IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lina84

Lina84 Lid

10 dec 2007
    26
    0
    0
    administratie
    Antwerpen
    in belgie rekenen de poging pas als "poging" als er een terugplaatsing heeft plaatsgevonden, wist de verantwoordelijke fertiliteitsarts me te zeggen.
    je hebt 6 cycli die de ziekenfonds terugbetaald, nadien betaal je de volle pot.

Wie van de dames hier zijn ook belgjes?

2. Lina84

Lina84 Lid

10 dec 2007
    26
    0
    0
    administratie
    Antwerpen
    stienke, ik zie dat de duiveltjes zijn komen opdagen.
    veel sterkte meid, ik hoop echt van hartje dat je binnenkort gezegend wordt met een beebje in je tummy.

3. liek80

liek80 Lid

20 nov 2007
    18
    0
    0
    ik ben geen belgje maar woon vlakbij belgie en mijn behandeling is in brugge, maar ben wel in nederland verzekerd dus die 6x gaat voor mij niet op. bij j ullie is het ook 6x for life en hier 3x per zwangerschap!

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dank je Lina, ik wens jou het zelfde!

5. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Stienke, de duivels hebben je tóch gevonden. Nu kan je met frisse moed weer verder meid. Laten we hopen dat januari 2008 ook voor jou heel vruchtbaar mag zijn.

6. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Lieve ivf en icsi meiden,

Hier weer even een berichtje van mijn kant!
    Het is al vaker gezegd, te veel lieve meiden om te reageren......
    Maar dan in het algemeen;
    HEEL HEEL VEEL SUCCES EN STERKTE DE AANKOMENDE TIJD!
    Een super vruchtbaar, liefdevol en gezond 2008 toegewenst. :thumup:

De afgelopen en aankomende tijd blijf ik met jullie allemaal meelezen en meeleven, maar ik neem een beetje afstand! :oops: :oops: :oops:

Afgelopen woensdag hebben wij definitief afscheid genomen van ons kleintje, en ik moet nu even aan mezelf en aan me mannetje denken.
    Mezelf richten op de aankomende tijd, feestdagen en een nieuw jaar.....

Een dikke geluksknuffel, Schaapje
    :thumup:

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Heel veel sterkte lieve Schaapie de aankomende tijd.

Liefs,
    Elvira

8. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Schaapje, neem je tijd meid. Je man en jij zijn nu de enige die tellen. Praat met elkaar, knuffel elkaar, geniet van elkaar, huil met elkaar. Probeer het een plekje te geven in je hart.
    Ik hoop dat ik je hier binnenkort, op jouw tijd, hier weer mag begroeten en de draad hier weer op mag pakken.

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Schaapje, neem je tijd meis. Het is niet niks wat jullie is overkomen en dat moet je samen met je man verwerken. :cry:

Een hele dikke cyberknuffel en jezelf pas weer laten zien als je er klaar voor bent!

Liefs Daffie

10. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    joi meiden.
    ik wil jullie bij dze alvast hele gezellige kerstdagen wensen en een heel vruchtbaar 2008, hopelijk komt onze gezamelijke wens voor ons allemaal uit in het nieuwe jaar.
    Ook al reageer ik niet zo heel vaak op het moment, ik lees wel elke dag bij om een beetje op de hoogte te blijven van hoe iedereen er voor staat.
    Zelf heb ik momenteel weinig te melden omdat ik aan het wachten ben tot 7 januari, als het goed is kunnen wij dan verder en kan ik weer echt mee komen kletsen hier.

Maar de komende 2 weken zal ik ht forum moeten missen want ik sta op het punt om te vertrekken naar egypte, even lekker relaxen en opladen samen met mijn mannetje zodat we helemaal klaar zijn om dalijk de strijd aan te gaan in het ziekenhuis.

Meiden ik denk aan jullie en hoop dat er goed nieuws is als ik weer terug ben, nogmaals hele fijne kerstdagen en probeer allemaal te genieten van deze fijne tijd van het jaar.
    kuzz

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lieve schaapie, heel veel sterkte! Neem de tijd samen met je man en hopelijk tot snel!

