hey meid balen zeg jammer dat de pendel niet uitgekomen is had zo gehoopt voor je een hele dikke knuffel voor jou en dat 2008 ook maar een mooi jaar voor jullie word!
weet ik wel, dat heb ik de laatste keren ook een aantal keren gezegd, ik vind het soms zelfs vervelend als mensen me "hoop" geven, want zo is de teleurstelling alleen maar groter.
Heel herkenbaar allemaal.Aan de ene kant kun je niet wachten met de volgende poging.Maar aan de andere kant komt 'het eind'dan steeds sneller in zicht.Dat is ontzettend moeilijk te bevatten. Maar ik probeer altijd positief te blijven, als je niks doet weet je zeker dat er niks gebeurt.Maar het blijft verdomd eng allemaal.En dan heb je ook nog eens je werk, waar je toch ook een 'rollenspel' moet spelen. En er niet mee bezig zijn is ook al onmogelijk! Ik hoop echt voor je dat de volgende poging goed afloopt, want die teleurstelling is gewoon een ontzettend k*tgevoel!
Ben net ongesteld geworden dus ga morgen met het IVF-team bellen. Dan wordt de 2e poging gestart en moet ik waarschijnlijk op dag 21 van mijn cyclus Decapeptyl gaan spuiten, net als de vorige keer Dat zal dus precies 1 Januari zijn. Hou mik ik het uit Laten we dit maar als een heel goed begin van 2008 beschouwen Groetjes Scat ..en zo krijgt Nieuwjaarsdag 2008 een hele speciale betekenis!
Wouw Scat! Gaaf 2e poging nu echt in zicht! Nou 1 januari moet een topdag worden! Ik ga mijn kaarsen weer voor je branden meid! Heel veel succes!
Scat, 2008 gaat het worden! En hoe kien je het uit: nieuwjaarsdag beginnen met spuiten. Ik duim heeeel hard voor je. Moet ff denken hoor........Zara zit op het wachtbankje.......en wie nog meer? Er was toch nóg iemand behalve wij? Hoe voel jij je Zara?
Met mij gaat het afwisselend.Van positief naar minder positief naar weer positief etc etc.Ik vind het doodeng... @Scat; Ik weet ook ff niet wie er nog meer op het wachtbankje zitten.. @Lina84; ik mag de 20e testen.
Nou meiden, na veel aandringen van jullie kant ik heb getest en het was naar mijn verwachting negatief. Maar dat mag de pret niet drukken, ik verwacht mijn nog wel en we gaan gewoon in januari voor poging 2!
Ik hoop dat de ongi nu snel voor je doorbreekt Ik hoop dat jij ook snel aan je 2e poging kunt beginnen Groetjes Scat
Stienke, heel jammer, maarja, je eigen gevoel zei het al. Toch? Hopelijk komt je ongi nu snel en kan je in januari beginnen met de tweede poging. Je hebt dan al een maandgenootje: Scat. Ginny, ik hoop dat je er snel bij mag komen hier op het wachtbankje. We gaan dvd'tje kijken. Zara, jij test zélf? Ik moet voor bloedtest. Bij Glenn heb ik ook eerder getest, niet dat ze dat aanraden hoor! Want de test kan dan nega zijn terwijl een bloedtest posi kan zijn.
Helaas was de uitslag van de bloed test negatief, Dus deze poging is nu definitief over. Maar we gaan met frisse moed verder, Maar eerst lekker minimaal 2 maanden rust op 17 januari hebben we weer een afspraak met de ivf-arts en die mag eerst eens wat vragen gaan beantwoorden. We denken er ook over om eens in een ander ziekenhuis te informeren, maar of dat veel nut heeft? Maar vragen staat vrij tenslotte. Essie en Stienke balen meiden, Lina hier nogmaals super meid hopen dat dit net zo'n mooi resultaat geeft als bij Glenn. Verder iedereen dikke knuffel. Liefs Beeb
Stienke: Je had zelf het gevoel al, maar toch best een beetje balen. Aan de andere kant heb je nu zekerheid en kan je je helemaal gaan opladen voor januari! Scat: Dat is wel een heel mooi uitgekiende datum zeg! haha.. Dan lopen we denk ik wel beetje gelijk. Ik begin 20 dec. met spuiten maar moet bijna 4 weken decapeptyl spuiten voordat ik aan de Gonal mag... dus dan komen we ongeveer gelijk uit. Beeb: hè verdorrie... maar een goed gesprek met het ziekenhuis is natuurlijk nooit verkeerd. Zeker als je met vragen zit.. duidelijkheid is wel zo prettig. Zara: Als ik begin met spuiten mag jij dus testen? spannend! Ik duim voor je hoor! Lina: Hopenlijk blijft gaat deze mooi blijven zitten.. je uitgerekende datum ligt dan best dicht bij Glenns verjaardag toch? Grappig, alsof het dan zo moest zijn.... Voor de rest weet ik even niet of ik iemand vergeet.... iedereen veel succes! xxx Jootje
Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties! Tja, het is niet anders! Hopelijk geven Scat en de anderen mij alvast een goed voorbeeld, als ik dan klaar ben met spuiten enzo in februari dan ga ik jullie allemaal achterna hopelijk!
Stienke; veel plezier in Dusseldorf aankomend weekend, porbeer er van te genieten. Lina84; Welkom op deze site en heel veel succes. Ginny; Zal duimendraaien voor jou, succes donderdagmorgen. Scat; Wie weet wordt het jullie wonder voor 2008. Jelske/Maxi; Van harte gefeliciteerd, geeft ons weet wat moet. Essie; Had het zo voor je gehoopt, helaas. Tina; Duimendraaien en hopen dat het een geslaagde TP is. Groetjes Martine [/b]
Jootje, idd heel dicht bij Glenn zijn verjaardag. Al had Glenn nog 5 weken moeten blijven zitten, maarja, hij wilde zien wie zijn papa en mama waren/zijn. Als deze tp een zwangerschap mag worden, dan hoop ik dat ik deze wél uit mag dragen. Je hoort meiden over 'de laatste zware loodjes', die heb ik (nog) niet gehad. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet, maar zou graag de 40 weken vol maken. Lina84, welkom hier hoor naamgenootje! Beeb, dikke knuf meid. Hoe is je koppie eronder? (koppie en lichaam zijn nu niet één) Stienke, niet te veel shoppen he? Je moet het ook nog dragen. Of ben jij het type: shop till you drop?