Lieve meiden, Had me een tijdje terug hier al stiekempjes gemeld en ik hoop dat ik me in dit topic weer een beetje 'thuis' mag gaan voelen, zoals ik dat in het IUI-topic deed. Vandaag ben ik ineens ongesteld geworden. Ik voelde wel aan dat het niet gelukt was, maar mijn NOD was pas op 6 december... dus allemaal wel een beetje snel dus ... Op 9 januari hebben we de IVF-afspraak staan. Ik hoop zo dat we snel mogen beginnen... Liefs, een verdrietige Josien
Sandra,spannend De laatste wachtweek en ik blijf hard duimen voor heel mooi nieuws Josien, wat balen Ik hoop dat je in de ivf heel mooi nieuws krijgt en mijn duimen draaien volle toeren in Januari Groetjes Scat
balen josien.........ik wens je heel veel succes in januari met je grote ivf avontuur. ik zelf nog anderhalve week wachten en dan mag ik weer starten, van de week mijn recept maar eens in gaan leveren......spannend weer..en wat vliegt de tijd. ik hoop dat de tijd ook zo vliegt in de wachtweken. hahahaha
Meiden allemaal dikke knuffel. En ik, ik voel me zo vreselijk onzeker, Ik voel niets en toch zoveel, ik ben zo ban g dat het weer niets wordt Maar goed we moeten nog een weekje wachten pas 10 december is de bloedtest, al heb ik wel voor mijzelf besloten als ik het echt niet meer uithou Ik toch zelf een testje ga wagen, maar dat zal niet eerder dan het weekend zijn want ik denk dat eerder weinig zin heeft. Ik heb (nog) geen bloed verloren maar wel steeds vreemde krampje en brandend maagzuur. Pfff was het maar 10 December Liefs Beeb
Beeb, ik hoop het zo voor je. Deze laatste wachtweek zal ik hard voor je duimen Nog wat roze nieuws van jou in 2007 zou toch heel erg mooi zijn Groetjes Scat
Josien, wat ongelooflijk balen zeg! Hopelijk biedt ivf voor jou het grote geluk! sterkte en succes! Sandra, gelukkig doet je pc het weer, spannend joh! Ik dacht het zelfde; dat je wel zou voelen dat het raak is, maar dat hoeft niet zo te zijn heb ik begrepen van anderen! Dus we wachten in spanning af! Succes! Beeb. Geen bloed is goed!Wens je heel veel succes, nog 7 daagjes of als je toch zelf test misschien net iets eerder! Heel veel succes meid! Pekske, hoop dat jouw wachttijd snel voorbij is, en dan vol goede moed naar de volgende poging! Succes! En iedereen hier; ik duim voor jullie en wens jullie alle goeds!
Goeiemoggel. @ Josien: verschrikkelijk balen zeg... je denkt het wel maar je hoopt stiekem toch dat het wel raak zal zijn.... veel succes met de ivf-poging! Wij hebben ook een klein tegenslagje... Ben ongesteld aan het worden.. Ja hoor sinds gisteren klein beetje rood en bruin... BALEN... want dat is dus ook veel te vroeg... moest eigenlijk de 6e ongesteld worden, heb pas de 22/23 november mijn eisprong gehad... Zodra het echt doorzet moet ik dus het ziekenhuis bellen.. ik zal er zelf niet over beginnen en hoop dus ook dat ze er zelf niets over zeggen dat ik dan niet kan starten. want eerst mocht ik niet starten als ik 3 dec ong. zou worden.. ik heb toen gepraat als brugman omdat ik pas rond 6 dec ongesteld moest worden en toen mocht het wel... maar ja nu zit ik toch op 3 a 4 dec... hoop dat het niet meteen al flink doorzet.. dan kan ik het nog rekken tot 4 december! xxx
