Schaapie, geweldig ik ben echt blij voor je! Wat zul jij een topweekend hebben! Geniet ervan! Essie, heel veel succes met de tp! En ja, dat is zo, voor jou ben ik "een ander " wahha iedereen is "een ander" mag ik dan nu voor "ieder ander"een wonder bestellen?! Mobius, jij ook succes voor 15.00 uur! Lina, toi toi toi En Jootje, spannend! Je kan het nooit weten, ik hoop met jou op een wonder! Scat, weer een dagje dichterbij december... Iedereen heel veel succes!
Essie....heel veel suces met de terugplaatsing, ik duim heel hard! Schappje...wat een supernieuws zeg en nu inderdaad proberen te gaan genieten van dat wondertje in je buik...heeft al een geheel eigen willetje..prachtig toch! En dan natuurlijk nog Mobius....ik wacht met spanning af of je cryo goed ontdooit is! En wat een narigheid dat je je zo beroerd voelt! Volgende keer toch naar ons luisteren hoor en eerder je bedje opzoeken Dikke knuffel aan iedereen, ik heb lekker weekend.
ohhhhh schaapie wat onwijs wonder! Ben zo blij voor jullie! Mijn kaarsen blijven branden voor jullie! Alle andere meiden ik lees vaak nog eerst hier voordat ik ergens anders ga kijken op de site! Dus ik volg jullie nauwlettend! Ester en Jootje wonderen bestaan echt.....hihihi! Mobius zag ik weer spannend! Dikke kus voor iedereen! Nina
Essie, ik duim voor een terugplaatsing met een fantastisch resultaat Mobius, heel veel sterkte zo rond 15.00 Ik duim heel hard Jootje, Misschien ben je gewoon zwanger nu, dat zou toch zo mooi zijn Ik duim ervoor Lina, Ik duim nog Scat had zin in een hoop duimpjes!
Schaapie van harte meis probeer te genieten, En ik zit met mijn vangnetje hoor ik doe me best alles te vangen. Lina en mobius stressen mag nu nog straks met een emmy in je buikje moet je een beetje rustig aan doen hoor! verder iedereen een dikke knuffel Liefs Beeb
Even laten weten dat ik het labo net gebeld heb om te horen of mijn cryo goed ontdooit is......ze zijn er nog mee bezig en gaan me over een half uurtje terugbellen! HELP! Nog een half uur in spanning!
Nou meiden...ik heb mijn nieuws ontvangen. Precies waar ik voor vreesde. Ik was al bang dat ik die ene op 3 zou zijn waarbij de ontdooiing misliep. En het is ook nog zo Geen tp, geen beebje, geen vooruitzichten meer, niets Ik heb geen idee hoe ik dit nieuws weer ga moeten verwerken Had even de hoop dat de ontdooiing wel zou goed komen na al jullie goede verhalen van goede ontdooiingen maar niet voor mij dus Waarom is mij een kindje niet gegund
Lieve Mobius, wat vreselijk voor je! Ik gun het je heel erg waarom moest dit JOU nu gebeuren! En nu? Heb je nog kansen?
mobius, weet ff niet wat te zeggen meid. heb je nu geen kans meer op een nieuwe poging? ik wens je in elk geval heel veel sterkte toe. dikke knuffel. kuzz
Toch wel. Er zijn 6 pogingen vergoed waarvan ik er eentje gehad heb en die cryo telt niet omdat ze niet gelukt is. Dus ik heb er nog 5 te gaan. O jeetje, voel me zo rot nu. Jullie zullen nu wel denken:waar maakt ze zich druk om. Ze heeft nog zo veel kansen! Ik weet dat er velen onder jullie zijn die al veel meer pogingen achter de rug hebben en waarbij het ook nog steeds niet gelukt is. Ik leef echt enorm met jullie mee. Ik bewonder jullie dat jullie nog steeds met volle moed ertegenaan gaan Sorry als het overkomt alsof ik niet weet waarover ik het heb of dat ik me druk maak om niks. Ben er gewoon even kapot van. Keek er gewoon zo naar uit Ik hoop dat jullie me mijn verdriet niet kwalijk nemen Zal er wel weer bovenop komen en dan ga ik er weer voor, net als jullie
Gekkie, wij denken echt niet dat jij je druk maakt om niets, het is en blijft een fikse tegenslag en je hebt alle recht om daar heel verdrietig over te zijn! Natuurlijk kom je er wel weer bovenop, maar het heeft allemaal even tijd nodig. Misschien kun je dit weekend ter afleiding met je vriend iets leuks doen! Huur een leuke film bijvoorbeeld; Just like heaven, dan heb je even iets anders aan je hoofd!
