IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Essie, ook namens mij sorry dat ik niet gereageerd heb op je. Ik weet als geen ander hoe het is als je in de put zit omdat je (n)iets voelt.
    Ik was nl heeeeeeeel misselijk vanaf de tp dat ik dacht: oké, lichaam is in gevecht met emmie, je zal zien dat lichaam wint en niet emmie.
    Maar gelukkig heeft emmie gewonnen.
    Je hoort vaker van: ik heb/had nérgens last van.
    Maar onthoud 1 ding goed: geen mens/vrouw is het zelfde en iedereen ervaard dingen anders.
    Dikke knuf voor jou.

Schaapje, dit nieuws had ik niet meer verwacht. Neem je tijd, dip ´lekker´ uit. Schreeuw, gil, praat het van je af. Wij zijn er voor je.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wat ik met name nu al frustrerend vind is dat je eigenlijk al zwangerschapskwaaltjes krijgt nog voordat ze een embryo teruggeplaatst hebben.
    Plus dat die progestanbolletjes ook nog eens je menstruatie kunnen uitstellen/tegenhouden.
    Dus voor het zelfde geld ben je kotsmisselijk, duizelig, pijnlijke boobies en kweetniet wat er nog meer in de bijsluiter staat, blijft je menstruatie uit.En dan op het moment supreme, als je mag gaan testen en je hebt nog geen bloed gespot, ben je misschien toch niet zwanger...
    daar ben ik zo bang voor.Nu weet ik het gewoon dat ik vlak voor de menstruatie niet zwanger bent.Want dan worden m'n borsten die ff gevoelig waren weer 'gevoelloos'en hopla daar is de ongi.
    Maar met die ivf...

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh Schaapie NEEEEEEE, wat is dit ontzettend oneerlijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen.

Heel veel sterkte de aankomende tijd.

Liefs,
    Elvira

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lief Schaapie... wat een enorme klap zeg moet dat voor je geweest zijn. Wat zijn jullie heen en weer gegooid tussen vreugde en verdriet zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen meid!

Liefs,
    Josien

5. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Lieve Schaapie wat een vreselijk nieuws sterkte meis.

Beeb wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees,
    Ben meer gaan vloeien maar mijn borsten worden wel weer meer gevoelig,
    Ik heb helaas ook een flinke blaasontsteking pffff
    Ik wil vandaag gaan testen gewoon om zekerheid te hebben.
    ik reken op negatief.
    Zwangere dames van harte.
    verder iedereen dikke knuffel

6. Scat, Zara, Lina lief van jullie!

Beeb, ik ben benieuwd. Ik duim nog steds voor je (en voor mezelf uiteraard ;)

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    YESSSSSSSSSSSSSSSSS!Vanmiddag om half 2 is de tp!
    Ze vertellen de details pas in het zh :( , maar er is er in ieder geval eentje goed genoeg bevonden!
    Jeetje, wat een ontlading zeg.Ik zag het bijna niet meer zitten.Hoe dichter we bij HET telefoontje kwamen hoe onzekerder dat ik werd.

8. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Schaapie wat ontzettend k*t meid, dat is echt ook mijn grootste nachtmerrie op het moment! Heel veel sterkte en een mega dikke knuffel!

Toen ik zei dat ik niet meer ging meeschrijven op dit forum bedoelde ik over m'n zwangerschap een apart topic openen ofzo, of meepraten in het walvissentopic, ik heb daar gewoon niet echt behoefte aan........

Ik blijf jullie hier allemaal volgen en zal zeker nog wat van me laten horen, al zal dat niet meer elke dag of misschien zelfs wel niet elke week zijn... Weet ook hoe confronterend het voor sommige meiden is om iemand ertussen te hebben die wel zwanger is, niet voor iedereen maar toch...

Nou meiden het ga jullie goed en jullie horen echt nog wel wat van me!

Dikke kus Sandra

9. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Zara, van harte met je TP!

Ik krijg vandaag te horen wanneer de tp gepland is, en ik denk een dag vóór de tp of het ontdooiproces is goedgegaan.

Sandra, toen ik nog niet zwanger was, vond ik het wel fijn dat andere af en toe een update gaven over het wel en wee van haar zwangerschap. Dan weet je waar je het voor doet. En dat het wél kan om dmv IVF/ISCI zwanger te raken én te blijven.
    Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Spannend Lina, ik hoop dat het ontdooiproces goed verloopt!

11. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik heb dinsdag mijn tp als het goed ontdooien mag.
    Ze bellen maandag op hoe of wat.

Zara, succes meid!

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Zara, heel veel succes met de Tp. Laat je nog even weten hoe het is gegaan.

Lina,
    Super. En waarom zij je het geheim houden toch.
    Ik hoop dat de eskimootje goed zullen ontdooien. Ik sla alvast aan het duimen.