Goedemorgen allemaal, Ik heb heel erg slecht meegelezen de laatste paar dagen, het was superdruk hier. Ik ga mijn best doen om te reageren. @Beeb Logisch dat je onzeker bent hoor. Bij iedere poging om eindelijk je wens te vervullen, komt toch weer hoop kijken, maar ook de onzekerheid speelt een veel grotere rol. Ooit komt de dag, dat ook wij allemaal een prachtige baby zullen verwachten. @Essie Fantastisch van je terugplaatsing. Ik snap best dat je teleurgesteld was hoor. Ik ben heel hard voor je aan het duimen. @Scat Jij begint weer in Januari toch? Vind je de rust nu wel fijn, of had je liever direct weer doorgegaan? @Josien Helaas lieverd, ook jij welkom op dit stukje van het forum. Ik hoop dat je, je hier op je plaats voelt. We zijn er hier echt voor elkaar. @Jootje Nou zal je altijd zien, wordt je nog eerder ongi ook. Ik hoop dat het niet verder zal doorzetten en je het nog een beetje kan rekken. Waarschijnlijk maakt het op zich niet veel uit, dat je het een paar dagen eerder bent hoor. De planning staat al vast en in het zh weten ze ook dat geen een cyclus gelijk zou zijn. Heel veel succes. @Pekske Jij nog anderhalve week wachten voor een nieuwe poging. Spannie weer. Ik ga alvast duimen hoor. @Schaapie Jij zit nog te wachten toch? Ik hoop het zo voor jullie. Ook voor jullie gaan de duimen volop. @Mobius Balen meis, dat je cryo niet goed is ontdooid. Tuurlijk voel je je rot hierdoor. Ik hoop dat het nu weerr wat beter met je gaat. @Stienke Hoe is het nu met jou? Voor jou komt het nu ook dichtbij toch? @Lina Hoe gaat het nu met je? Vervelend dat ze de mm van je fm niet goed hadden. Ik hoop dat het nu snel groot genoeg is. @Ginny Hoe is het nu met jou? Trek je het stoppen met roken nog een beetje? Waarschijnlijk ben ik een paar meiden vergeten. Sorry hiervoor. Het wordt jammer genoeg steeds drukker op dit topic. Ik kan me nog herrineren toen ik me aanmelden in 2005 dat er maar 2 topics in dit onderdeel stonden. Elmo, Lina en ik waren toen al actief. Het is fijn dat er nu toch zoveel lotgenoten bij zijn gekomen, en dat de steun hier enorm is. Hele fijne dag allemaal. Liefs, Elvira
Essie, heel veel succes in de killing wachtweken En natuurlijk blijven we duimen voor een wonder! Lina, hoe is het nu met je? Weet je al iets meer? Sandra, nog een klein weekje geduld! Josien, hopen dat het snel mag lukken met je 1e IVF poging in januari! Pekske, zoals je zelf al zei: nog even en jouw circus mag weer beginnen Heel erg veel succes! Beeb, duim op goed nieuws voor 10 december! Jootje, wat balen dat je ongi begonnen is Hopelijk kan je toch nog gewoon starten Alle andere die ik vergeten moest zijn...sorry Maar aan iedereen heel veel succes met wat jullie bezig zijn Hier gaat het weer wat beter gelukkig. Buiten het slechte nieuws dat mijn cryo niet goed ontdooit was en er geen tp was, was ik ook nog eens goed ziek dit weekend Daardoor heb ik niet echt nog wat leuks kunnen doen. Maar al bij al gaat het nu wel weer. Ben toch alweer genezen en zit niet meer met een zware kop aan mijn bureau Voor de rest hebben we het niet meer echt gehad over de mislukte poging nu. Denk dat mijn vriend er niet zo zwaar aan tilt als ik. Voor hem is het gewoon 1 poging die nu mislukt is maar hij denkt aan de 5 andere die we nog tegoed hebben Zou willen dat ik er ook al zo over kon denken. Wie heeft er wel zin in zo veel behandelingen terwijl je toch liefst gewoon zo snel mogelijk zwanger wil zijn Ach ja, we gaan het even laten bezinken en ons sterk maken voor de volgende poging Weet alleen nog niet wanneer die gaat zijn. Ik wist ook niet goed wat ik hier nou nog moest komen doen Voelde me zo erg verloren Maar daar ben ik gelukkig ook weer over en heb gewoon besloten dat ik hier blijf om jullie te steunen! Jullie zijn toch allemaal een beetje cyber-dinnetjes geworden he De werkweek is weer begonnen Dus hierbij.... Een heel erg prettige werkweek aan iedereen!
