thanxx! heb net gebeld met het Z.H... vrijdag 28/12 heb ik pas de 1e echo..pffft ...het schijnt nogal druk te zijn daar! toch een vruchtbare maand he? xxx
Hoi meiden, was druk druk druk. Heb vanaf nu weekend. angelina1979; super van harte gefeliciteerd, echt geweldig Stienke; heb je al getest je bent 4 dagen overtijd, je weet maar nooit Sandra; wat een geweldig nieuws! Ga er maar lekker van genieten Voor de rest van de dames zal ik mijn duimen draaien. Heb nu een paar dagen lekker vrij. Ga van het weekend genieten groetjes martine
Verdriet en geluk ligt heel heel dicht bij elkaar........ Ons kleine schaapje "snoopy" is moe gestreden! We waren vanmorgen weer geweest voor echo, en ons kleintje was wel weer gegroeid (echt een klein mensje) maar het hartje klopt niet meer....... Aanstaande maandag weer heen voor controle-echo, voel me zwanger, heb een buik dat wil je niet weten maar moet de realiteit onder ogen zien...... Weet niet wat ik moet denken, doen of voelen, Liefs Schaapje
De 2e van het wachtbankje die zwanger is Wat een fantastisch nieuws allemaal Ik wordt er helemaal blij van Angelina heel erg gefeliciteerd, wat zul jij blij zijn. Geniet van je zwangerschap en hopelijk horen we nog van je op dit forum Groetjes Scat
Jammer dat zelfs hier niemand (behalve Elvira, tnx voor je reactie meis) mijn gevoelens schijnt te begrijpen. Of stel ik me nu echt zo erg aan? Kan niks anders dan janken vandaag.
Lieve Essie, Ik leef ook met je mee hoor! En wij allemaal denk ik, maar momenteel gebeuren er zoveel dingen op dit topic dat het allemaal moeilijk bij te houden is.. De een is zwanger en de ander zit nog in onzekerheid.. Ik duim en hoop dat je het zelf bij het verkeerde eind hebt en dat je dadelijk toch gewoon zwanger bent! Ik zal proberen een beetje positieve energie jouw kant op te sturen! xxx Jootje
Wolly: NEEEEE dat ga je niet menen.. wat erg... ik was nog zo blij voor je dat je zo'n vechtertje in je buik had! Tsjonge zo maak je wel heel wat mee zeg... eerst verdriet, dan blijheid en nu weer dat enorme verdriet.... Zoek steun bij je mannetje en ik hoop dat je genoeg kracht vindt om het allemaal te doorstaan! Liefs xxx
Angelina: gefeliciteerd meid! Voordeel van iets later een echo is dat je duidelijk iets kunt zien, en hartje ook kunt horen! Sandra: gefeliciteerd! Maar waarom kom je dan niet meer hier schrijven? Hier zitten de meidne die jou al die tijd gesteund hebben, die kunnen jouw steun ook wel gebruiken...Je hoeft hier niet dagelijks te komen maar tch... Essie lieverd, kop op meis hou de moed erin! Dat je niks voelt hoeft nog niets te zeggen...Ik voelde ook niks, was er heilig van overtuigd dat ik ongi ging worden en toch.... Hou vol meid! Lieve lieve schaapie: wat een ongelooflijk rotnieuws.....Ik heb er geen woorden voor....Ontzettend veel sterkte. Een hele dikke knuf van mij... Liefs Hannah
Ooh schaapie wat verschrikkelijk voor jullie ik heb e geen andere woorden voor en wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen een hele dikke knuf voor jullie... Zo zie je maar dat geluk en verdriet heel dichtbij elkaar liggen..maar goed ik wil de andere meiden toch even feliciteren... Angelina en Sandra een hele dikke proficiat meiden klim op die wolk en kom er niet meer vanaf Voor de andere ook heel veel succes mijn kaarsjes branden... liefs lotje
Angelina gefeliciteerd! Schaapje, wat een rotnieuws! Vorige week zoveel blijdschap, eindelijk. En nu toch weer afscheid nemen, wat moeilijk zal dat voor jullie zijn. Heeeel veel sterkte, ook voor je partner.