Essie,
    Lieverd gaat het alweer een beetje. Rustig aan he meis. Ik denk aan je, en het gaat goed komen.

Daffie,
    Weet je dat ik jou onzettend lief vind. Altijd die lieve berichtjes. En ik beloof plechtig dat ik me rustig zal houden. Stempel Burnout, maar echt zo voel ik het zelf niet. Als ik dan naar de symptonen hiervan kijk, ervaar ik dat echt niet zo. Dat ik het belachtelijk druk heb, en amper rust dat dan weer wel. En daar wordt echt aan gewerkt. Ik ben gewoon gefrustreerd en ik heb moeite om blij te zijn voor anderen, en dat is nou juist een eigenschap die ik niet herken. Ik zit ook heel erg in de fase, van oh jij wel, maar ik kan er zo tig opnoemen die ik het meer zou gunnen. Snap je het een beetje?

Het is net zoals Elmo zei, de een schrijft een forum vol over bbz en miskramen en ik hou dat voor me. En dat is nou juist wat dus niet goed is, Albert moet het ook echt uit me trekken, want ik hou vol. Alles gaat goed. Ongi is er nog steeds niet, ik baal, ik wil verder. Maandag iniedergeval voor echo naar zh, en kijken hoe en wat verder. Vier wilt gewoon door!

Voor iedereen een dikke kus,
    Elvira

13. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Zara, om half 2 al TP ! Wat fantastisch ;)
    Ik hoop met een heel mooi resultaat :)

Lina, ik hoop dat het eskimootje goed ontdooit en
    zich lekker gaat nestelen :) ;)

Sandra, van mij mag je ook zwanger hier lekker blijven
    babbelen. Ik gun het je van harte en het is alleen maar
    fantastisch dat je zwanger bent :D

Essie, gaat het weer? nog even een knuffel ;)

Beeb spannend :) Dus je gaat testen vandaag :)
    Mijn duimen draaien hard :thumup: :thumup: :thumup:

Groetjes Scat ;) ;)
    probeer in het weekend weer wat in de topics van
    iedereen te reageren.

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik snap het heel goed hoor Elvira. Heb na mijn vakantie begin Oktober in zo'n zelfde situatie gezeten. Continu doorgaan en maar doen alsog je blij bent voor anderen, terwijl je dat eigenlijk niet kan opbrengen....
    Ik heb toen ook een aantal dagen thuisgezeten en uiteindelijk tegen mezelf gezegd dat ik weer de oude Daffie moest worden die ook voor anderen blij kan zijn, maar die zichzelf niet steeds moet wegcijferen.

Ik moet zeggen, het heeft een wonderbaarlijke verandering teweeggebracht. Ik zie dit hele proces nu ook als een leersituatie...dat ook ik mag zeggen hoe ik me voel en dat dat er af en toe eens even uit moet komen om te ontladen, want een spirit zit op een gegeven moment toch vol en dan stort je in.

Dus...kort verhaal lang maken hahaha..., je mag verder, maar dan wel als je jezelf in het oog blijft houden ;) Soms is een beetje rust pakken de enige remedie, want ik ben er wel achter dat de hele MMM niet in de koude kleren gaat zitten!

Een hele dikke knuffel van Daffie

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier een trotse eigenaresse van een embryootje! :D
    Ik moest langer wachten dan gepland en dat met een overvolle blaas, haha.Maar alles is goed verlopen.Van de 16 eicellen zijn er 6 bevrucht, was wel een beetje teleurgesteld, had op nog meer gehoopt.
    Nu is het afwachten op bericht of er embyo's kunnen worden ingevroren.
    En de wachtweken zijn aangebroken.Ik mag 20 december testen... [-o<
    LINA;succes met afwachten!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zara: veel succes met de wachtweken
    hopelijk test je 20dec positief! ;)

17. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik heb vandaag getest,
    Negatief
    het is definitief over.

Liefs Beeb

18. Beeb, wat kl*te. Je moest toch pas 10 dec testen? Kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt of ben je gaan testen omdat je steeds wat bloed verloor en het niet vertrouwde. Veel sterkte meis.

Zara75, welkom op het wachtbankje. Deze weken zijn echt killing, dus veel succes.

19. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Beeb: Wat rottig zeg! Ik had heel erg gehoopt dat het gewoon nestelingsbloed was.. maar helaas...

HEEL VEEL STERKTE

Zara: Succes met de wachtweken.. ik zal duimen dat ie mooi blijft zitten!

xxxx

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Beeb, wat een naar nieuws zeg. Is het wel verder nog roodloos?!? Want anders zou het misschien nog wel te vroeg kunnen zijn om te testen, of denk je zelf van niet? Mijn duimen draaien voor je meid.

@Zara75, geweldig om te horen dat er een emmietje terug is gezet! Ik hoop op goed nieuws over twee weekjes!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina