hoi allemaal, Ik ben momenteel nog bezig met de 5e iui.De laatste, door meerdere factoren, hebben we besloten om dus begin volgend jaar met ivf te gaan beginnen. Ik weet een beetje hoe het gaat,want onze eerste dochter is toch nog spontaan gekomen tijdens het spuiten van decapeptyl,voor ivf. Maar veel weet ik er dus niet van, maar vind het wel fijn om hier mee te kunnen lezen, en zo een beetje meer erover te weten te komen. En ervaringen uit te wisselen. Groetjes diana
Diana26, Welkom bij ons op het gedeelte. Mocht je vragen hebben, horen we het wel. Iniedergeval succes met de 5de IUI. Groetjes, Elvira
Josien, als je gister ongi bent geworden, dan zit je vandaag op cd 2. Je banner zegt iets anders. Weet niet of je dat gaat veranderen ja of nee. Maar ik dacht: ik zeg het even. Angelina, duim voor je!
@caruli: Heel veel sterkte! het is ook allemaal niet niks.. je denkt er wel makkelijk mee om te kunnen gaan, maar het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt! Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt gaan geven! STERKTE @angelina: IK DUIM HOOR! xxx Jootje
Lieve Lina, Ik weet het... maar aangezien de ongi pas om 18.30 uur doorkwam zegt mijn gyn dat je de eerste dag dan pas de volgende dag mag tellen (als je begrijpt wat ik bedoel). Vandaar dat ik het zo gedaan heb. Liefs, Josien
Vandaag dag 5 na de Tp Gelukkig nog steeds roodloos Ik wordt helemaal gek van dat broekloeren hihihi Nog ff doorbijten. Meiden dikke knuff Liefs Beeb
Josien, sorry..........daar heb ik overheen gelezen denk ik. Ik ben weer weg, moet op tijd de deur uit om naar zh te gaan. Moet een half uur eerder daar zijn omdat Glenn daar naar de creche gaat. Toch wel een uitkomst zo'n creche als je geen oppas hebt.
Hoi Beeb, Bij mij dag 4 na de terugplaatsing. Heb jij het ook dat je er de hele dag mee bezig bent? Ik word gek van mezelf. Ik had deze week eigenlijk vrij, maar zit nu gewoon weer op mijn werk om maar wat afleiding te hebben. En elke morgen word ik wakker met de vraag: voel ik al wat? Nee h-e-l-e-m-a-a-l niks! Ik weet dat dat niks hoeft te betekenen, maar toch. Angelina, dat je dat durft nu al een test kopen......Ik hoop op en positieve uitslag!
Caruli, heel veel sterkte en neem je tijd om het allemaal een plaatsje te geven. Als je terugkomt verwelkomen we je weer met open armen Diana, welkom Hopelijk hoef je volgend jaar niet met IVF te beginnen en lukt het gewoon nog dit jaar Angelina, heeeeeeel erg veel succes voor vrijdag! Beep, we duimen dat je roodloos mag blijven Essie, Gewoon proberen bezig blijven is idd het beste maar wel gemakkelijker gezegd dan gedaan he
Heb even snel bijgelezen en natuurlijk weer iets gemist! Heb het zo druk op mijn werk dat tussendoor bijlezen bijna niet mogelijk is. Caruli, ik dacht al dat er iets aan de hand was. Heel goed dat je even tijd voor jezelf neemt. Het is heel belangrijk om alles goed te verwerken. Hopelijk horen we in de toekomst weer van je! Ik wil je heel veel sterkte wensen en al het beste! Ik hoop dat het met de onderzoeken ook een beetje goedkomt allemaal. Diana, Welkom Angelina, ik duim Essy en Beeb, bijna gelijk op!!! Ik weet wat jullie doormaken en sterkte in deze spannende wachtdagen Groetjes Scat
Hoi meiden, Hier ff een ego berichtje van mij (zit stiekem op m'n werk hier op het forum). Ik zit nu zo'n 12-13 dagen na de terugplaatsing en heb nog geen druppeltje bloed kunnen ontdekken... We gaan donderdagochtend testen, vind het zo spannend he! Meiden die ook een cryo terugplaatsing hebben gehad, wanneer ging het bij jullie mis? Ben beetje benieuwd naar ervaringsverhalen... Groetjes, Sandra
Ik ben er idd teveel mee bezig maar ik begin Nu toch regelmatig mijn borsten te voelen Dat geeft weer hoop denk ik dan maar moet nog ff volhouden. op z'n vroegst wil ik het weekend testen. ik hoop zo dat we die kans in ieder geval krijgen. Liefs Beeb
SandraB....wat spannend meid, ik hoop het zo voor jullie. Nog 2 nachtjes en dan ga je testen! Beeb...ik duim heel hard hoor! Voor mij nog 3 nachtjes en dan weet ik wanneer we mogen beginnen. Zit verplicht thuis nu met een geblesseerde voet (ze weten geen vervangend werk ), dus de dagen gaan erg traag! Dikke knuffel Daffie
ik zit op dag 10 na tp..... heb ook nog niets kunnen merken van onder..hihihi.. alleen drap van de progestan!gadver! maar daar mag ik vanaf morgen ook mee stoppen, dusssssss ...i keep my fingers crossed! xxx
Progestan kan ook de menstruatie uitstellen he? De 1e x werd ik keurig de 2e dag dat ik ermee gestopt was ongesteld. Maar, Angelina, daar hoef jij je geen zorgen over te maken, want je bent gewoon zwanger Sandra B: voor jou wordt het heeeeel spannend. ik duim voor je. Hannah: tnxxxxx! Ik hoop dat het helpt.