Ja, het schiet aardig op, maar hoef pas in januari aan de pil te beginnen, dus tot die tijd maar zelf wat extra klussen en heel hard op een wonder hopen! Jootje, wat kl*** zeg! Gelukkig heb je al een planning, maar toch... Liefs Ester.
Mobius, ben blij dat je hier blijft om ons te steunen. En als jij weer gaat starten, dan zijn wij er voor jou hoor! reken daar maar op! Elvira, tja.....toen was het gelukkig nog rustig in het topic. Het wordt bijna onmogelijk om op op iedereen te reageren. Jammer is dat he, want je wilt er voor iedereen zijn, maar dát kan niet. Want je moet ook om jezelf denken. Maar er zijn altijd meiden die je blijft volgen. Hoe gaat het nu met jou? Ik mag morgen weer voor echo en de hele santemekraam. Scat, hoe is het met jou? Je reageerd veel op anderen, maar je laat je niet veel uit hoe het met jou is. Jij bent óók belangrijk hoor! Beeb, houd vol! Die wachtweken/dagen zijn zó zwaar, maar we slepen je er doorheen hoor! Stienke, ik duim voor je dat er een wonder mag gebeuren! Ennuh, wat extra klussen kan nooit geen kwaad. Verder ben ik het ff kwijt, sorry. Ik ga nu eerst Glenn wakker maken, anders slaapt ie vanmiddag niet meer. Hij heeft een druk weekend achter de rug. Heeeeeeeeeel veel succes allemaal! En ik denk aan jullie.
Ik zit een beetje in zo'n tussenperiode Lina, en dan weet ik niet goed wat ik over mezelf moet melden. Zit nu in een maand waarin ik op de natuurlijke manier zwanger zou kunnen worden maar met weinig tot geen kans maar je weet maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Denk niet meer aan de 1e poging en richt me een beetje op begin Januarie als onze 2e ICSI poging wordt opgestart. Wel begint me af en toe iets meer angst te bekruipen. Wat als ik van de 2e ICSI poging ook niet zwanger wordt. Ik wil gewoon positief zijn en probeer dit nare gevoel daarom ook kwijt te raken want ik wil positief de 2e poging ingaan Groetjes Scat Ik lees vandaag even in de achtergrond want ik ben druk op het werk maar reageer wel in de aparte topics als het lukt
Beeb succes meissie...ik duim ook weer heel hard voor je mee! [-o< Elvira...hoe is het met je paps? Jootje...wat onzettend Kl... dat je ongi zich al laat zien. Ik duim dat het nog 1 of 2 dagen doorsuddert en dan pas echt doordringt. [-o< Stienke...is veel leuker om zelf te klussen toch Pekske...ook al weer bijna aan de beurt...succes alvast. Dit trouwens voor al die meiden die in Januari van start gaan. Hoop ik zelf ook bij te zitten Ik wacht met spanning op aankomende vrijdag, want dan weet ik eindelijk wanneer we mogen beginnen met onze 1ste poging! Jullie horen het van me! Heel erg veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal! Daffie
hoi meiden ik kom even afscheid nemen voorlopig even niks helaas maar aan de ene kant ook even goed rust kan ik eerst mijn verdriet toelaten en proberen het een plekje te gaan geven 1dec was uitgerekende datum en het valt me toch behoorlijk zwaar allemaal begint nu denk ik pas door te dringen wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is kinderwens even in de koelkast ivm onderzoeken enzo en caruli weer terug zodat ik lekker over mijn mannetje kan praten ik wens hier iedereen heel veel succes en hoop echt dat jullie snel zwanger zijn
He Caruli, Sterkte meid, het zal zwaar zijn idd. Ik kan het me niet voorstellen wat je hebt moeten meemaken, want denk dat je dat pas kan als je hetzelfde hebt meegemaakt. Ik wens je heel veel sterkte toe samen met je man. Kom tot rust en misschien in de toekomst....ik hoop het voor jullie Dikke knuffel Daffie