Lieve Mobius, Wij denken echt niet waar maakt ze zich druk om. Het is gewoon echt niet leuk dat het beetje hoop dat je weer had, jullie weer ontnomen is. Elke tegeenslag is er 1 op een berg van de vele tegenslagen die we al moeten verwerken. Tuurlijk is positief blijven het beste wat je kunt doen, maar af en toe is dat heel moeilijk en mag je je best aan het verdriet van weer een teleurstelling over geven. Sterkte! Meiden, ik vind het super dat jullie zo met me meeleven. Duim idd maar heel hard op een wondertje. Het was geen top embrio. Er was er dus 1 goed bevrucht die nu terug geplaatst is, 1 moeten ze morgen bekijken of deze nog verder is gaan delen, wat ik niet verwacht en 1 dus onbevrucht. De loodzware wachtweken zijn weer begonnen......
Wij nemen jou dit verdriet absoluut niet kwalijk! Gekkie! Je hebt een tegenslag en daar mag je heel terecht verdrietig over zijn. Ik hoop dat je dit kunt verwerken en ben blij dat je nog pogingen tegoed hebt. Sterkte dit weekend, er komt vanzelf een moment dat je inplaats van verdriet je weer gaat richten op een nieuwe poging. Neem gewoon de tijd om deze tegenslag te verwerken Groetjes Scat
Lieve Mobius, voel je niet schuldig...je mag hier verdrietig over zijn. Ik leef met je mee en hoop dat je het kan verwerken... Lieverd, geef jezelf de tijd en dan hoop ik dat de volgende poging gaat lukken voor jullie.....dan worden we toch samen zwanger Essie..spannend, mijn duimen draaien weer! Dikke knuffel voor alle meiden.....Daffie
Mobius, zeg lekker alles wat je wilt! Het is gewoon kl*te als het niet gaat zoals het moet/je wilt. Gelukkig heb je nog een aantal behandelingen in het vooruitzicht. Laten we positief blijven en duimen voor een goede en vruchtbare behandeling. Maar start daar niet eerder mee dan je zélf wilt! Laat je niet pushen door anderen. Ik baal met je mee meid Hier even een update van mij: Meiden, ik voel me niet zo happy. Ze hadden woensdag gezegt dat mijn ei 18 was, dus ik had goede hoop op een tp dit weekend. Nu kwam ik gister, en zei ze: je eitje is niet gegroeid, nog steeds 12. Ik zei: whaaaat? En je zei dat ie woensdag al 18 was! Ze had het verkeerd tegen me gezegt, eitje was toen 12 en gister dus ook. Alleen mijn bms is van 8 naar 9 gegaan. Moet nu tot dinsdag weer sparen van urine, en dan om 9 uur weer komen voor echo en bloed. Ik weet het niet meer, het is zóóóón domper. Sorry dat ik dus gister niet gereageerd, maar moest ff tot mezelf komen.
He Lina, wat balen zeg! Hopelijk gaat het eitje nu wat groeien en komt het na het weekend weer goed. Sterkte in het weekend en ik duim dat je eitje een beetje aan het groeien gaat in hte weekend. Groetjes Scat
Hoi meiden, Hier ben ik ook eindelijk weer, geen idee wat er mis was met onze computer, maar ik kon niet op dit forum komen... Maaaaar hij doet het weer! @schaapie gefeliciteerd meid, wat een super nieuws! Voor de rest: ik heb alles gelezen, maar weet het echt ff niet meer, dus succes voor iedereen! Hier is het nog steeds spannend! Ik was er afgelopen week zo van overtuigd dat het weer niet goed ging, had last van m'n buik en m'n rug, maar dat is overgegaan zonder bloedverlies dus dat is mooi, maar ja, als het wel raak zou zijn zou ik toch een gevoel moeten hebben van: ja het is raak!? Nou ja, nog ff een week geduld en dan weten we het eindelijk zeker! Prettig weekend nog allemaal! Groetjes, Sandra