weer :D )
    En nee hoor. ik laat me zeker niet snel gek maken. Eerder andersom: mij moeten ze altijd 100x zeggen dat het wel zal goed komen. Zou beter wat positiever zijn maar vind het zo moeilijk soms :cry:

2. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Maar het ís ook moeilijk om door de bomen het bos te blijven zien hoor Mobius.
    Je wilt niet weten hoe ik gister 'er aan toe was'.
    Ik weet ook dat er nog van alles kan gebeuren, maar ik ben nu zó hyper, dat ik vandaag daar niet aan wil denken.
    Wil denken aan een tp.........

(laat de telefoon maar rinkelen, ik ben er klaar voor)
    Hebben jullie dat ook dat het zh belt met hoe nu verder?
    (dit voor de meiden met een cryo-tp)

3. Hoi Beebje en Mobius en Lina gezellig dat jullie me gezelschap komen houden op het wachtbankje! Als het goed is passen we er makkelijk met z'n 4en op hoor ;). En misschien is er wel plek voor meer (sorry, weet even niet of er nog meer meiden nu zitten of op komen te zitten....). Ik duim voor een goede ontdooiing.
    Mobius, ik voel ook niks van al die hormonen hoor, dus dat is niet raar.

Nog even een vraagje: hoe lang hadden jullie last van buikpijn na de punctie. Ik heb het nu gelukkig niet zoals vorige keer door heel mijn buik en maag, maar ik kan nog niet echt rechtop lopen omdat m'n onderbuik zo zeer doet. Is dit normaal? Als ik lig voel ik overigens niks.

4. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Lina spannend :)
    Ik duim voor je en hoop dat je het snel hoort ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

Marjo, ik ben zooooo benieuwd :)

Beeb, ik duim nog :)

Ik reageer steeds maar eventjes want ik heb het druk op m'n werk
    maar probeer stiekum steeds even wat te lezen.

Groetjes Scat ;) ;)

5. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Het verlossende telefoontje is geweest!
    Vrijdag om 10:30 mag ik weer komen met urine, word er een echo gedaan en wéér bloedprikken. Ze verwachten dan dat ik morgen mijn eisprong heb. En dus wieweet het weekend mijn tp!

Scat, stiekem op je werk internetten. Foei. :)

6. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    lina; Spannend, ik duim voor je.

Groetjes

7. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Nou meiden,
    Ons eskimootje heeft het ontdooien goed doorstaan,
    Vandaag is de terugplaatsing.

YESSSSSS wat een opluchting

Liefs Beeb

8. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Succes vandaag Beeb!

Heb je net een pb gestuurd.

9. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nou Beeb, dan is het een echte TOPPER :thumup:

Heel veel succes met de tp vandaag en ik hoop dat ie lekker blijft zitten!

Ik zal voor je duimen

xxx Jootje

10. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Wat geweldig nieuws Beeb!! :D :D Heel veel succes vandaag! :thumup:

Essie, bij mijn vorige punctie heb ik ook wel erg lang last gehad van mijn buik. Heel lang zelfs! Tot aan mijn volgende ongi die al te laat was! :( :cry:

Lina, blij voor je dat je meer weet. Ik duim dat je tp dit weekend mag zijn :thumup:
    Vind het wel raar dat het al zo snel is. Mijn eisprong was afgelopen zaterdag en ik zou (als het goed gaat) mijn tp nu zaterdag pas hebben. Zo zie je maar dat alle pogingen toch wel heel erg kunnen verschillen he ;)

11. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Mobius, het ligt er ook aan hoe je baarmoederslijmvlies. En er zijn nog een aantal factoren die goed moeten zijn. Die zien ze dan weer in je bloed geloof ik.
    Ik ga tóch eens nalezen in mijn dagboekje hoelang er de vorige keer tussenzat.
    Als ik het gevonden heb, laat ik het je zeer zeker weten.
    Hoe dik is jouw bms nu dan?

12. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Eisprong op 23 januari, tp op 28 januari. (al stond ie gepland op 27 januari maar door dubbele afspraak dus verschoven naar 28 januari)

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nou, geen flauw idee hoe dik mijn bms nu is :( Ik krijg nu geen echo meer. Ze hebben bij de laatste echo (nou ja, s'avonds pas toen ze de bloedresultaten binnen hadden) gezegd dat ik vrijdag moest bellen en dat zaterdag de tp zou zijn. Dus tussenin zijn er geen echo's meer gepland.

14. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Idd vreemd he dat ieder zh zo anders is. Zo kan je nooit iemand 'op de hoogte' brengen van het wel en wee van een tp.
    Vanaf cd 11 moest ik al urine gaan sparen en vanaf cd 13 komen tót de eisprong geweest is. En ik vind bloedprikken zo'n ramp. Ik zweet meeeega van de stress/spanning. Maar heb gelukkig bijna altijd mijn vaste prikster. Dat is zo'n schatje, ze weet hoe ik me voel en stelt me altijd zo veel mogelijk op mijn gemak.
    Alleen met de echo's heb ik iedere x een ander. Die van gister had ik nog nooit gezien, maarja, het is een Academisch zh, dus het verloop van personeel is groot. Gelukkig niet de fert.artsen. ;)

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Beeb, dat is topnieuws! Geweldig!

Lina, super heel veel succes!

Essie wordt de buikpijn al minder?

Mobius, probeer positief te blijven meid!

Jootje, hoe gaat het nu?

Scat, het is bijna december, poging twee komt al snel dichterbij!

Muuske, hopelijk durf je gauw te testen want we zitten echt met spanning op je te wachten!

Ondertussen ben ik mezelf valse hoop aan het geven. Ik heb wel eens dat er wat wit vocht uit mijn tepels komt, nu was dat weer zo, maar nu ook uit mijn tepelhof, nu had ik ook al gedroomd over een positieve test! Grrr...onze kansen zijn natuurlijk nihil maar toch hou je stiekum hoop!

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lieve meiden,

Ik ga heel hard duimen voor de meiden op de wachtbank....
    Hopelijk tot heel snel in de walvissenzee!

Denk aan jullie allemaal!

Liefs Hannah

17. Geweldig Beeb! Super goed nieuws!

Hannah, wat leuk om wat van je te horen. Hoe gaat het met de zwangerschap?

Wat heb ik gisteren gezegd.....Dat de buikpijn niet zo erg was als vorige x? Ik kan niet meer lopen, zitten, staan, liggen, echt alles doet zo'n pijn. Vanmorgen gebeld met het zh en ik moets het even aankijken, maar ik ga vanmiddag maar weer bellen, want volgens mij is dit niet normaal. Of herkend iemand dit misschien?

18. Sorry Stienke, ik heb over je berichtje hen gelezen. Je weet dat wonderen bestaan he.....En als alle mannen met verminderde kwaliteit geen kindern konden maken, dan zou de wereldbevolking heel snel dunner en dunner worden. Ik ben benieuwd, spannend!

x Ester

19. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Essie, heb jij geen overstimulatie? Zit net je laatste bericht te lezen......je klachten ed komen mij bekent voor en duiden m.i. op o.s.
    Veel drinken, veel rusten maar vooral: aan de bel trekken!

Ik kreeg o.s. ná de punctie. Omdat de follies zich weer vullen met vocht heb ik o.s. gekregen.

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje Essie, wat vervelend zeg, ik hoop echt dat je daar gauw vanaf bent! Inderdaad veel drinken, maar haha dat wist je natuurlijk al lang. Sterkte meid! En ja, ik weet dat wonderen bestaan maar die gebeuren toch altijd bij iemand anders :)

Deel Deze Pagina