IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zucht, lekker betrouwbaar ook. :rolleyes:
    Als die artsen maar goed weten waar ze mee bezig zijn, alles goed noteren in dat computertje.Want elke keer zie je wéér een andere arts.

Meiden, bedankt voor jullie betrokken reacties!Dat doet een mens echt goed hoor.

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

Ik was ook onder behandeling in het EMC! Bij ons vertelde ze ook dat als je zo ver bent gekomen als de punctie met TP dat de kans van slagen 30% per keer was! Die 20% is als je met alles gaat starten en dan vallen er helaas tussen start en TP nog wat meiden af!

Voor de meiden met teleurstelling heel veel sterkte!

liefs Nina

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Nina,

Hoe is het verder met jou dan? Zag wel dat je de nekplooi meting had gehad en dat het goed is. Super voor je.

Dikke kus,
    Vier

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he viertje,

zo je bent goed op de hoogte was vrijdag hihihihi! En was helemaal super! Ik ben zelfs eigenlijk al weekje verder dus groeit goed!

Lief dat je even naar me vroeg!

dikke kus terug!

liefs Nina

5. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Scat Bedankt
    schaapje wat een vreselijk nieuws. sterkte de komende periode
    Zara ook vervelend nieuws. ook vervelend dat er terloops gemeld werd dat er geen cryo's waren.
    Jammer dat het niet mogelijk is om tabellen aan te maken, anders had ik wel een overzichtje van ons allemaal gemaakt.
    Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld. Ik heb 29 januari een intakegesprek.

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Goh Zara, lees nu pas bij...vind het zo ontzettend balen voor je. Poging mislukt en dan nog eens geen cryo's :cry: :cry: Weet helaas hoe je je voelt. Had wel 1 cryo maar die is zelfs niet teruggeplaats want het is met de ontdooiing helemaal mis gegaan. Dikke knuffel meid.

Schaapje, ook voor jou nog een dikke knuffel

Nou, ik heb ook maar eens gebeld voor een nieuwe poging...kan op 25 januari op gesprek. Pff, eer ik dan nog eens kan starten is het toch nog februari :cry:
    Ach ja, zal maar positief blijven en gewoon aftellen tot februari ;)

7. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,

Hier was ik weer. Ik heb afgelopen weekend erg zere borsten gehad en mijn man vond dat mijn tepels anders waren kwa kleur dan normaal. Vanmorgen na het douchen toch nog maar even een test gedaan, dacht zie vanzelf wel. Na een paar minuten dacht ik laat ik eens kijken, en wat bleek 2 streepjes. Kan het niet geloven heb 4 testen gedaan en alle 4 zijn positief. We hadden een kans van 15% en het is nog gelukt ook. Vind het wel erg eng en ben bang elk moment ong te worden. Kan er alleen van proberen te genieten en zien hoe het verder verloopt. Mijn zusje kwam mij vandaa gvertellen dat ze 4 weken en 5 dagen zwanger was, gaan dus gelijk op. Lijkt me wel erg leuk. Blijf duimen dat het goed gaat, met ons kleine wonder. Meiden wens jullie veel succes en zal jullie op de hoogte houden hoe het hier verloopt.

Groetjes martine

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Schaapje en Zara: dikke knuffel voor jullie... veel sterkte!

@Martine: super gefeliciteerd! Dit soort nieuws geeft iedereen weer moed. Ik ben zo blij voor je dat het gelukt is! Leuk ook dat je op een dag na precies gelijk loopt met je zus! Geniet lekker van deze tijd!

Liefs,
    Josien

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Dennismartine
    Gefeliciteerd meis. Geniet van dit fantastische nieuws. Zo zien we maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes,
    Elvira

10. Hoi Martine,

Gefeliciterd met dit goede nieuws!

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dennismartine: HEEL ERG GEFELICITEERD! Wonderen bestaan in ieder geval blijkt wel weer! Lekker van genieten! Scheelt weer een hoop ziekenhuis ellende...

xxxxx

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dennismartine:Supergefeliciteerd!Geweldig altijd om dit soort wonder nieuws te horen!Geeft de burger nieuwe hoop!
    NinaV:Ook nog steeds erg leuk om jouw banner zo nu en dan te zien!Nog een bewijs dat er wonderen bestaan!Hoe voel je je, last van misselijkheid etc?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dennismartine: gefeliciteerd :D

en voor de andere meiden
    dikke knuffel!
    hopelijk brengt 2008 voor ons allemaal wat goeds ;)

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    DennisMartine wat ontzettend fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd, en toch gaan genieten hoor!

Charlie ook gefeliciteerd meid!

Zara, het is zo oneerlijk, het was je heel erg gegund, sterkte meid!

Even geen tijd op dit moment om op iedereen te reageren, maar ik denk aan jullie en wens iedereen sterkte, succes, geluk, eigenlijk alles wat jullie nodig hebben!

Liefs Ester

15. bengel

bengel Niet meer actief

Hoi meiden

heb net te horen gekregen dat ook ik waarschijnlijk IVF ga krijgen..
    ik ben cz verzekerd, en deze vergoeden max 3 pogingen. Weten jullie of er een ziektekostenverzekering is die meer dan 3 vergoed. ERgens staat me nl bij dat er 1 is die er 5 vergoed!
    Gr bengel/daniella

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he bengel,

De onvz vergoedt er inderdaad meer en ik zag laats iets over unive staan waar veel meiden naar zijn overgestapt! Die hanteren geen selectie anders kunnen ze je weigeren!

Zara gaat nu weer stuk beter met me! Was wel erg misselijk maar nu voel ik me als herboren!

liefs nina

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Bengel, jij ook welkom hier!

18. bengel

bengel Niet meer actief

dank je stienke,

ik ga effe snel op de site kijken voor onvz

Maandag hoor ik definitief of ik IVF krijg, heb dan eva gesprek met een adnere gyn dan vandaag. Maar de logische stap is dus IVF zei de gyn van vandaag.

19. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Het dekkingsoverzicht van ONVZ is niet bereikbaar, maar ik heb net in mijn offerteprogrammatuur gezien dat ONVZ 3x vergoed, maar stel dat je via icsi (in de periode bij ONVZ) 1 kind krijgt, dan begin je als je voor een 2e kindje gaat weer overnieuw dus worden er weer 3 vergoed.

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal....

dennismartine gefeliciteerd met je zwangerschap!

zara vanuit hier nog eenkeer...balen hoor van je poging...effe balen nu en over een paar dagen vol goede moed weerverder.

de rest allemaal succes met waar iedereen mee bezig is!

ow ja over die verzekering, ik ben naar unive overgestapt en ben meteen geacepteerd en heb nu 5 pogingen, betaal wel 200 euro in de maand aan premie.

morgen gaat de eerste spuit er weer in.... spannendddddddd

Deel Deze Pagina