Schaapje, wat een vervelend nieuws meis. Neem je tijd om alles te verwerken. Heel veel sterkte komende tijd Angelina....geweldig, weer een opsteker dat het allemaal toch mogelijk is Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Essie...Ik duim nog steeds volop hoor en sorry als je je even niet gehoord voelde Probeer wat afleiding te zoeken en houdt moed! Voor alle anderen, dikke knuffel van Daffie
schaapie: nee hé, ik dacht dat jullie nu toch echt mochten genieten na zoveel onzekerheid. heel veel sterkte met dit verlies . angelina: gefeliciteerd! sanda: ook gefeliciteerd! essie : ik weet niet hoe je je moet voelen nu maar als je op het wachtbankje zit probeer dan nog even positief te blijven je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik ben woensdag weer ongi geworden(had niet anders verwacht ) maar nu ineens weer 2 dagen te vroeg. wat kan je lichaam je toch steeds voor de gek houden he! maar ik zie er het positieve van in en hoop nu ook weer iets eerder te kunnen beginnen met de ivf. elke dag is er een. meiden fijn weekend allemaal! kuzz
ooooh schaapje, sorry, ik lees nu pas je berichtje. Ik voel me zo schuldig met m'n ego gedrag. Lieve schat, ik wil jou en je man heel, heel, heeeeeeeel veel sterkte wensen. Meiden, super bedankt voor jullie lieve berichtje. Ik wist wel dat ik hier terecht kon en Hanna...dat wilde ik horen! Ik hoor namelijk nooit dat diegene die zwanger zijn niks voelen en ze het eigenlijk stiekem al wisten. Gaat alles goed met je? Beeb hoe voel jij je? groetjes Ester
Oh nee Schaapie, wat erg voor je. Ik was zo blij voor je en dacht juist dat het de goede kant uitging. Wat moet je geschrokken zijn. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen en kan je ook niet echt troosten. Huil maar uit op een schouder en ik ben er als een luisterend oor. Schrijf en huil het maar van je af lief Schaapje Een troostende knuffel voor je van Scat en Essy, niet sorry zeggen voor je ego berichtje. Dat is echt niet nodig hoor. Ik zat ook vol twijfels, vooral in de tweede wachtweek. Het blijft vevelend, dat wachten en soms voel je je gewoon niet postief. Nog even volhouden Essie, ik duim wel hard voor je hoor! En een knuffel, hopelijk voel je je morgen wat beter! Groetjes Scat Kan niet op iedereen reageren maar dat probeer ik morgen weer
Heel logisch allemaal!Ik heb woensdag de 1e punctie gehad.Moest wel lachen om je reactie over de "Secret'. Ik heb gisteren de film voor de 2e keer bekeken en het is verdomd moeilijk om je positief op te stellen hoor.Er zit vast een kern van waarheid in, maar vind het wel erg ver gaan allemaal. Zou het net zijn alsof het je eigen schuld is als deze poging niet zou lukken! Kop op meid, het is heel logisch dat je depri bent.Het is dóódeng allemaal en zeker die wachtweken.Ik krijg morgen te horen of er embyoos ontstaan zijn en of er dus een tp is, krijg ik dan ook morgen.Ik heb vandaag ook gehuild, want ik poep bijna in m'n broek van onzekerheid.Pleur dat secret gebeuren weg, want altijd positief zijn én ook voelen is onmogelijk! Ik ga heel hard voor je duimen hoor! O ja, dat je embryo van 'mindere'kwaliteit' is zegt nog niks hoor.Er zijn er hier zwanger geraakt met cryo's en daar is de kans op slagen toch iets kleiner. Veel sterkte!