Meiden op de wachtbank, ik duim heel hard!

Liefs Hannah

12. Lieve Schaapie,
    Ook namens mij heel veel sterkte. En natuurlijk wil ik jou ook een vruchtbaar, liefdevol en gezond 2008 toewensen.

x Ester

13. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    lieve Schaapje,
    van mij ook heel veel liefde en sterkte....ik hoop dat je samen met jouw lief snel rust in je hart zult vinden en de kracht om opnieuw te beginnen. Dat het nieuwe jaar een prachtige jaar voor julllie mag zijn.

veel liefs
    Luisa

14. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Lieve schaapie,

Een hele dikke knuffel voor jou! Dat 2008 voor jullie maar een topjaar mag worden!

Voor de rest: ik lees hier nog regelmatig hoor, blijf jullie allemaal volgen!

Iedereen heel veel succes, dat 2008 het maar helemaal mag worden voor jullie allemaal!

X Sandra

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier vanmiddag het eerste rood gespot, ik voel m'n buik ook met vlagen.Ongigevoel.Dus vrees dat het gameover is...

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zara heb al op je andere topic gereageerd maar hierbij nogmaals. Hoop dat het loos alarm is en mogelijk van nestelen is....Het klinkt niet echt hoopvol roodverlies maar als het licht is en daarbij blijft.....

Sterkte!

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Schaapie, jij ook het allerbeste gewenst voor 2008!
    Hoop dat je het verdriet om dit verlies een beetje kan
    verwerken de komende periode maar dat heeft tijd nodig.
    Begrijp het best dat je hier dan even wat minder bent.

Zara, zet het roodverlies door of stopt het juist weer?
    Kan ook een innesteling zijn.
    Ik hoop van harte dat het het laatste is [-o<

Mommy to be, een hele fijne vakantie gewenst :) ;)

Meiden op het wachtbankje :) ik :thumup: :thumup: :thumup:

Groetjes Scat ;) ;)

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    .

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Vandaag is rood, helaas... :cry: Geen ruimte meer voor hoop en twijfel, ben zwaar ongesteld.
    Wat een desillusie is dit zeg..Ik was erg erop voorbereid dat het mis kon gaan.Maar al na 7 dagen na de tp ongesteld worden is echt heel zuur.
    Wat is er mis met m'n lichaam?Alles schijnt in orde te zijn, bij allebei en toch lukt het niet.
    Pff, valt me erg zwaar..
    Hoe zit het nu met die progestan bolletjes?Ik moet ze officieel t/m morgen nog innemen, maar dat heeft toch geen zin meer?
    En ik had nog een vraag.Ik word behandeld in het EMC.En ik krijg binnen 3 weken na tp schriftelijk te horen of er cryo's zijn.
    Kunnen ze dat niet al eerder weten?Ik vind het erg lang duren..

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh Lieve Zara,

Wat een rotnieuws. Gewoon doorgaan met de progestan, totdat je morgen het EMC hebt gebeld. Ik moest dat toen ook van ze, ik loop ook in het EMC.

Het klopt dat je inderdaad hoort na een paar weken of er cryo's zijn. Maar ik vraag het altijd even, aan het secretatariaat. Dat neem een hoop ellende weg. Ik wil je wel alvast voorbereiden dat het EMC hele hoge eissen stelt aan cryo's. Ik ga er maar altijd vanuit dat er niks in de vriezer wordt gestopt.

Ja waarom het niet lukt, wisten we het maar. Heb blijft toch 20% per poging, net zoals in een normale cyclus. Ik vind het net russisch roulette, het is ja of nee, er zit niks tussen in en dat is vervelend.

Heel veel succes de aankomende tijd, ik denk aan jullie. En geloof er in, ooit gaat het ons ook lukken!

Bij welke arts ben jij onder behandeling, of heb je ook meerdere? Je mag hier trouwens alleen de naam niet opschrijven, die mag je altijd BP'en.

Liefs,
    Elvira

Deel Deze Pagina