Hee fijn Lina dat het goed is gegaan! Kan me voorstellen dat je je hoofd er even niet bij hebt. Ik ga voor je duimen!
hallo, ik ga binnenkort ook met ivf beginnen, ik heb alle documenten al gekregen voor de behandelingen. eerst nog langs het ziekenfonds alles doorgeven, en op 27/12/2007 heb ik een afspraak met de fertiliteitsverpleegster 15/01/2007 afspraak met de verantwoordelijke arts (zij is ook de hoofd van de afdeling) en dan mag ik beginnen 'puffen' met Suprefact zo spannend.
hartelijk bedankt ik zal het nodig hebben. ik heb deze website net ontdekt, en vind het supertof. hier kan ik tenminste alles van me afschrijven (wat erg nodig is ) Ik weet absoluut niet wat me te wachten staat, daarom is zo'n gesprek met de fert. verpleegster erg nuttig. ik weet niet hoe het in NL in zijn werk gaat. kan iemand mij meer informatie geven over de bijwerkingen enzo....
wat spannend... over 2 weekjes heb je hopelijk alleen goed nieuws te melden. ik duim voor je! (naamgenootje )
hoi allemaal iedereen die in de wachtweken zit: heel veel succes hopelijk is het raak! nieuwe meiden: helaas welkom hopelijk raken jullie nu met behulp van de mmm snel zwanger! meiden ik ben er dan wel even niet maar weet dat ik aan jullie blijf denken en voor jullie blijf duimen
Ik weet niet wat Superfact is, zelf had ik Decapeptyl waar ik wat hoofdpijn van kreeg, en later Gonal F erbij, toen verdween de hoofdpijn weer. Eigenlijk had ik geen last van bijwerkingen, en het spuiten viel ook mee!
Suprefact is net hetzelfde als Decapeptyl, het legt je hele hormonenstelsel plat. ik krijg het in de vorm van "puffers" (opsnuiven in de neus, veronderstel ik weet er eigenlijk erg weinig van) wat bij mij echt goed zou zijn, zo komen de endometriose niet terug. zelf heb ik al een decapeptyl behandeling van 3 maanden gehad, en ik had enkel last van opvliegers. wat is gonal F? 8-[
thx, idd helaas, we hadden het wel anders gewild. maar ja, zoals vele zeggen, hoe meer je er voor moet afzien, hoe meer je er van gaat genieten als die droom eindelijk werkelijkheid wordt. wie zit er allemaal in de wachtweken, buiten Lina? zo kan ik ook ff volgen
Lina, ik ga hard voor je duimen Lina84 Welkom Caruli, leuk om even van je te horen Ester misschien toch maar even een testje doen Groetjes Scat
Gonal F is ook een spuit die er voor zorgt dat er meerder eitjes tegelijk gaan rijpen! Ja Scat, inderdaad toch maar even testen maar ja, dan test je wat je eigenlijk wel weet; negatief, toch jammer van die 15,-! Hihi die geef ik dan zondag liever uit in Dusseldorf op de kerstmarkt
hoi Lina84, jammer dat je ook hier terecht bent gekomen! IK zit ook in de wachtweken.Over de medicatie kan ik je niet helpen, ik ken het medicijn niet wat jij moet gebruiken.Maar er zit meestal een bijsluiter bij lijkt mij.Of anders ff googlen? @Essie: weet niet wat ik moet zeggen. vind het echt zo erg voor je.. @Scat:logisch dat je minder stabiel bent.Ik ben net een paar dagen in de ww en ik ben al andrs dan anders.Zoiets gaat je gewoon niet in je koude kleren zitten.Tank maar lekker bij en dan weer vol goede hoop en moed op naar de volgende kans! @Esther:da's het 'nadeel' van dit topic.Je hebt er veel steun aan, maar kan soms ook voor onzekerheid zorgen!Ik heb zelf geen idee hoe het met een cyclus na behandeling gesteld kan zijn.Hebben ze niet tegen je gezegd dat je als je zus en zolang niet ongesteld geworden bent, je ff langs het zh moet gaan? @Lina:haha, zo herkenbaar dit!Mijn vriend wilde na de tp boodschappen gaan doen in de supermarkt.Boodschappen na ee TP, hoe komtie erop?!Ik was helemaal van de kaart en hij wil boodschappen halen.Zijn we ook wel wezen doen hoor, want was hard nodig, haha! @Elvira:jeetje, 7 weken!Ik hoop dat de komende weken snel gaan voor je en dat je maar weer ongesteld wordt!
@Ginny: fijn dat de punctie zo meeviel zeg!Ik geloof dat ik er , mocht er een (hopelijk niet) volgende keer komen, erg tegenop ga zien, aangezien het bij mij echt geen pretje was. Nu is het afwachten op HET telefoontje, ik ga voor je duimen! Valt me by the way op dat er zoveel verschil is met de punctie.En met name de pijnstillers.Ik las ergens iets over een morfine infuus?Volgens mij heeft dat een veel beter effect dan 2 zetpillen.(die kreeg ik dus)
Ester, goed dat je vanavond toch besluit een testje te wagen...wij errug nieuwsgierig! Lina, proficiat met de goede tp En nu maar duimen dat bruusje van Glenn zitten blijft he Lina 2 ( ), ook welkom hier. Nog eens een belgje Heel veel succes met de ivf en hopelijk hoef je er maar eentje ta gaan Caruli, leuk om weer even van je te horen. Heb je nog niet kunnen zeggen dat je pendel helaas niet uitgekomen is
@Mobius: hoe gaat het nu met jou?Flinke domper dat het ontdooien niet goed is gegaan.(zacht uitgedrukt). Wanneer mag/ga je weer voor een volgende poging?
\ ik ga er vanuit dat de test negatief is, als ie toch positief is laat ik het vanavond nog weten maar reken daar maar niet op, dat doe ik ook niet!
Weet eigenlijk niet goed wat ik hier op moet antwoorden Hoe het met me gaat...denk dat ik er uiterlijk redelijk goed over ben, maar innerlijk lukt het nog niet zo heel goed. Maar dat zal wel normaal zijn Wil zo graag meteen weer verder maar we hebben het nog niet over een nieuwe afspraak gehad (met ventje). Maar hoop stiekem toch dat we er snel weer voor gaan. Aan de andere kant ben ik bang voor wat er komen gaat. Nu weet je wel wat er gaat gebeuren en is alles niet meer zo spannend, maar nu weet je ook hoe negatief het kan uitdraaiien en wat voor gevolgen dat heeft Tweestrijd dus Maar ik probeer me momenteel wat meer op jullie te focussen. Wil er zelf niet zo mee bezig zijn want dan duurt wachten ontzettend lang Bedankt dat je naar me vroeg